دانلود و خرید کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند جیمز ام. کین ترجمه مرجان بخت مینو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند اثر جیمز ام. کین

کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند

نویسنده:جیمز ام. کین
انتشارات:انتشارات مینو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند

کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند نوشتهٔ جیمز ام کین و ترجمهٔ مرجان بخت مینو است. انتشارات مینو این رمان معاصر جنایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند

کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند (The Postman Always Rings Twice)، یک رمان آمریکایی و حاوی داستان جوان ولگردی است که عاشق زن یک رستوران‌دار می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا مرد را از بین ببرد. «فرانک چمبرز» نام این جوان ولگرد است؛ ولگردی از اهالی کالیفرنیا که علاقه‌ای به ماندن در رستوران ندارد، ولی با دیدن زن صاحب رستوران («کورا») به او علاقه‌مند می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا پیشنهاد کار را قبول کند. پس از مدتی و با دوطرفه‌شدن علاقه، کورا و فرانک تصمیم می‌گیرند تا به‌نحوی شوهر کورا را به قتل برسانند. رمان «پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند»، رمانی کلاسیک در سبک جنایی است که از بدو انتشار به‌خاطر مفاهیم ساختارشکنانهٔ خود در بوستونِ آمریکا ممنوع اعلام شد. این رمان، جایگاه کین را به‌عنوان رمان‌نویسی برجسته تثبیت کرد و آلبر کامو، آن را نمونه و الگوی خود در نوشتن رمان «بیگانه» نامید. فیلم‌هایی بر اساس این کتاب در سال‌های مختلف ساخته شده است.

خواندن کتاب پستچی همیشه دو بار زنگ می زند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان جنایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز ام کین

جیمز ام کین با نام کامل «جیمز مالاهان کین» در یک جولای ۱۸۹۲ به دنیا آمد و در ۲۷ اکتبر ۱۹۷۷ درگذشت. او نویسنده و روزنامه‌نگاری آمریکایی بود که پس از پشت سر گذاشتن دوران مدرسه، در سال ۱۹۲۰ از کالج واشنگتن فارغ‌التحصیل شد؛ کالجی که پدرش ریاست آن را بر عهده داشت. کین در سال ۱۹۱۴ تصمیم گرفت که نویسنده شود و کارش را به‌عنوان روزنامه‌نگار آغاز کرد. او برای گذراندن خدمت سربازی به ارتش پیوست. در آخرین سال‌های جنگ جهانی اول در فرانسه برای مجله‌ای نظامی مطلب می‌نوشت. اولین رمان او با عنوان «پستچی همیشه دو بار زنگ می‌زند»، در سال ۱۹۳۴ منتشر شد و به موفقیت‌های فراوانی دست یافت. جیمز ام. کین تا آخر عمر به نوشتن کتاب ادامه داد و رمان‌های بسیاری منتشر کرد، اما هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت و محبوبیت نخستین آثار او را تکرار کنند. رمان «میلدرد پیرس» یکی دیگر از آثار داستانی او است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۶۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان