دانلود و خرید کتاب تجارت در عصر جدید رابرت کیوساکی ترجمه تینا پورشاهد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت در عصر جدید اثر تینا پورشاهد

کتاب تجارت در عصر جدید

معرفی کتاب تجارت در عصر جدید

«تجارت در عصر جدید» نوشته رابرت کیوساکی( -۱۹۴۷)، سخنران انگیزشی و آموزگار مهارت‌های کسب و کار است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «پرسش‌های متداول این دانشجویان از من سئوالات تکراری است "چگونه می‌توانیم سرمایه‌گذاران را پیدا کنیم؟" و "چگونه می‌توانیم سرمایه‌مان را افزایش دهیم؟" من این سوالات را درک می‌کنم. من خودم حاشیه امن یک شغل سنتی را رها کردم و چالش‌های کارآفرینی را انتخاب کردم. من خودم هیچ سرمایه‌ای نداشتم و هیچ حامی و پشتیبانی برای کارم هم نداشتم. باور کنید هیچ شرکت بزرگی پشتیبان‌ام نبود و من تنها بودم. حالا می‌خواهید بدانید من به این دانشجویان چه می‌گویم؟ من به آنها می‌گویم: "شما فقط کار را شروع کنید. شما باید وارد کار شوید، مجبور هستید وارد کار شوید. اگر اینکار را نکنید، بیرون حوزه کسب و کار قرار دارید. " لازم نیست برای راه اندازی کسب و کارتان، سرمایه بالایی داشته باشید، شما باید وارد گود شوید و کسب و کار را خودتان بسازید و ایجاد کنید! "امروز، حتی اگر به اندازه کافی پول داشته باشم، باز هم به افزایش سرمایه‌هایم فکر می‌کنم. برای یک کارآفرین، اولین کاری که باید انجام دهد این است که از طریق سه گروه سرمایه‌های خود را افزایش بدهد: مشتریان، سرمایه گذاران و کارکنان. شغل شما به عنوان یک کارآفرین این است که محصولاتتان را به مشتریان خود بفروشید. اگر می‌توانید محصولی عرضه کنید که مشتریان به شما پول می‌دهند و آنرا خریداری می‌کنند، پس حتماً می‌توانید پول بیشتری از طریق سرمایه‌گذاران مختلف جذب کنید. اگر کارکنان شما برای به دست آوردن پول تلاش می‌کنند، می‌توانید کاری کنید که حداقل ده برابر بیشتر از آنچه به آنها پرداخت می‌کنید برای شما کار کنند."»
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

زیرک شوید و به ثروت برسید
برایان تریسی
شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان
سمانه فلاح
به فکر یک تجارت باشید قبل از اینکه بیکار شوید
هنگامه خدابنده
چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ (دو مرد، یک پیام)
دونالد ترامپ
مدرسه تجارت
شارون لیچر
رمز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای
مسعود منوچهری
فوق ستاره فروش شوید
برایان تریسی
فروش موفق
برایان تریسی
چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
دونالد ترامپ
معجزه موفقیت
سمانه فلاح
۲۱ راز موفقیت در لحظه‌های بحرانی
برایان تریسی
چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟
سمانه فلاح
چراغ جادوی پدرپولدار
ابوالفضل طاهریان ریزی
بازی ثروت
لیلا وطن‌دوست
چه کسی پول مرا برداشت؟
مینا عسگری
هشت راز نظامیان برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی
فرزانه نوری
دو مرد یک پیام: چرا دوست داریم شما هم ثروتمند شوید؟!
دونالد ترامپ
سرمایه‌گذار موفق در املاک و مستغلات
پویان طوفانی
تیم سرمایه‌گذاری مهم‌تر از پول
سمانه فلاح
درآمدی که ارزشش را دارید کسب کنید
برایان تریسی

نظرات کاربران

N.hashemi
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
پول تنها بخشی از ثروت ما است. ثروت واقعی ساختن زندگی‌مان است، سازنده بودن و سازنده عمل کردن است.
m.h
حتی خانواده تان هم به دلیل پرمشغله بودنتان نمی‌توانند به راحتی شما را انتخاب کنند. اوضاع چطور است؟ نه می‌توانید میدان را خالی کنید و نه می‌توانید ادامه بدهید. زمان آزادی ندارید و همیشه برای پول درآوردن باید کار کنید. بهتر است بگوییم خوداشتغالی شبیه به نوعی برده‌داری است. شما بالواقع صاحب کسب و کار خودتان نیستید و این کار است که صاحب شما است. صاحبان مشاغل بزرگ یا ربع B ربع B مربوط به صاحبان مشاغل بزرگ است. در کسب و کار کوچک این شما هستید که برای کار خودتان کار می‌کنید ولی در کسب و کار بزرگ، این کسب و کار است که برای شما کار می‌کند. کسب و کارهای بزرگ از جمله تولید، املاک و مستغلات، شرکت‌های بزرگ، استخراج معدن و... است.
کاربر ۱۱۲۹۸۶۰
هر وقت بخواهم می‌توانم همه چیز را ترک کنم اما امروز این کار را نمی‌کنم. فردا هم می‌توانم چنین کاری را انجام بدهم. "
Javad
"با اینکه دوست دارم تسلیم شوم ولی امروز روز تسلیم نیست و آنرا به فردا واگذار می‌کنم. "
Javad
اشتغالی یا ربع S این گروه اصرار دارند آزادی عمل بیشتری داشته باشند و فرصتی را برای تغییر سرنوشت خود نسبت به ربع کارمندی در اختیار دارند. این گروه گاهی اعتصاب می‌کنند و به دنبال رویای خود می‌روند. ربع خود اشتغالی، شامل طیف گسترده‌ای از قدرت کسب درآمد برای مشاغل کوچک اعم از نگهداری کودک، نگهبانی تا طیفی از مشاغل همچون وکالت، مشاوره، سخنرانی و... می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما ساعتی ۸ دلار درآمد داشته باشید یا سالی ۸۰.۰۰۰ دلار، شما در این ربع در نوعی تله گیر افتاده‌اید. شما یک مدیر ثابت ندارید و مدیران متعددی را تجربه می‌کنید. در اینجا هنوز هم کارمند هستید، تنها تفاوتش این است که وقتی می‌خواهید رئیس خودتان را سرزنش کنید باید خودتان را سرزنش کنید. ربع S زندگی سختی را در پیش دارد و شما باید به شدت در این ربع زحمت بکشید تا بتوانید مالیات را بدهید و مشتریان را راضی نگهدارید و تمام هفته را مشغول فعالیت خواهید بود.
کاربر ۱۱۲۹۸۶۰

حجم

۷۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۷۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان