دانلود و خرید کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی جنیفر اسمیت ترجمه فروغ طافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی اثر جنیفر اسمیت

کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

معرفی کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ فروغ طافی و فاطمه طافی است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمای مرحله‌به‌مرحله برای آرام‌کردن ذهن، کاهش استرس و طول عمر بیشتر که از امروز شروع می شود.

درباره کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

همهٔ ما می‌توانیم کمی آرامش بیشتر در زندگی خود داشته باشیم، و چه کسی نمی‌خواهد طول عمر بیشتری داشته باشد؟ دستیابی به برخی اهداف همچون پس‌انداز پول از طریق اصلاح بودجه یا کاهش وزن اگر بخواهیم به تغییر سبک زندگی‌مان بپردازیم، ساده است. هرچند، این اهداف هیچ‌وقت نمی‌توانند ما را حقیقتاً شاد کنند، اگر هیچ‌وقت یاد نگیریم با خود خلوت کنیم. خوشبختانه راه‌حلی برای این مشکل وجود دارد؛ مراقبه. هزاران سال است که هنر مراقبه به‌عنوان راهی برای کمک به افراد در دسترسی به خود معنوی‌ به کار رفته، تا جایی که بسیاری از افراد به کمک مراقبه می‌توانند دیدگاه و آرامش کافی جهت پیش رفتن در زندگی‌شان را به دست آورند. مدیتیشن برای پرداختن به هر مشکلی که ممکن است با آن روبه‌رو شوند به کار رفته است. در کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی، همهٔ آن چیزی که نیاز دارید در مورد مراقبه بدانید را می‌آموزید؛ از چگونگی رسیدن به طرز فکر صحیح تا بتوانیم به‌درستی تمرکز کنیم، تا تکنیک‌های متفاوت زیادی که در طول قرن‌ها به کار رفته‌اند.

جنیفر اسمیت کتاب حاضر را در ۱۲ فصل نگاشته که عنوان آن‌ها «پاک کردن ذهن»، «فضای مراقبه»، «صداهای آرامش‌بخش و موسیقی»، «شمع‌ها»، «مراقبهٔ صبحگاهی»، «سپاسگزاری»، «افکار سرگردان»، «مزایای مراقبه»، «متعهد کردن خود به تمرین مراقبه»، «مراقبه بانوان»، «ذهن آگاهی و مراقبه» و «مراقبهٔ مهربانی» هستند.

خواندن کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری و کسانی که می‌خواهند سبک زندگی سالمی داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مراقبه و تغییر سبک زندگی

«اگر بتوانیم یاد بگیریم چگونه به طور کامل ذهن‌آگاه باشیم، چشم‌اندازهای ما حتی هدفمندتر شده، خواهیم توانست زندگی‌هامان را با روشی کاملا جدید تجربه نماییم. تجربهٔ ذهن‌آگاهی بعنوان روشی از زندگی می‌تواند برای بسیاری از افراد مشکل باشد. بیشتر مادر طول روز به طور خودکار پیش رفته، بیشترین تلاش خود را می‌کنیم تا در مورد مرحلهٔ بعد نگران نباشیم. این عالی است به آن معنا که می‌تواند ما را از افکار و احساسات دردناک محافظت نماید، اما این مکانیسم دفاع در واقع می‌تواند خطرناک بوده، روش زندگی‌مان را مختل نماید. اگر قادر هستید ذهن‌آگاهی را تجربه کنید، این بدان معناست که می‌توانید به طور حقیقی هر لحظه از زندگی‌تان را قدر دانسته، به سمت مثبت بچرخانید.

ناراحتی برخی اوقات گزینه‌ای است که انتخاب می‌کنیم، گزینه‌ای که نیازی نیست اینقدر انتخابش کنیم. اگر زندگی‌مان را به طور ذهن‌آگاه بگذرانیم، متوجه خواهیم شد که در هر بخش کوچک زمانی، هیچ دلیل واقعی برای احساس درد یا ناراحتی وجود ندارد. بدون اینکه زندگی‌مان زیر بار درد و ناراحتی قرار گیرد، زمانی بسیار بیشتر برای ما برای شاد بودن و تمرکز بر جنبه‌هایی از زندگی‌مان که واقعا مهم هستند وجود دارد. از این نظر، ذهن‌آگاهی می‌تواند حقیقتا زندگی‌هامان را تغییر دهد.

وقتی در لحظهٔ حال زندگی نمی‌کنیم، همه چیز در زندگی ما می‌تواند تحت تاثیر قرار گیرد. ما همیشه به سایر افراد و اینکه چگونه بر آنها اثر می‌گذاریم توجه نمی‌کنیم و نمی‌توانیم به طور کامل روش‌هایی که تحت تاثیر پیرامون خود قرار می‌گیریم را پردازش کنیم. اگر بتوانیم هر لحظه را ذره به ذره، در هر زمان یک مرحله، در نظر بگیریم، و آن را همان موقع جویده و ببلعیم به جای آنکه اجازه دهیم به توده‌ای بزرگ تبدیل شود که در گلومان گیر کند، زندگی‌هامان احساسی کاملاً جدید به خود می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان