دانلود و خرید کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم باب پراکتور ترجمه فاطمه رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم اثر باب  پراکتور

کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

نویسنده:باب پراکتور
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم؛ استراتژی موفقیت باب پراکتور (۱۲ اصل موفقیت) نوشتهٔ باب پراکتور و ترجمهٔ فاطمه رحیمی است و انتشارات امید سخن آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

تعداد کمی از افراد نسبت به باب پراکتور زمان بیشتری را برای مطالعه موفقیت صرف کرده‌اند. او تا زمان مرگ بیش از پنجاه سال، هرروز، تمام‌روز را صرف تحلیل موفقیت کرده است. در طول سال‌ها، شکست‌های زیادی داشته، اما موفقیت‌های هیجان‌انگیز متعددی در کنار کسب شهرت در سراسر جهان و میلیون‌ها دلار ثروت نیز داشته است. پیروزی‌ها و شکست‌ها هر دو تجربیات یادگیری شخصی فوق‌العاده‌ای هستند.

این‌ها درس‌های اصلی‌ای هستند که باب پراکتور در طول زندگی حرفه‌ای درخشان خود از مطالعه اختصاصی، کاربرد دقیق، آزمون‌وخطا و البته، ‌موفقیت‌های بزرگ، آموخته و بر آن‌ها تسلط یافته است.

وقتی نوبت به نظم بخشیدن به سبک زندگی می‌رسد، هیچ فرد دیگری نمی‌تواند به او برسد. او به‌سادگی بهترین است.

اجازه دهید باب پراکتور شمارا از طریق ۱۲ اصل خود برای رسیدن به موفقیت راهنمایی کند. این راهنمایی پیش از رسیدن به فصل آخر، شروع به تأثیرگذاری روی شما خواهد کرد. اجازه دهید باب پراکتور نکات زیر را به شما آموزش دهد:

اعتمادبه‌نفس

پشتکار

اهداف

موفقیت

نگرش

ارتباط

اقدام

تصمیم‌گیری

ریسک کردن

مسئولیت‌پذیری

پول

خلاقیت

افراد کمی واقعاً موفق هستند و بسیاری دیگر در تمام زندگی خود، برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند. درنتیجه، افراد معمولی معتقدند موفقیت به سختی به دست می‌آید و کسانی که به آن دست می‌یابند یا خوش‌شانس هستند یا بسیار بااستعداد.

بسیاری از مردم آن‌قدر مشغول تلاش برای گذران زندگی خود هستند که هرگز برای مطالعه واقعی افراد بسیار موفق وقت نمی‌گذارند. هر فردی که چنین مطالعه‌ای انجام داده، به یک نتیجه تکان‌دهنده رسیده است: موفقیت صرفاً یک تصمیم است. شما باید تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید و سپس حرکت به سمت آن را آغاز کنید. شما تصمیم می‌گیرید که کجا باشید و با هر آنچه دارید شروع می‌کنید. همین.

خواندن کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چطور حال بهتر و پول بیشتری داشته باشیم

«تصور کنید که فردا صبح است و شما تازه از خواب بیدار می‌شوید. در پای تخت خود، بسته‌ای را پیدا می‌کنید که به زیبایی در ورق طلا پیچیده شده و نام شما روی آن است. برمی‌خیزید و هدیه را برداشته، ورق طلا را پاره می‌کنید. درون بسته، موفقیت تا پایان عمر را می‌بینید که اکنون متعلق به شماست. هنگامی‌که خواب بودید، یک راهنمای مهربان آن را برای شما به‌جا گذاشته است.

هدیه جدید شما چه شکلی خواهد بود؟ چه رنگی خواهد بود؟ بسته‌ای که هدیه‌تان در آن قرار داشت چقدر بزرگ بود؟ چگونه آن را برای فردی که بعدازاین با او صحبت خواهید کرد، توصیف می‌کنید؟ دریافت چنین هدیه‌ای چه احساسی در شما ایجاد کرد؟ آیا با دانستن اینکه تا آخر عمر موفقیت را در دستان کوچک خود دارید، هیجان‌زده خواهید شد؟

در این مرحله شما به‌احتمال‌زیاد لبخند می‌زنید و فکر می‌کنید که این یک فانتزی عالی است و من باید کتاب‌های کُمیک بنویسم. دوست من، این توهم و خیال نیست. اینکه شما موهبت موفقیت را تا آخر عمر در اختیار دارید، یک واقعیت است. اما ممکن است از داشتن چنین موهبتی بی‌اطلاع باشید. ممکن است این حقیقت شگفت‌انگیز را تشخیص ندهید و اگر ندانید، مطمئناً نتوانسته‌اید از موفقیت خود لذت ببرید یا با عزیزان خود به اشتراک بگذارید، اما درهرصورت آن را در اختیار دارید.

به آن این‌گونه نگاه کنید: توجه آگاهانه و کامل خود را در صفحه این کتاب، به هر کلمه‌ای که می‌خوانید، جلب کنید. سپس توجه خود را به یک شیء، هر شیئی که در دید شماست، معطوف کنید. اکنون به‌راحتی توجه خود را از این صفحه به شئ انتخابی خود برای تمرکز، معطوف کرده‌اید. مشاهده کردید که هیچ تلاشی لازم نبود. با همین مقدار تلاش می‌توانید از ناموفق بودن به موفقیت و از احساس کمبود و محدودیت به احساس فراوانی در همه زمینه‌های زندگی خود برسید.»

نظرات کاربران

کاربر 7691445
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

👏

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
متنی می‌خواندم که نوشته بود خندیدن ریسک این‌که احمق جلوه داده شویم، گریه کردن ریسک احساساتی به نظر رسیدن، تعامل با دیگری ریسک درگیری و دخالت، ابراز احساسات خطر افشای خود واقعی، بیان ایده‌ها و رؤیاها در جمع خطر از دست دادن آن‌ها، عشق ورزیدن ریسک دوست نداشته شدن، زندگی کردن خطر مردن، امید ریسک ناامیدی و تلاش کردن خطر شکست را در پی دارد. اما باید ریسک کرد، زیرا بزرگترین خطر در زندگی این است که ریسک نکنید. با ریسک نکردن، ممکن است از رنج و اندوه اجتناب کنید، اما نمی‌توانید یاد بگیرید، احساس کنید، تغییر کنید، رشد کنید، دوست بدارید یا زندگی کنید. فقط کسی که ریسک می‌کند آزاد است.
Farshid
جورج برناردشاو (نمایشنامه‌نویس، منتقد و فعال سیاسی ایرلندی) گفت: "اگر به‌جای خودخواهی و شکایت از دنیایی که شما را شاد و راضی نمی‌کند، نیرویی از طبیعت باشید و خود را وقف رسیدن به هدفی که توسط خودتان به‌عنوان یک هدف قدرتمند شناخته‌شده، بکنید آنگاه لذت حقیقی زندگی را می‌چشید." نقل‌قول شاو باید در هر محل کار، خانه و مدرسه‌ای بیان شود. همانطور که او می‌گوید، کلید واقعی زندگی کامل در انجام کار بزرگ نهفته است، اما کار بزرگ همواره با ریسک‌های زیادی روبرو است.
Farshid
موفقیت رسیدن به هدف نیست، بلکه حرکت به سمت هدف است.
Farshid
موفقیت، تحقق تدریجی یک آرمان ارزشمند است.
Farshid

حجم

۱۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۱۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان