دانلود و خرید کتاب صد ایده مفید برای درام آنا اسچر ترجمه فریده شیرژیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد ایده مفید برای درام اثر آنا اسچر

کتاب صد ایده مفید برای درام

معرفی کتاب صد ایده مفید برای درام

«صد ایده‌ی مفید برای درام» نوشته آنا اسچر و چارلز ورال است. آنا اسچر یکی از معلمان مشهور هنرهای نمایشی در انگلستان است که بیش از چهل سال به آموزش تئاتر همت گمارده و این کتاب نمونه‌ای از مجموعه ایده‌های او برای آموزش و یادگیری کاربردی تئاتر برای همه‌ی سنین است.

این کتابی راهنما شامل صدها ایده‌ی درام است. هدف نویسندگان این نیست که این دستورالعمل‌ها به صورت کورکورانه مورد استفاده قرار گیرند، بلکه امیدوارند این کتاب به‌عنوان کتاب مرجعی باشد که در آن اطلاعاتی یافت شوند که بتوان آن‌ها را به هر موقعیت خاصی تعمیم داد. با این دیدگاه تعداد بی‌پایانی از ایده‌های قابل اجرا خواهیم داشت به صورتی که هر خواننده می‌تواند به گونه‌ای که خود می‌خواهد تغییرات مورد نظرش را پیشنهاد داده و اعمال کند.

این کتاب، به‌دنبال طرح یک برنامه‌ی درسی پیشنهادی یا کلاس خاصی برای درام نیست بلکه به دنبال آن است تا ایده‌ها به‌گونه‌ای مفید در هر برنامه‌ی آموزشی وارد شوند. بخشی از این ایده‌ها حاصل ابتکار خود نویسندگان است و بقیه، ایده‌های قدیمی و مشهوری هستند که همگی بر روی طیف گسترده‌ای از بچه‌ها و بزرگسالان مورد آزمون و استفاده قرار گرفته‌اند.

مخاطب این کتاب را می‌توان معلمان، دانش‌آموزان (نه تنها دانش‌آموزان هنرستانی که رشته‌ی آن‌ها درام است بلکه همه‌ی دانش‌آموزان در مدارس راهنمایی جایی که بسیاری از معلمان، درام برگزار می‌کنند) مددکاران اجتماعی، مدیران گروه‌های نمایشی، کتابداران، افرادی که با موضوعات اجتماعی درگیر هستند، والدینی که به‌دنبال فعالیتی هستند تا فرزندانشان و دوستان آن‌ها در تعطیلات انجام دهند، دانش‌آموزان و دانشجویان درام، بازیگران، تئاتر با مقیاس کوچک، گروه های تئاتر دانش‌آموزی غیر رسمی و هر کسی که به تئاتر کودکان یا دانش‌آموزی یا به‌طور کلی هنر تئاتر علاقمند است، دانست.

نظرات کاربران

ts4
۱۴۰۰/۰۶/۱۳

این کتاب به درد مربیانی می‌خورد که با کودکان و نوجوانان تئاتر کار می‌کنند و بیشتر مربوط به اجراست. ایده‌هایی که در قسمت آخر کتاب مطرح شده برای نویسندگان می‌تواند مفید باشد. البته این ایده‌ها از جنس کارهای اصغر فرهادی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان