دانلود و خرید کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین اثر چارلز کنراد

کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین

معرفی کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین

کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین نوشتهٔ‌ چارلز کنراد با ترجمهٔ آرمین فیروزگاه در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین

امروزه کتاب‌هایی در سطح دنیا مشهور شده‌اند که بسیار کوتاه هستند؛ به آن‌ها کتابک، خواندنی‌های کوتاه یا کتابچه می‌گویند. این «خواندنی‌های کوتاه» بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. دلیلش ساده است؛ مردم دیگر وقت و حوصلهٔ سابق را برای خواندن کتاب‌های قطور و طولانی ندارند. کتاب‌های «نیترو» در همین راستا تهیه شده است، این کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌ و کاربردی ارائه می‌دهند. کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین یکی از کتاب‌های کاربردی مجموعهٔ نیترو است. این کتاب بر اساس نظرات بنجامین فرانکلین به شما یاد می‌دهد چطور راه ثروت و موفقیت را پیش‌ بگیرید. 

خواندن کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که برای پیشرفت به سخنان بزرگان اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه رسیدن به ثروت و موفقیت از نگاه بنجامین فرانکلین

«پیرمرد گفت اِی دوستان به راستی که مالیات‌ها بسیار سنگین هستند و اگر تنها مشکل فشاری بود که دولت بر گردن ما نهاده است به آسانی از پس آن‌ها بر می‌آمدیم. ولی فشارهای دیگری هم بر گردن ما نهاده شده‌اند که برای برخی بسیار سنگین‌تر از دیگر افراد هستند. ما دو برابر تحت‌فشار بی‌حرکتی خود، سه چندان تحت‌فشار غرور خود و چهار برابر تحت‌فشار اشتباهات خود هستیم. این فشارها را مأمورین دولت با کاهش مالیات نمی‌توانند بهبود ببخشند. ولی بیایید به نصیحت درست گوش جان فرا دهیم، همانطور که ریچارد فقیر می‌گوید خداوند به قومی کمک می‌کند که به خود کمک کند و آنگاه ممکن است راهی برای رهایی ما وجود داشته باشد.

به نظر می‌رسد دولتی که بر مردمش فشار بیاورد تا یک دهم زمان خود را در خدمت دولت باشند، دولت سخت‌گیری است، اما بی‌تحرکی هم زیان خودش را دارد. تنبلی با بیماری‌هایی که با خود به همراه دارد طول عمر ما را کاهش می‌دهد. تنبلی همچون زنگ‌زدگی فرسایش بیشتری نسبت به استفاده از ابزار به همراه دارد، در حالی که به گفتهٔ ریچارد فقیر کلیدی که مورداستفاده است همیشه براق می‌ماند. اگر شما به زندگی علاقه دارید به گفتهٔ ریچارد فقیر زمان را هدر ندهید، چرا که همین زمان مادهٔ تشکیل‌دهندهٔ زندگی است.

تا چه حد بیشتر از نیازمان می‌خوابیم و آنطور که ریچارد فقیر می‌گوید فراموش می‌کنیم که روباهی که خواب باشد هیچ پرنده‌ای شکار نمی‌کند و نیز در آینده به اندازهٔ کافی زمان برای خوابیدن در قبرمان خواهیم داشت.

همانطور که ریچارد فقیر می‌گوید اگر زمان از هر چیز دیگر با ارزش‌تر باشد پس هدر دادن آن بزرگ‌ترین اسراف است، چرا که ریچارد فقیر در جایی دیگر می‌گوید زمان از دست رفته دیگر بدست نمی‌آید و چیزی که به گمانمان زمان کافی می‌باشد در پایان در می‌یابیم که ناکافی بوده است. پس بیایید برخیزیم و دست به کار شویم و با هدف مشغول فعالیت شویم تا با تلاش و کوشش کار بیشتری را با سرگشتگی کمتر به سرانجام برسانیم.

تنبلی همه کاری را سخت می‌کند، ولی سخت‌کوشی همهٔ کارها را آسان می‌نماید و آن کس که دیر برخیزد باید تمام روز را با سرعت کار کند و به ندرت می‌تواند تا پایان شب به تمامی امور خود رسیدگی کند؛ در حالی که کسی که تنبلی را پیشه کند به قدری آهسته پیشرفت می‌کند که فقر به سرعت او را در بر می‌گیرد.

ریچارد فقیر می‌گوید زمام دار امور خود باشید و نگذارید که امورتان زمام دار شما باشند؛ و کسی که زود هنگام به خواب برود و سحرخیز باشد فردی سلامت، ثروتمند و عاقل می‌باشد.»

نظرات کاربران

کاربر 7671004
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

بسیارعالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان