دانلود و خرید کتاب تابستان و دود تنسی ویلیامز ترجمه مرجان بخت مینو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تابستان و دود اثر تنسی ویلیامز

کتاب تابستان و دود

انتشارات:انتشارات مینو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تابستان و دود

کتاب تابستان و دود نوشتهٔ تنسی ویلیامز و ترجمهٔ مرجان بخت مینو است. انتشارات مینو این نمایشنامهٔ دوازده‌پرده‌ای را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تابستان و دود

کتاب تابستان و دود (summer and smoke) حاوی نمایشنامه‌ای آمریکایی است که داستان آن درست پیش از آغاز جنگ جهانی اول می‌گذرد. «آلما»، دختری نامتعادل است که در یکی از شهرهای کوچک می‌سی‌سی‌پی زندگی می‌کند. پدر او کشیش شهر است. او از کودکی دل‌باختهٔ «جان» بوده است. «جان» سرانجام تصمیم به اغوای «آلما» می‌گیرد. در کمال تعجب از جانب او پس زده می‌شود. جان با رزا نامزد می‌کند، اما آلما جشن نامزدی او را به هم می‌ریزد. پس از یک درگیری، پدر جان به قتل می‌رسد.

خواندن کتاب تابستان و دود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات نمایشی قرن ۲۰ آمریکا و قالب نمایشنامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تنسی ویلیامز

تنسی ویلیامز با نام کامل «توماس لانیر تنسی ویلیامز» در ۲۶ مارس ۱۹۱۱ به دنیا آمد و در ۲۵ فوریهٔ ۱۹۸۳ درگذشت. او یک نمایشنامه‌نویس مشهور آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۲۹ برای تحصیل در رشتهٔ روزنامه‌نگاری به دانشگاه میزوری رفت. تنسی ویلیامز به امید به‌دست‌آوردن پول بیشتر، اشعار، مقالات، داستان‌ها و نمایشنامه‌های خود را در مسابقات مختلف نویسندگی عرضه می‌کرد. پس از گذشت سال‌هایی نه‌چندان موفق، ناگهان به‌خاطر نوشتن نمایشنامهٔ مشهور «باغ‌وحش شیشه‌ای» به شهرت رسید و دوران نویسندگی موفق خود را آغاز کرد. تنسی ویلیامز همراه با «آرتور میلر» و «یوجین اونیل» در زمرهٔ برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسان قرن بیستم آمریکا قرار دارد. از دیگر نمایشنامه‌های او می‌توان به «اتوبوسی به نام هوس»، «گربه روی شیروانی داغ»، «تابستان و دود»، «پرندهٔ شیرین جوانی» و «نمایشنامهٔ دو شخصیتی» اشاره کرد. نمایشنامهٔ «گربه روی شیروانی داغ» به قلم این نویسنده، در سال ۱۹۵۵ میلادی برندهٔ جایزهٔ پولیتزر شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان