دانلود و خرید کتاب دردسرهای زازا هزارپا نسرین نوش امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دردسرهای زازا هزارپا اثر نسرین نوش امینی

کتاب دردسرهای زازا هزارپا

معرفی کتاب دردسرهای زازا هزارپا

کتاب دردسرهای زازا هزارپا نوشتۀ نسرین نوش امینی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای ردۀ سنی ب (۷ تا ۹ سال) طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب دردسرهای زازا هزارپا

کتاب دردسرهای زازا هزارپا، جزو داستان‌های تخیلی و از نوع داستان‌های حیوانات است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود

کتاب دردسرهای زازا هزارپا، داستان هم‌زیستی چند حشرۀ بامزه است: موموی موریانه، پوپوی پشه، زوزوی زنبور عسل، کوکوی ابریشم و زازای هزارپا. آن‌ها همگی در یک لانۀ بلوطی بالای بلندترین درخت بلوط دنیا زندگی می‌کنند. صبح شده است و این حشره‌های بامزه برای یک روز زیبا آماده می‌شوند. همه کارهایشان را انجام می‌دهند و مشغول مطالعۀ کتاب‌های مورد علاقه‌شان می‌شوند، به‌جز زازای هزارپا که هنوز آماده نیست. آخر تازه دست و پای صدویازدهمی‌اش را شسته است. این همه دست و پا مگر وقت برای او می‌گذارد! دردسرهای او تمامی هم ندارند.

کتاب دردسرهای زازا هزارپا، مصور و رنگی است. صفحات به‌طور کامل نقاشی شده‌اند. این نقاشی‌های بامزه و بدیع، بسیار در جذب کودکان مؤثر هستند و آن‌ها را به خواندن کتاب ترغیب می‌کنند.

خواندن کتاب دردسرهای زازا هزارپا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دردسرهای زازا هزارپا

(متن از پشت جلد)

«تو چند تا پا داری؟ دو تا؟ فقط دو تا؟ اما زازا هزار تا پا دارد.

هزار تا پا با هزار تا کفش با هزار تا بند کفش وای فکرش را بکن بستن این همه بند کفش چقدر ماجرا دارد؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان