دانلود کتاب صوتی قانون جذب با صدای یهدا امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون جذب اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب

نویسنده:راندا برن
گوینده:یهدا امیری
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون جذب

کتاب صوتی قانون جذب نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ شهرزاد ایمانی است. گویندگی این کتاب صوتی را یهدا امیری انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قانون جذب

چگونه راز، زندگی را تغییر می‌دهد؟ کتاب صوتی قانون جذب حاوی داستانی الهام‌بخش از قدرت راز و نحوهٔ استفاده از آن برای جذب آرزوها و خواسته‌های قلبی است. این کتاب دنباله‌ای بر کتاب پرفروش «راز» است و به شرح تجربیات افراد مختلف در به‌کارگیری قانون جذب می‌پردازد. این کتاب صوتی شامل هزاران تجربه و خاطره از زندگی افرادی است که چیزی را از ته دل خواسته و با باور به قانون جذب، آن را به دست آورده‌اند. گفته شده است که مهم نیست هدفی که در ذهن دارید، مادی یا معنوی است؛ تنها کاری که باید بکنید این است که برای رسیدن به آن تردیدی به دل راه ندهید و خودتان را پیشاپیش چنان برای رسیدن به آن آماده کنید که گویی همین ابتدا آن را به دست آورده‌اید. مردم در خاطراتشان از موفقیت‌های مالی، تحصیلی، کاری، عشق و رابطه، سلامتی و تندرستی و موارد دیگری می‌گویند که تنها با تکیه بر قوانین کتاب «راز» به آن‌ها دست پیدا کرده‌اند. در این کتاب صوتی با راندا برن همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. او به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او «قدرت»، «جادو و قدرت تصور هِنری» و «جادوی سپاسگزاری» هم به‌نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای او است. کتاب «راز» زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال ۱۹ میلیون نسخه به فروش رسید. در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی او از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی «اپرا وینفری» حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؛ هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. کتاب «قهرمان» یکی دیگر از آثار او بوده است.

بخشی از کتاب صوتی قانون جذب

«برای جذب پول بیشتر، بر فراوانی تمرکز کنید. نیاز به پول، یک حس قدرتمند است، بنابراین طبق قانون جذب، شما همچنان حس نیاز به پول را به خود جذب خواهید کرد. برای تغییر این حس، باید افکار خود را از کمبود پول، به فراوانی پول تغییر دهید. برای تغییر دادن آنچه جذب می‌کنید، باید در ترازوی افکارتان، کفه‌ی پول فراوان، سنگین‌تر از کفه‌ی کمبود پول باشد. بیشتر به فراوانی پول فکر کنید، نه کمبود آن. در این صورت کفه‌های ترازو را تنظیم کرده‌اید. پول همیشه و به آسانی به دست می‌آید.

من به یک دانشگاه خصوصی بسیار گران‌قیمت می‌روم که علاوه بر هزینه‌های غذا و زندگی، باید حدود 40هزار دلار شهریه برای آن بپردازم. این‌ در حالی است که من به یک خانواده از سطح متوسط تعلق دارم و هیچ کمکی از جانب والدینم دریافت نمی‌کنم و تمام هزینه‌هایم را خودم پرداخت می‌کنم.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان