دانلود و خرید کتاب اول عاشق خودت باش! مارک رکلاو ترجمه نسرین سیفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اول عاشق خودت باش! اثر مارک رکلاو

کتاب اول عاشق خودت باش!

معرفی کتاب اول عاشق خودت باش!

کتاب اول عاشق خودت باش! نوشتهٔ مارک رکلاو و ترجمهٔ نسرین سیفی است. انتشارات آقایی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب افزایش عزت‌نفس در ۳۰ روز.

درباره کتاب اول عاشق خودت باش!

کتاب اول عاشق خودت باش! (Love yourself first) راه‌های غلبه بر عزت‌نفس پایین، اضطراب، تنش، احساس ناامنی و نداشتن اعتمادبه‌نفس را به ما آموزش داده است. کتاب حاضر ویژگی‌های درونیتان را به شما نشان داده است. نویسنده، مسائل کلیدی مربوط به عزت‌نفس را بیان کرده و تمرینات مؤثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه داده است؛ به‌طوری‌که بعد از اتمام مطالعهٔ کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود؛ آن‌طور که گفته شده است. روش‌های بسیاری برای استفاده از این کتاب وجود دارد. می‌توانید ابتدا کل کتاب را بخوانید و با مفاهیم آن انس بگیرید. پذیرفتن و دوست‌داشتن بعضی از مطالب آسان است، اما پذیرفتن برخی دیگر دشوارتر خواهد بود. بعد از آن، کتاب را برای بار دوم بخوانید و تمرینات را انجام دهید. می‌توانید از ابتدای کتاب شروع کنید و تمرینات را یکی پس از دیگری انجام دهید یا ابتدا تمریناتی را که بیشتر دوست دارید، انجام دهید.

خواندن کتاب اول عاشق خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 8474541
۱۴۰۳/۰۶/۰۴

برای افرادی ک عزت نفس پایین دارند و همش درگیر اضطراب و تنش هستن مناسبه راهکارهایی رو بهت پیشنهاد میده ک وجود خودت رو ارزشمند و قوی بدونی و خشم و اضطراب رو از خودت دور بزاری

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۰۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۷۴۰
تومان