دانلود و خرید کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی جنیفر اسمیت ترجمه مصطفی سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی اثر جنیفر اسمیت

کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی

نویسنده:جنیفر اسمیت
انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی

کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ مصطفی سوری است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی

کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی (Change your life through positive thinking) دو بخش دارد؛ «مثبت‌اندیشی و تأثیر آن بر زندگی» و «چطور مثبت‌اندیش شویم؟». این کتاب که ‍در ۱۶ فصل نوشته شده، در باب معنای مثبت‌اندیشی، راهکارهای دوری از تفکر منفی، سلامتی، فواید علمی ناشی از مثبت‌اندیشی، تأثیراتی که استرس و اضطراب در زندگی روزمره بر انسان می‌گذارد و... سخن گفته است. این اثر توضیح داده است که چطور مثبت‌اندیشی می‌تواند نگرش ما را تغییر دهد. این اثر می‌تواند نوع برداشتمان از زندگی را تغییر دهد. همراه شوید با جنیفر اسمیت.

خواندن کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مثبت اندیشی و تغییر سبک زندگی

«فصل ۱۵: تمرین خود آرام‌سازی

خودآرام‌سازی یکی از سودمندترین تمرینات در مسیر مثبت اندیشیدن است. اگر دچار بحران هستیم یا افکار منفی ما را به ستوه آورده‌اند، یادگیری خودآرام‌سازی می‌تواند کمکمان کند خودمان را آرام کنیم و ذهنمان را از منفی‌بافی دور کنیم تا بتوانیم بیشتر روی مثبت‌نگری متمرکز شویم. اضطراب و نگرانی اغلب می‌تواند ما را به سمت احساس منفی سوق دهد و کنار آمدن با دیگران برایمان دشوارتر شود. بیشتر وقت‌ها، تکنیک‌های خودآرام‌سازی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و فقط زمانی به افراد آموزش داده می‌شوند که در مواجهه با هیجاناتشان دچار مشکل شده‌اند. اما خودآرام‌سازی برای همه مفید است، مخصوصاً وقتی خشمگین هستند یا احساس خیلی منفی دارند.

اولین قدم در خودآرام‌سازی زمانی که استرس دارید و مضطرب هستید یا افکار تکراری منفی آزارتان می‌دهد، این است که به خودتان بقبولانید گزینهٔ بهتری برایتان وجود دارد. باید با خودتان خیلی مهربان باشید و خود را به خاطر اشتباهات و قضاوت‌های نادرست ببخشید. همه با ادراکات خود مشکل دارند، به ویژه وقتی منفی فکر می‌کنند. گاهی منفی‌بافی می‌کنیم، مرتکب اشتباه می‌شویم و این کار تاثیر بدی بر دیگران دارد. اگر نتوانیم به خودمان اجازه بدهیم که این اشتباهات را رها کنیم و خودمان را به خاطر رفتار نادرست (که براساس نوع برنامه‌ریزی مغزمان برای پاسخ به منفی‌نگری است) ببخشیم، باید خودمان را تشویق کنیم این کار را یاد بگیریم تا بتوانیم نگرش مثبت‌تری داشته باشیم.

اگر نتوانیم خودمان را آرام کنیم، بعید است بتوانیم تکنیک‌های مثبت اندیشیدن را با موفقیت انجام بدهیم و به نتیجه برسیم. گاهی اضطراب ممکن است آن قدر ما را تحت فشار قرار دهد که نتوانیم دیدگاهی منطقی داشته باشیم و اغلب به واگویه‌های منفی درونمان گوش می‌دهیم که می‌گویند بی‌ارزش هستیم یا نمی‌توانیم هیچ دستاورد مثبتی در زندگی‌مان داشته باشیم. این طرز تفکر بسیار مخرب است و می‌تواند ما را در مسیری ناخوشایند قرار دهد که بهتر است اصلاً در آن قدم نگذاریم. بسیاری از افراد معتاد قدم در مسیر اشتباهی گذاشته‌اند و هیچ وقت یاد نگرفته‌اند چگونه خودشان را به روشی صحیح آرام کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان