دانلود و خرید کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن مارک منسون ترجمه اکرم شکرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن اثر مارک منسون

کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن

معرفی کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن

کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن نوشتۀ مارک منسون و ترجمۀ اکرم شکرزاده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن شما را به زندگی و جهانی بهتر دعوت می‌کند، مارک منسون در این کتاب نشان می‌دهد در حالی که نیروهای شر و پلیدی در جهان هستند چطور می‌توانیم از جنبه‌های تاریک وجودمان اجتناب کنیم.

درباره کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن

اغراق نخواهد بود اگر بگوییم از نظر مادی، بشریت در بهترین حالتش به سر می‌برد. ما از همیشه آزادتر، سالم‌تر و ثروتمندتریم و علم و فناوری توانسته‌اند آسایش و امنیتی فرای تصور نسل‌های پیشین برایمان به ارمغان بیاورند. بااین‌حال، آنچه به نظر می‌رسد این است که اتفاقاً همه چیز یا به فنا رفته یا در حال نابودی‌ست. گرمایش زمین، تغییرات آب‌وهوایی، ناکارآمدی دولت‌ها، سقوط اقتصادها و فضای اعصاب‌خردکن شبکه‌های اجتماعی، همه به ما نشان می‌دهند هرقدر که از نظر مادی پیشرفت کرده‌ایم، از نظر معنوی یا روحی، دچار مشکل شده‌ایم. عصری که در آن زندگی می‌کنیم، به همان اندازه که عصر پیشرفت و تکنولوژی‌ست، عصرِ افسردگی، خودکشی، اضطراب و ناامیدی هم هست. مارک منسون در این کتاب نشان می‌دهد در چنین جهانی، چطور باید زندگی کرد و فلسفه، روان‌شناسی، موسیقی، مذهب و دموکراسی چه کمکی می‌توانند به ما بکنند.

خواندن کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای کسانی که به خودسازی علاقه‌مند هستند بسیار مفید است.

بخشی از کتاب هنر رندانه به هیچ گرفتن

«شاید داشتن ۴۰ نوع مختلف غلات برای انتخاب کردن همچون داشتن آزادی به‌نظر برسد؛ اما در واقع فقط تنوع است. در نهایت، این یک انتخاب بی‌معنی و پوچ است. بیشتر انتخاب‌هایی که ما در زندگی روزمره انجام می‌دهیم و مهم به‌نظر می‌رسند؛ مثل «دفعه‌ی بعد باید به کدام تعطیلات ساحلی بروم؟»، در حقیقت فقط تنوعی از همان انتخاب هستند. چیزی که منسون از آن به‌عنوان آزادی دروغین یاد می‌کند. این نوع آزادی، ما را به سمتِ نزدیک‌بین و کودکانه شدن سوق می‌دهد و فراموش می‌کنیم که چه چیزی واقعاً بیشتر از آن چیز درخشان بعدی که در مقابل ماست اهمیت دارد. اینکه چگونه واقعاً آزاد می‌شویم با اعمال محدودیت‌هایی بر خودمان ممکن است. زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی محدود کنید یا زود از خواب بیدار شوید و به باشگاه بروید. این محدودیت‌ها به این معنی‌ست که شما در نهایت، با خود به عنوان هدف رفتار می‌کنید و نه وسیله‌ای برای رسیدن به شادی‌های ساختگی و موقتی دیگر...»

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

کاربر 1377790
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

مارک منسون شوخ طبع یه فصل هایی از کتاب یه کم حوصله ادمو سر میبرن ولی درکل کتاب خوبی هسسته که میشه خیلی چیزها ازش یاد گرفت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان