دانلود و خرید کتاب خانه خانم قو مهدی رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه خانم قو اثر مهدی رجبی

کتاب خانه خانم قو

معرفی کتاب خانه خانم قو

کتاب خانه خانم قو نوشتهٔ مهدی رجبی است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کتاب‌های پرندهٔ آبی» است.

درباره کتاب خانه خانم قو

کتاب خانه خانم قو که با تصویرسازی‌های «آمنه اربابون» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی برای کودکان است. این داستان مصور نوشتهٔ مهدی رجبی و از مجموعهٔ «داستان‌های بچه‌های آبی» است. مهدی رجبی در این اثر داستانی دربارهٔ «مجید» و موجودی به نام «یازده» را روایت کرده است. آن‌ها ماجراهایی عجیبی را با یکدیگر پشت سر می‌گذارند. چه ماجراهایی؟ بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب خانه خانم قو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مهدی رجبی

مهدی رجبی، نویسنده‌ای ایرانی است که در سال ۱۳۵۹ در شهر خمین به دنیا آمده است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی سینما و کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. گفته شده است که علاقهٔ او به نوشتن داستان‌های تخیلی و فانتزی به محیط زندگی‌‌اش در دوران کودکی‌ که یک روستا از توابع شهر خمین بود، بازمی‌گردد. کتاب «اندوه بالابان» به قلم او، برندهٔ تندیس طلایی اولین جایزهٔ ادبی سپیدار شده است. او علاوه بر نویسندگی در حوزهٔ کودک و نوجوان، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی نیز کرده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «کنسرو غول»، «خواهران تاریک»، «یوناتارا گم شده»، «ماهی‌های کف رودخانه»، مجموعهٔ سه‌جلدی «بردیا و گولاخ‌ها» و «خاطرات چوپان چاق» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان