دانلود و خرید کتاب ناگهان تابستان گذشته تنسی ویلیامز ترجمه مرجان بخت مینو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناگهان تابستان گذشته اثر تنسی ویلیامز

کتاب ناگهان تابستان گذشته

انتشارات:انتشارات مینو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ناگهان تابستان گذشته

کتاب ناگهان تابستان گذشته نوشتهٔ تنسی ویلیامز و ترجمهٔ مرجان بخت مینو است. انتشارات مینو این نمایشنامهٔ چهارپرده‌ای را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ناگهان تابستان گذشته

کتاب ناگهان تابستان گذشته (Suddenly last Summer) حاوی نمایشنامه‌ای آمریکایی است که داستان آن مرگ پسر جوانی به نام «سباستین» را روایت می‌کند که باعث روان‌پریشی مادرش («هپبرن») می‌شود و زندگی بقیهٔ اعضای خانواده را نیز از هم می‌پاشد. سرانجام همسر و دختر عموی او («تیلر») که به‌دلیل اقدام به خودکشی در بیمارستان روانی بستری است، به‌عنوان تنها شاهد، چگونگی ماجرای قتل عجیب سباستین را به‌دست چند نوجوان برای پزشک معالج خود («کلیفت») روایت می‌کند. با بازگویی این ماجرا، او سلامت روحی خود را باز می‌یابد.

خواندن کتاب ناگهان تابستان گذشته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات نمایشی قرن ۲۰ آمریکا و قالب نمایشنامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تنسی ویلیامز

تنسی ویلیامز با نام کامل «توماس لانیر تنسی ویلیامز» در ۲۶ مارس ۱۹۱۱ به دنیا آمد و در ۲۵ فوریهٔ ۱۹۸۳ درگذشت. او یک نمایشنامه‌نویس مشهور آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۲۹ برای تحصیل در رشتهٔ روزنامه‌نگاری به دانشگاه میزوری رفت. تنسی ویلیامز به امید به‌دست‌آوردن پول بیشتر، اشعار، مقالات، داستان‌ها و نمایشنامه‌های خود را در مسابقات مختلف نویسندگی عرضه می‌کرد. پس از گذشت سال‌هایی نه‌چندان موفق، ناگهان به‌خاطر نوشتن نمایشنامهٔ مشهور «باغ‌وحش شیشه‌ای» به شهرت رسید و دوران نویسندگی موفق خود را آغاز کرد. تنسی ویلیامز همراه با «آرتور میلر» و «یوجین اونیل» در زمرهٔ برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسان قرن بیستم آمریکا قرار دارد. از دیگر نمایشنامه‌های او می‌توان به «اتوبوسی به نام هوس»، «گربه روی شیروانی داغ»، «تابستان و دود»، «پرندهٔ شیرین جوانی» و «نمایشنامهٔ دو شخصیتی» اشاره کرد. نمایشنامهٔ «گربه روی شیروانی داغ» به قلم این نویسنده، در سال ۱۹۵۵ میلادی برندهٔ جایزهٔ پولیتزر شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۰۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۲۰۰
تومان