دانلود کتاب صوتی مقدمه پیروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مقدمه پیروزی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مقدمه پیروزی

معرفی کتاب صوتی مقدمه پیروزی

کتاب صوتی «مقدمه پیروزی» نوشتهٔ برایان تریسی با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. وقتی بدانید شانس با شماست به خودتان افتخار می‌کنید و با اعتماد‌به‌نفس از خود انتظار خواهید داشت تا بالاترین توانایی‌تان را به نمایش بگذارید. در آن هنگام که خداوند با شماست بدانید که شانس نیز همراهتان خواهد بود و خداوند نیز همیشه در کنار شماست.

درباره کتاب مقدمه پیروزی

اینکه در طول زندگی همواره شکایت داشته باشیم که چرا موفق نمی‌شویم، بهبود پیدا نمی‌کنیم یا با فرد مناسبی آشنا نمی‌شویم، کار بسیار آسانی است و وقتی به زندگی‌مان نگاه اجمالی می‌اندازیم، می‌بینیم که تا‌به‌حال شانس با ما یار نبوده است. شاید شانس با شما یار نباشد اما خدایی دارید که توانایی‌اش از همه برتر است‌. خداوند می‌تواند تمام غیرممکن‌ها را ممکن سازد و در پشت صحنه‌ٔ زندگی به‌گونه‌ای لطف، نعمت و فراوانی خود را به‌کار گیرد که شرایط منفی شما را به‌طور کلی تغییر دهد. 

کتاب مقدمه پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان