دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه ابوالفضل بهمنیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری (همراه با صفحه تمرین روزانه) نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ ابوالفضل بهمنیار است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است.

کتاب معجزۀ شکرگزاری یکی از کتاب‌های نویسندۀ مشهور امریکایی، راندا برن است. نویسنده در این کتاب با زبانی ساده و تمرین‌هایی مناسب به خواننده آموزش می‎‌دهد چگونه می‌تواند همۀ آنچه را که دارد، ببیند و با سپاسگزاری برای همۀ آن‌ها، زندگی خود را تغییر بدهد. راندا برن نویسندۀ مشهور کتاب پرآوازۀ راز در کتاب معجزۀ شکرگزاری خود سعی کرده شکرگزاری بابت نعمت‌های زندگی‌مان را گوشزد کند تا از این راه به صلح و آرامش درونی دست یابیم. او این کار را در قالب یک برنامۀ ۲۸ روزه یاد داده و تمرین‌هایی برای هر روز ارائه کرده است. انجام این تمرین‌ها و داشتن لیستی نوشته‌شده از همۀ اتفاقات خوب زندگی‌مان، باعث می‌شود دوران سختی و اتفاقات بد را به سهولت پشت سر بگذاریم.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

زندگی مملو از اتفاقات ناگهانی و مصائب سخت و پیچیده است که گاهی منجر به فراموشی نعمات بی‌شماری که خداوند در اختیار انسان قرار داده است می‌شود. راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده استرالیایی و چهره تاثیرگذار سال ۲۰۰۷ مجله تایمز، در کتاب معجزه شکرگزاری (The Magic) به اهمیت این موضوع در جنبه‌های مختلف زندگی انسان می‌پردازد و یادآوری می‌کند که شکرگزار بودن تا چه حد می‌تواند در زندگی افراد اثربخش باشد و با روش‌هایی که پیش رویتان می‌گذارد، شما را به سوی احساس رضایت درونی، زندگی سالم‌تر و روابط بهتر سوق می‌دهد.

گاهی به دلیل غرق شدن در زندگی روزمره بسیاری از نعمات زندگی برایتان عادی می‌شود و اهمیت آن‌ها در ذهنتان کم‌رنگ می‌شود. برن سعی دارد با استفاده از تمارین ساده اما کارآمد، این فراموشی را از بین ببرد تا بیشتر از قبل قدر داشته‌هایتان را بدانید و از غم و اندوهی که به سبب سختی‌ها و رنج‌های زندگی متحمل شدید رهایی یابید.

حتما شما در طول زندگی برای مسائل مختلف از خداوند سپاسگزار بوده‌اید، اما این کار را به عنوان یک عادت در زندگی خود تبدیل نکرده‌اید. هدف نویسنده از نوشتن کتاب حاضر، شکرگزاری آگاهانه است تا با استفاده از آن، این عمل تاثیرگذار را به عادت هر روزتان تبدیل کنید. هرچه بیشتر سپاسگزار باشید، بیشتر در زندگی احساس رضایت خاطر می‌کنید و کمتر دست به شکوه و نا‌رضایتی می‌زنید.

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بدون شک هر فردی مشکلات سخت و روزهای طاقت‌فرسا در زندگی داشته و در برهه‌ای از زمان احساس ناامیدی کرده است. کتاب معجزه‌ سپاسگزاری برای کسانی که چشم خود را بر موهبت‌های زندگی بسته‌اند و دیدگاه منفی به اتفاقات پیرامون خود دارند مناسب است تا با معجزه سپاسگزاری از دید دیگری به جهان و مسائل مختلف نگاه کنند.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

«وقتی سپاسگزار هستید؛ منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود.

آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه؛ برای این‌که تضمین کنید روزتان از رویدادهای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا سرشار خواهد بود؛ این است که صبحتان را با سپاس‌گزاری شروع کنید.

در کائنات به راستی شیوه‌های خلاقانه‌ی بسیاری وجود دارد تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام داده شود، در میان فعالیت‌های روزمره‌ی خودتان، همواره سپاس‌گزار باشید.

اشتباه ما ممکن است موهبتی در لباس پنهان باشد. تمرین شگفت‌انگیز امروز این حقیقت را ثابت خواهد کرد زیرا قرار است پی ببرید در دل هر اشتباهی به معنای واقعی موهبت‌هایی ناگفتنی وجود دارد!»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۸۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان