دانلود کتاب صوتی قدرت راندا برن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت

نویسنده:راندا برن
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت

کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن و منتشرشده در سال ۲۰۱۰، با ترجمه‌ی مسیحا برزگر و به گویندگی میلاد میرزایی توسط انتشارات آوانامه منتشر شده است. راندا برن در کتاب راز، قانون جذب را بر همگان آشکار کرد؛ اکنون در کتاب قدرت، این نویسنده بزرگ‌ترین قدرت جهان را به ما نشان می‌دهد: قدرت داشتن هر چیزی که می‌خواهیم.

درباره کتاب صوتی قدرت راندا برن

کتاب صوتی قدرت، کتاب خودیاری نوشته‌شده توسط راندا برن، حاوی مجموعه‌ای از توضیحات در مورد جنبه‌های مختلف زندگی و چگونگی استفاده از قانون جذب و قدرت عشق، تخیل و خلاقیت برای اثرگذاری بر این جنبه‌ها است.

اگر تغییر زندگی برای بهتر شدن، به سادگی دوست داشتن زندگی فعلی شما باشد چه؟ با توجه به راهنمایی‌های برن در کتاب قدرت، ادامه‌ی کتاب تحسین‌شده‌ی او یعنی کتاب راز، شما می‌توانید هر آن‌چه را که در زندگی می‌خواهید، به سادگی با احساس عشق به آن، داشته باشید. بزرگ‌ترین نیروی جهان، نیروی عشق است و این نیرو به اندازه‌ی کافی قدرتمند است تا هر چیزی را که در زندگی می‌خواهید، از طریق قانون جذب، جذب کند. افکار و احساسات شما چیزهایی هستند که واقعیت شما را ایجاد می‌کنند، بنابراین اطمینان از مثبت نگه داشتن آن‌ها بسیار مهم است. راندا برن یک نمای کلی از قانون جذب ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه از افکار و احساسات خود در مورد زندگی، پول، روابط و سلامتی استفاده کنید تا تمام لذتی را که شایسته‌ی آن هستید، تجربه کنید.

با شنیدن کتاب صوتی قدرت از راندا برن متوجه خواهید شد که تنها یک چیز برای تغییر روابط، پول، سلامتی، شادی، شغل و کل زندگی شما لازم است. هر اکتشاف، اختراع و خلاقیت انسان از قدرتی که در این کتاب از آن یاد می‌شود، سرچشمه می‌گیرد. راندا برن اعتقاد دارد سلامتی کامل، روابط باورنکردنی، شغلی که دوستش دارید، زندگی پر از شادی و پولی که برای بودن، انجام دادن و داشتن هر آن‌چه می‌خواهید نیاز دارید، همگی از «قدرت» ناشی می‌شوند. زندگی کردن رویاهایتان همیشه از آن‌چه تصور می‌کردید به شما نزدیک‌تر بوده است، زیرا قدرت -برای داشتن تمام چیزهای خوب در زندگی- درون خود شماست. برای ایجاد هر چیزی، برای تغییر هر چیزی، تنها یک چیز لازم است و آن چیز، قدرت است.

خلاصه کتاب صوتی قدرت

عشق، بهترین مسیر است. این مفهوم بسیار معروف است و اغلب در حوزه‌های مذهبی، فلسفی و بشردوستانه ترویج می‌شود. اما دلیل دیگری نیز وجود دارد که همراهی با عشق را مهم می‌کند: میزان عشقی که به خود و جهان می‌ورزید، با شرایط زندگی شما مرتبط است. توانایی شما برای داشتن یک زندگی رضایت‌بخش و شاد به توانایی شما در عشق ورزیدن به زندگی و احساس عمیق آن عشق بستگی دارد. راندا برن در کتاب صوتی قدرت از مفهوم قانون جذب در کتاب راز استفاده می‌کند تا توضیح دهد که چگونه عشق، عامل تعیین‌کننده و زیربنای آن قانون است.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

این روزها بسیاری از ما، از قدرت عشق ورزیدن به کائنات و مهم‌تر از همه خودمان غافل هستیم؛ شنیدن کتاب صوتی قدرت به ما کمک می‌کند این موضوع را در خود تقویت کنیم و در نتیجه، به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

شنیدن کتاب صوتی قدرت از راندا برن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که علاقه‌مند هستند قدرت عشق ورزیدن را در خود افزایش داده و از این طریق، موفقیت‌های بیشتری در تمام زمینه‌های زندگی خود کسب کنند.

درباره راندا برن نویسنده کتاب صوتی قدرت

راندا برن (زاده‌ی ۲۶ اکتبر ۱۹۵۱) خالق فیلم مستند راز است که در سال ۲۰۰۶ تمام جهان را فرا گرفت، زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد و جنبشی جهانی را برانگیخت. اواخر همان سال، کتاب راز برن نیز منتشر شد. این کتاب اکنون به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده و کماکان نیز با گذشت حدود ۱۷ سال از نخستین انتشار، از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان محسوب می‌شود. برن کتاب‌های دیگری نیز نوشته است: قدرت (۲۰۱۰)، جادو (۲۰۱۲) و قهرمان (۲۰۱۳) و بزرگ‌ترین راز (۲۰۲۰).

چه کسانی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

کتاب قدرت در سراسر جهان به زبان‌های متعددی ترجمه شده و یکی از آن زبان‌ها، زبان فارسی است. از جمله مترجمان این کتاب به زبان فارسی می‌توان به سیدخشایار کیافر (انتشارات کدیور)، جمشید هاشمی (ناشر مولف)، هدی زمانی (انتشارات قلم همت)، فاطمه فراهانی (انتشارات سبکتو)، نفیسه معتکف (انتشارات لیوسا)، ابوالفضل یوسفی دارستانی (انتشارات کلیدر) و بهاره قنادزاده (انتشارات دید مثبت) اشاره کرد. این کتاب همچنین به گویندگی افرادی از جمله میلاد میرزایی (ترجمه‌ی مسیحا برزگر)، سامیه عطایی (ترجمه‌ی فریبا سبز چمنی) و دادبه دادمهر (ترجمه‌ی فاطمه فراهانی) در قالب کتاب صوتی در دسترس است.

نقد کوتاهی بر کتاب قدرت

کتاب صوتی قدرت دنباله‌ای بر راز، کتاب و فیلم پرفروش محصول سال ۲۰۰۶ است و دومین کتاب از یک مجموعه‌ی چهار کتابی است. راندا برن در این کتاب فهرستی از وظایف را در اختیار ما قرار می‌دهد تا قدرت قانون جذب را تجربه کرده و از آن بهره‌مند شویم. این کتاب به دوازده فصل تقسیم شده و هر فصل در پایان دارای یک جمع‌بندی سریع با عنوان نکات قدرت است. مرور این نکات می‌تواند به خواننده کمک کند تا نکته‌ی اصلی فصل را بهتر درک کند.

نویسنده، کتاب را با توضیحی درباره‌ی قدرت عشق آغاز می‌کند. او از مثال‌های واقعی استفاده می‌کند تا ادعا کند که چگونه می‌توان با استفاده از نیروی جذب و عشق، به خواسته‌هایمان برسیم. او همچنین در مورد قدرت افکار مثبت و چگونگی کمک به آشکارسازی قدرت جذب صحبت می‌کند.

البته، لازم به ذکر است که در عمل هیچ‌چیز کاملا تازه‌ای در کتاب وجود ندارد. مفاهیم مطرح‌شده توسط نویسنده، همان مفاهیمی هستند که توسط بسیاری دیگر از اساتید خودیاری قرن بیست‌ویکم مطرح شده‌اند.

اگرچه نویسنده معتقد است برای عمل به اصول بیان‌شده در این کتاب، نیازی به خواندن کتاب راز نیست، اما ما به خوانندگان توصیه می‌کنیم که با اولین کتاب شروع کنند تا با مفهوم شبه‌علمی قانون جذب بهتر آشنا شوند.

توضیح مختصر فصل‌های کتاب قدرت

کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن شامل ۱۲ فصل است. در فصل اول، «قدرت چیست»، برن در مورد نیروی عشق و قدرت آن برای جذب خواسته‌ها صحبت می‌کند. در فصل دوم، «قدرت احساسات»، برن در مورد تفاوت احساسات خوب و بد و اینکه چگونه این احساسات می‌توانند به شما قدرت ببخشند، صحبت می‌کند. فصل سوم، «فرکانس احساسات»، درباره‌ی این صحبت می‌کند که چگونه می‌توانیم با قدرت احساسات، تمام چیزهایی را که می‌خواهیم، به دست آوریم. در فصل چهارم، «قدرت و خلاقیت»، برن درباره‌ی روند خلاقیت توضیح می‌دهد. در فصل پنجم، «احساسات یعنی خلاقیت»، برن در رابطه با موضوعاتی از جمله منشا احساسات مختلف صحبت می‌کند. فصل ششم، «زندگی شما را دنبال می‌کند»، به شرح این می‌پردازد که چگونه باید چیزهایی را که دوست داریم انتخاب کنیم و قدرت جذب را در رابطه با آن‌ها اعمال کنیم. در فصل هفتم، «کلیدهای قدرت»، برن در رابطه با اینکه چگونه سپاسگزاری منجر به عشق می‌شود، صحبت می‌کند. فصل هشتم، «قدرت و ثروت»، در این‌باره شرح می‌دهد که چگونه با قدرت جذب و عشق، می‌توانیم ثروت را به دست آوریم. فصل نهم، «قدرت و روابط»، در رابطه با چگونگی بهبود دادن روابط با قدرت جذب و عشق سخن می‌گوید. فصل دهم «قدرت و سلامتی»، یاد می‌دهد که چگونه از قدرت عشق برای کسب سلامت استفاده کنیم. فصل یازدهم، «قدرت و تو»، آموزش می‌دهد که چگونه عشق می‌تواند زندگی را دگرگون سازد و در نهایت فصل دوازدهم، «قدرت و زندگی»، می‌آموزد که قدرت درون ماست و چگونه باید بهترین استفاده را از این قدرت کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت می‌شنویم

زندگی ساده است. زندگی شما تنها از دو نوع چیز تشکیل شده است: چیزهای مثبت و چیزهای منفی. هر بخش از زندگی‌تان، سلامت، ثروت، روابط، شغل یا خوشبختی، برای شما یا منفی است یا مثبت. یا خیلی پول دارید یا پول کمی دارید. یا از سلامت کامل برخوردارید یا نیستید. روابط شما یا سرشار از شادی است یا پر از مشکلات. شغل‌تان یا هیجان‌انگیز و موفقیت‌آمیز است یا ناموفق و ناراضی کننده. یا خوشبخت هستید یا احساس خوبی ندارید. سال‌ها، دوران و روزهای خوب یا بد دارید.

اگر چیزهای منفی بیش‎تری داشته باشید، پس مشکل بزرگی وجود دارد که شما هم آن را می‌دانید. دیگران را می‌بینید که خوشحال و راضی هستند، شما هم لیاقت این خوشبختی را دارید. حق با شماست؛ شما شایسته یک زندگی سرشار از اتفاقات خوب هستید.

بیش‎تر افرادی که زندگی خوبی دارند، دقیقاً نمی‌دانند چه کاری انجام داده‌اند تا به این سطح از خوشبختی رسیده‌اند. اما به هر حال کاری را انجام داده‌اند. آن‌ها قدرتی را به‌کار گرفته‌اند که علت رسیدن به اتفاقات خوب زندگی‌شان بوده است.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

گل رز زیبا
۱۳۹۸/۰۴/۱۳

متشکرم عالیه هم محتوی کتاب هم صدا

ZahraAsadollahi
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

همه چیز کتاب عالیه... مفهوم کتاب .. متن جالب.. ترجمه روان.. گویندگی عالی..

z.kh80
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

کتاب خوبی هست ایمان منو به قانون جذب قوی تر کرد گوینده هم عالیه واقعا

tdust
۱۳۹۸/۰۳/۱۷

اینکه ما نمیتونیم با فکرمون تاثیری روی دنیا بذاریم قطعیه ولی اینکه با افکار خودمون خودمون رو خوب کنیم خیلی مهمه

فاطمه
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

من این کتاب‌ها رو برای بالا بردن روحیه م گوش میدم وگرنه به تنهایی با تفکر کاری پیش نمیره تلاش و کار و استمرار مهمتره ولی چون باید ذهنت قوی باشه و محرک برخاستن این کتاب‌ها رو زیاد میخونم

رامش
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی هستش که تا الان خوندم، خیلی عالیه، صدای گوینده هم بسیار مناسبه.

کاربر 6062797
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

سلام ممنون بابت زحماتتون 🙏🙏🙏

کاربر ۶۰۶۶۵۳۰
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

ببخشید فرق این کتاب قدرت با کتاب راز چیه هردوتا یکی هستن

کاربر 5696939
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

بسیار عالی و خوب برای همه توصیه میکنم

ftme
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

کتاب فوق العاده ایه و ارزش چند بار خوندن رو داره:)

زمان

۷ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۳۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۳۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان