دانلود و خرید کتاب بیست سال از من صدف مرزبان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیست سال از من اثر صدف مرزبان

کتاب بیست سال از من

نویسنده:صدف مرزبان
انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیست سال از من

کتاب بیست سال از من نوشتۀ صدف مرزبان در نشر گنجور به چاپ رسیده است. موضوع این کتاب راه و رسم زندگی و خودیاری است و دستاورد ۲۰ سال جست‌و‌جوی صدف مرزبان برای رسیدن به آگاهی را در بر می‌گیرد. این کتاب، نگرش و افق جدیدی از زندگی به خواننده ارائه می‌کند.

درباره کتاب بیست سال از من

کتاب بیست سال از من، حاصل تجربۀ ۲۰ سال کندوکاو صدف مرزبان در روح خود و جست‌و‌جوی او برای آگاهی است. او می‌خواهد کیمیاگری را به خواننده القا کند. مرزبان در این کتاب تمام نکات مثبت و منفی این سال‌ها از زندگی‌اش را منتقل کرده است؛ بنابراین کتاب بیست سال از من بر اساس سبک و سیاق زندگی و باورهای خود او نوشته شده است.

 کتاب بیست سال از من با موضوع خودیاری، خواننده را با خود به دنیای روحانی عجیب و شگفت‌انگیزی می‌برد تا بتواند نگرش و افق دید جدیدی در زندگی تجربه کند و راه و رسم دیگری برای زندگی بیاموزد.

خواندن کتاب بیست سال از من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با سبک زندگی، خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیست سال از من

«در میان شلوغی‌های این روزها، ذهنمان پر شده است از صداهای بیهوده و طاقت‌فرسا، که باعث شده است ما نتوانیم زمانی هرچند کوتاه، خودمان باشیم و به خود واقعی‌مان نزدیک‌تر شویم. در میانه همه‌ی مشکلات و مسائل روزمره، همیشه یک نفر هست که هر لحظه و هر زمان منتظر بازگشت ماست و آن نیز خود ماییم. او همیشه دنیبال فرصتی است که با ما خلوت کند، تا ما به صدای او گوش بدهیم. او همیشه پر از حرف‌های ناگفته است؛ زیرا که هیچ‌وقت درست شنیده نشده است. گاهی واقعاً نیاز است خودمان را برداریم و به یک جای خیلی دور برویم. آن‌قدر سکوت کنیم تا بالاخره بتوانیم صداهای پنهان‌شده‌ی ذهنم‌مان را بشنویم تا بفهمیم که از این دنیایی که انتخاب کرده‌ایم، چه می‌خواهیم؛ با هم یکی شویم، این یکی‌شدن، آغاز شگفتی‌هاست! آن‌جا که آرزوها قدم‌به‌قدم به حقیقی شدن نزدیک‌تر می‌شوند و تو معجزات را یکی پس از دیگری خواهی دید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۳۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان