دانلود و خرید کتاب همسر مسافر زمان آدری نیفنگر ترجمه مرجان محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب همسر مسافر زمان

کتاب همسر مسافر زمان

نویسنده:آدری نیفنگر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همسر مسافر زمان

کتاب همسر مسافر زمان نوشتهٔ آدری نیفنگر و ترجمهٔ مرجان محمدی است. انتشارات کتابسرای تندیس این رمان معاصر آمریکایی را منتشر کرده است.

درباره کتاب همسر مسافر زمان

کتاب همسر مسافر زمان (The Time Traveler's Wife) برابر با یک رمان معاصر و آمریکایی است که افتخارات گوناگونی را کسب کرده است؛ همچون جایزهٔ بوکه در سال ۲۰۰۵ میلادی و جایزهٔ ملی کتاب انگلستان در سال ۲۰۰۶. فیلمی با همین عنوان بر اساس این کتاب و به‌کارگردانی «رابرت شوونتکه» در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. این رمان دارای یک داستان عاشقانهٔ سرگرم کننده و اغلب گزنده با پیچ‌وخمی جذاب است. اگر یکی از طرفین قادر به حرکت در زمان باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این رمان به سؤالاتی دربارهٔ زندگی، عشق و تأثیر زمان بر روابط می‌پردازد. «کلر»، دختری زیبا و باهوش است که در رشتهٔ هنر تحصیل می‌کند. «هنری»، کتابداری ماجراجوست. این دو یکدیگر را از زمانی که کلر، شش‌ساله و هنری ۳۶ساله بود، می‌شناسند. در ۲۳سالگی کلر و ۳۱سالگی هنری با هم ازدواج می‌کنند. هنری یکی از اولین کسانی است که دچار اختلال تغییر مکان و زمان شده است؛ به‌طوری‌که ساعت ژنتیکی بدنش به‌صورت تصادفی تنظیم دوباره شده و او ناگهان خود را در مکان و زمانی دیگر در گذشته و آینده می‌یابد. ناپدیدشدن او خودبه‌خود و غیرقابل پیشبینی است و مشکلات عجیبی بر سر راه داستان عاشقانهٔ نامتداول کلر و هنری ایجاد می‌کند.

خواندن کتاب همسر مسافر زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همسر مسافر زمان

 روی زمان نمی‌توان قیمت گذاشت؛ درحالی‌که مجانی است. نمی‌توانی صاحبش شوی؛ می‌توانی از آن استفاده کنی. می‌توانی آن را بگذرانی، ولی نمی‌توانی نگهش داری. به‌محض اینکه از دستش دادی، دیگر هرگز نمی‌توانی آن را پس بگیری. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲۱ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲۱ صفحه

قیمت:
۲۶۰,۰۰۰
تومان