دانلود و خرید کتاب بابا امیری پیام ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا امیری اثر پیام ابراهیمی

کتاب بابا امیری

معرفی کتاب بابا امیری

کتاب «بابا امیری» نوشتۀ پیام ابراهیمی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. بابا امیری، جلد چهارم مجموعۀ ماجراهای زولو امیری است.

درباره کتاب بابا امیری

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

بابا امیری یکی از کتاب‌های مجموعۀ تخیلی ماجراهای زولو امیری است. شخصیت اصلی این مجموعۀ مصور یک زرافۀ گردن‌دراز و بامزه است که با قصه‌هایش در دنیای انسان‌ها کودکان را سرگرم می‌کند. در این جلد زولو احساس می‌کند به پدر و مادر نیاز دارد و دوست دارد؛ مانند دیگر بچه‌ها کنار والدینش باشد، دست در دست آن‌ها به مدرسه بیاید و با کمک آن‌ها درس بخواند. این کتاب بامزه، به روشی خلاقانه و جذاب نقش کلیدی خانواده را در زندگی کودکان نشان می‌دهد. مجموعۀ ماجراهای زولو امیری، قدرت درک و خیال‌پردازی‌ کودکان را تقویت می‌کند و خلاقیت را در آن‌ها پرورش می‌دهد.

در پشت جلد کتاب بابا امیری آمده است که: «زولو زرافه‌ای است که در شهر آدم‌ها زندگی می‌کند و با بچهٔ آدم‌ها مدرسه می‌رود. یک روز که از سرویس مدرسه پیاده می‌شود با خودش فکر می‌کند: «اگر من هم بابا داشتم... و قصۀ بابا امیری شروع می‌شود.»

مجموعۀ ماجراهای زولو امیری ۴ جلد دارد. جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارت است از: «زولو امیری همۀ برنامه‌ها را عوض می‌کند»، «زولو به مدرسه می‌رود»، «عمو زالا» و «بابا امیری». از میان کتاب های دیگر پیام ابراهیمی می‌توان به «تک خال»، «فرودگاه لطفاً!»، «اشباح جنگلی« عشق‌های فراموش‌شده»، «سال نوع مبارک». او همچنین کتاب‌های متعددی در حوزۀ کودک و نوجوان برای نشرهای مختلف ترجمه کرده است مانند «شیری در پاریس»، «سفید، سیاه، پنگوئن»، «سگی که کتاب‌ها را دوست داشت»، «کتاب پر سرو صدا» و «من هنری فنچ هستم».

خواندن کتاب بابا امیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به داستان‌های تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان