دانلود کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن (معجزه سپاسگزاری) ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) اثر راندا برن

کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری )

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۸۵۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری )

کتاب معجزه سپاس گزاری یا همان کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن (-۱۹۴۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. برای دانلود کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن و خرید آن اپلیکیشن طاقچه را به‌صورت رایگان نصب کنید یا از سایت طاقچه استفاده کنید.

درباره کتاب معجزه سپاسگزاری ( کتاب معجزه شکرگزاری )

کتاب معجزه شکرگزاری که در انتشارات نسل نواندیش با نام معجزه سپاس‌گزاری ترجمه شده است، یکی از کتاب‌های نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، راندا برن است. او در این کتاب با زبانی ساده و تمرین‌هایی مناسب به مخاطب آموزش می‌دهد که چگونه می‌تواند همه‌ی آنچه را که دارد، ببینید و با سپاسگزار بودن برای همه‌ی آنها، زندگی خود را تغییر بدهد.

این روزها کمتر کسی در دنیا وجود دارد که بابت نعمت‌هایی که دارد، خداوند را شکر کند. در واقع ساختار تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای است که بیشتر به هر کدام از ما کمبودها و نداشته‌های ما گوشزد می‌شود. هدف نهایی هم این است که بیشتر و بیشتر خرید کنیم و مصرف کنیم تا چرخ اقتصاد لیبرال بیشتر از هر زمانی بچرخد و سرمایه‌داران هرروز پولدارتر شوند.

راندا برن نویسنده مشهور کتاب راز در کتاب معجزه شکرگزاری خود سعی کرده به ما گوشزد کند بابت نعمت‌های زندگیمان شکرگزاری کنیم و از این راه به صلح و آرامش درونی برسیم. او این کار را در قالب یک برنامه ۲۸ روزه یاد داده و تمرین‌هایی برای هر روز گفته است. انجام این تمرین‌ها و داشتن یک لیست نوشته‌شده از همه‌ی چیزهایی که در زندگی ما به خوبی پیش می‌رود، باعث می‌شود دورانی را که زندگی سخت می‌گذرد، راحت‌تر پشت سر بگذاریم.

کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن ما را به مسیری می‌کشاند که نسبت به شرایط سخت کمتر واکنش نشان بدهیم. کسب و کارمان موفق‌تر از همیشه شود و هر روز صبح به خاطر نعمت نفس کشیدن در یک روز جدید شکرگزار باشیم. تمرین‌ها و جملات این کتاب کمک قابل توجهی به داشتن زندگی بهتر برای هر کدام از ما می‌کند. همچنین کمک می‌کند شخصیت خود را از شاکی و عصبانی بودن به یک انسان بهتر تبدیل کنیم؛ انسانی که مسئولیت کامل اتفاقاتی را که برایش رخ می‌دهد، به عهده می‌گیرد و توانایی آن را دارد تا بهترین اتفاقات را عملی کند. چنین شخصیتی کنترل زندگی خود را دست می‌گیرد، فیلمنامه‌ی زندگی‌اش را خودش می‌نویسد و معمار آینده‌ی خودش است.

بر اساس ادعای آمده در کتاب معجزه شکرگزاری (معجزه سپاسگزاری) نوشته‌ی راندا برن اگر هر روز یکی از تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید، پس از ۲۸ روز تاثیری شگفت‌انگیز در زندگیتان مشاهده می‌کنید. ولی شرط اصلی این است که به این کار از ته دل باور داشته باشید و با انگیزه و اشتیاق کامل هرروز تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند دانشتان را نسبت به زندگی بالا ببرید و سازوکار زندگی را بفهمید و بدانید داشتن چیزهایی که در رویای شماست، چقدر راحت است. فقط باید تمرکز کنید و قدر داشته‌هایتان را بدانید و به این فکر کنید همین داشته‌های شما از کجا آمده‌اند.

درباره راندا برن

راندا برن از نویسندگان و کارگردان‌های مشهور و پرسروصدای قرن بیستمی است که بیشتر ما او را با مستند راز به یاد می‌آوریم. این مستند در کنار کتاب مشهور راز یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مستندها و کتاب‌های جهان هستند. هرچند که نقدهای بسیاری به آن وارد شده، اما کمتر کسی است که تاثیر زیادی را که در مخاطبان داشته کتمان کند. در واقع کتاب‌های راندا برن به شدت توانسته ایده قانون جذب را میان خوانندگان در سطح جهان مطرح کند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری را در میان ۱۰۰ زن موفق جهان قرار داده است.

دانلود کتاب معجزه شکرگزاری از راندا برن

راندا برن کارگردان و نویسنده‌ی فیلم محبوب و پرفروش راز و کتاب معجزه شکرگزاری است. تجربیات او در زندگی او را به کشف قانون جذب سوق داد که نه تنها زندگی او را که زندگی بسیاری از مخاطبین آثارش را نیز تغییر داد. توانایی شگفت‌انگیز او در دیدن بهترین‌ها در همه چیز، احساس عشق به همه و همه چیز و کمک به افراد زیادی در سراسر جهان به او بینش شگفت‌انگیزی داده است که چگونه همه‌ی ما انسان‌ها می‌توانیم در مسیر تغییر زندگی قدم بگذاریم و بهتر و بهتر بشویم. راندا برن در آثار خود با توضیح چگونگی کارکرد قانون جذب، خواننده را در یک مکاشفه شگفت‌انگیز همراهی می‌کند. او خود باور دارد که کلید یک زندگی واقعاً فراوان و شاد در تمرین شکرگزاری نهفته است و از همه می‌خواهد این باور را بپذیرند.

هرچند آثار راندا برن همواره با انتقادهایی روبه‌رو بوده است، اما او در کتاب معجزه شکرگزاری می‌گوید شواهد نشان می‌دهند که هرچه بیشتر شکرگزاری و سپاسگزاری روزانه را انجام دهیم، فراوانی بیشتری به سوی ما سرازیر می‌شود. او علاوه بر حقایق متافیزیکی شناخته‌شده در مورد انرژی، نظر خود را بر شواهد زندگی خود و بسیاری دیگر که از زمان کشف قانون جذب تغییر کرده‌اند، استوار می‌کند.

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به دنبال کتاب‌های خودیاری و کتاب برای افزایش انگیزه هستید، کتاب‌های خوب زیادی وجود دارد که می‌توانید بخوانید. اما از یاد نبرید هیچ آگاهی و دانشی تا زمانی که نتوانید آن را در زندگی به کار بگیرید، به شما و بهبود زندگیتان کمک نخواهد کرد. به همین دلیل کتاب معجزه شکرگزاری برتری ویژه‌ای نسبت به آثار مشابه خود دارد. این کتاب تمرین‌هایی عملی برای جذب انرژی مثبت و ایجاد تغییر شگرف در بینش و زندگی دارد. برای همین اگر به دنبال راهی برای جذب نیروهای مثبت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را حتما بخوانید.

چیزی که کتاب معجزه شکرگزاری (معجزه سپاس‌گزاری) از شما می‌خواهد این است که شروع به فکر کردن و تشکر کردن کنید. اگر به دلیل بدهی‌ها افسرده و غمگین هستید و افکار منفی شما را احاطه کرده‌اند، هرگز نمی‌توانید از پس پرداخت بدهی‌هایتان بربیایید، چرا که نمی‌توانید فکر کنید. آنچه راندا برن در کتاب‌های خود (راز، معجزه شکرگزاری و قهرمان و...) از شما می‌خواهد انجام دهید این است که اول از همه باور کنید که می‌توانید از مشکلات عبور کنید. هنگامی که شروع به باور این واقعیت کردید، آن وقت است که شروع به فکر کردن به راه‌هایی برای گذر از بحران‌ها می‌کنید، کمی تحقیق می‌کنید، با مردم صحبت می‌کنید، سخت کار می‌کنید و چیزهای دیگر... و بالاخره راه‌های جدیدی باز خواهد شد.

اگر شنیدن کتاب‌ها را به خواندن آن‌ها ترجیح می‌دهید، می‌توانید کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را بشنوید. نسخه صوتی این اثر با گویندگان مختلفی ازجمله مسیحا برزگر، نازیما حسینی و... منتشر شده است.

چرا باید کتاب معجزه شکرگزاری را بخوانیم؟

کتاب معجزه شکرگزاری به نوعی چشم شما را باز می‌کند تا جهان را دوباره و این بار روشن‌تر و واقعی‌تر ببینید و سریع‌تر به سمت موفقیت در کار و زندگی و رابطه پیش بروید.

بخشی از تمرین های کتاب معجزه شکرگزاری

تمرین های کتاب معجزه شکرگزاری که به‌صورت روزانه و برای یک دوره ۲۸ روزه طراحی شده‌اند، به ما کمک می‌کنند تا تقریبا مانند تمرینات کششی و ورزشی که در باشگاه برای تقویت یک عضله انجام می‌دهیم، «نگرش سپاسگزاری» را به دست بیاوریم. قبل از شروع تمرین روزانه، اولین چیزی که راندا برن توصیه می‌کند این است که در مورد خواسته‌های خود دقیق باشیم. تقسیم زندگی ما به دسته‌بندی‌های مختلف، دقیقا آنچه را که ما می‌خواهیم توصیف می‌کند. خود او کار، پول، ثروت، روابط، خواسته‌های شخصی و چیزهای مادی را پیشنهاد می‌کند.

سپس راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری پیشنهاد می‌کند که هر روز صبح، ده چیزی را که به خاطر آن‌ها سپاسگزاریم (ده مورد برتر ما) فهرست کنیم، و سپس بنویسیم که چرا برای آنها سپاسگزاریم! فکر کردن به اینکه چرا برای چیزی سپاسگزار هستیم واقعا به تمرکز ذهن و تجربه قدردانی واقعی کمک می‌کند. او همچنین پیشنهاد می‌کند که از سنگ قدردانی استفاده کنیم. سنگ قدردانی می‌تواند یک سنگ ریزه یا سنگ صاف باشد که می‌توانیم آن را در کف دست خود نگه داریم، یا آن را در کنار تخت خود نگه داریم و
هر شب به اتفاقی که در آن روز افتاده است فکر کنیم و برای آن شکرگزاری کنیم. این اعمال قدردانی روزانه افکار مثبت را در ذهن ما تقویت می‌کند و زندگی بهتری پیش روی ما قرار می‌دهد.

۶ تمرین اولی که راندا برن توصیه می‌کند:

- تمرین اول: اولین کاری که باید انجام دهید این است که نعمت‌هایی که دارید، بشمارید. این کار بهتر است صبح‌ها انجام شود.

- تمرین دوم: در یک دفترچه یادداشت یکی از موفقیت‌هایی که به دست آورید بنویسید و از بابت آن خداوند را شکر کنید. همچنین هدف دیگری را انتخاب کنید و راه‌های رسیدن به آن را بررسی کنید. شب‌ها به این فکر کنید که چه اتفاق‌های خوبی در راه رسیدن به این هدف برای شما افتاده است.

- تمرین سوم: سه نفری که با آن‌ها رابطه صمیمانه دارید پیدا کنید و از آن‌ها تشکر کنید. رفتارها و اخلاق‌های خوبشان را به یاد بیاورید. برای دوست داشتن هر کدام از آن‌ها ۵ دلیل بیاورید.

- تمرین چهارم: بابت سلامتی‌تان خدا را شاکر باشید.

- تمرین پنجم: به دوران کودکی‌تان فکر کنید و به همه چیزهایی فکر کنید که بدون هیچ هزینه‌ای برایتان مهیا شده! چیزهایی که خیلی‌ها ممکن است از داشتنش محروم باشند. هر خاطره‌ای که در آن پولی برای شما خرج شده به یاد بیاورید. بابت این‌ها از خدا تشکر کنید.

- تمرین ششم: روز ششم تا آن‌جا که می‌توانید دنبال چیزهایی باشید که بابت آن‌ها از خدا تشکر کرده‌اید. روز هفتم را هم بدون گفتن جملات منفی به پایان برسانید.

- بقیه تمرین‌های جالب کتاب معجزه شکرگزاری را به همراه توضیحات این ۶ تمرین در متن اصلی کتاب می‌توانید بخوانید.

در بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری می‌خوانیم:

وقتی انرژی معجزه‌آسای سپاس‌گزاری را به سوی موقعیتی منفی می‌فرستید؛ موقعیتی جدید به‌وجود می‌آید و موقعیت قدیمی ناپدید می‌شود. به بیان دیگر؛ وقتی خودتان را به سطحی می‌رسانید که، به‌جای احساس‌کردن کمبود پول، به دلیل داشتن مبلغی اندک هم از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید؛ موقعیتی جدید در زندگی‌تان به‌وجود می‌آید، کمبود پول ناپدید می‌شود و پولی بیشتر به شیوه‌ای معجزه‌آسا به زندگی‌تان جذب می‌شود.

همه‌ی احساسات بد و ناخوشایند درباره‌ی پول در واقع پول را از شما دور می‌کند و گردش پول در زندگی‌تان کاهش می‌یابد. همچنین، هر بار درباره‌ی پول احساسی بد و ناخوشایند دارید؛ گردش پول زندگی‌تان را اندکی بیشتر کاهش می‌دهید. اگر درباره‌ی پول احساساتی همچون حسرت، ناامیدی، نگرانی یا ترس را در وجودتان می‌پرورانید؛ پس، نمی‌توانید پولی بیشتر را جذب کنید. برمبنای قانون جذب، دو گونه‌ی مشابه همواره یکدیگر را جذب می‌کنند. به‌این‌ترتیب، اگر ناامید هستید که پول کافی ندارید؛ پس، هرچه بیشتر موقعیت‌هایی ناامیدکننده را دراین‌باره جذب خواهید کرد که پول کافی ندارید. اگر درباره‌ی پول احساس نگرانی دارید؛ پس، هرچه بیشتر موقعیت‌هایی نگران‌کننده را درباره‌ی پول جذب خواهید کرد. اگر درباره‌ی وضعیت مالی‌تان احساس ترس را در وجودتان می‌پرورانید؛ پس، موقعیت‌هایی را بیشتر جذب خواهید کرد که همواره سبب می‌شوند ترس و هراسی را درباره‌ی وضعیت مالی‌تان احساس کنید.

شما باید وضعیت مالی و کمبود احتمالی پول را در زندگی کنونی‌تان نادیده بگیرید؛ اگرچه این کار ممکن است برای شما دشوار باشد. به‌هرحال، بدانید که سپاس‌گزاری‌کردن از خداوند در واقع شیوه‌ای تضمین‌شده برای انجام‌دادن این کار است. وقتی به دلیل داشتن پولی، هر چند اندک، از خداوند سپاس‌گزار هستید؛ به‌طور همزمان نمی‌توانید درباره‌ی پول احساس ناامیدی داشته باشید.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

Star
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

این کتاب اسمش "معجزه" است و در طاقچه موجوده، این رو نخرید چون شامل ۲۶ تمرینه ولی اون کاملتر هست و ۲۸ تمرین داره. اون ترجمه مسیحا برزگر هست، اون رو بخرین. اون کتاب عالی هست و توصیه میکنم.

Dexter
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

باور دارم کتاب ها عاملی انگیزشی برای به حرکت درآوردن ما هستند. چه بهتر کتاب هایی که باعث هل دادن ما به سمت خصلت ها و ویژگی های نیک می شوند . کتاب معجزه ی سپاسگزاری از دسته کتاب هاییست

- بیشتر
Nastaran
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

من این کتابو فایل صوتیشو موقع پیاده روی گوش میکردم این کتاب از نویسنده کتاب راز راندا برن هست زیاد بهمون گفتن و شنیدنیم که شکر نعمتت نعمتت افزون کند ولی خب خودم من خیلی درکش نمیکردم اما این کتاب

- بیشتر
ونوشه
۱۳۹۸/۰۶/۱۱

این کتاب رو خیلی دوست داشتم. من تا پیش از خواندن این کتاب خیلی از موارد رو انجام می‌دادم و سپاسگزار بودم ولی منصفانه بگم این کتاب دیدگاه من رو نسبت به انرژی مثبتی که نسبت به سپاسگزاری دنیای اطرافمان

- بیشتر
سایه
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

با یقین میتونم بهترین کتابهایه خانم راندا برن ...چون برکت و ثروت در زندگی تون جاری میشه اگه باور و ایمان داشته باشید به تمام حرفاش ....

معجزه ی سپاسگزاری
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

چیزی که دوست دارم اینه که با فردی ملاقات کنم که بتونم کلاهم رو به‌ نشانه‌ی احترام به اون از سر بردارم و بگم :"متشکرم که متولد شدی، هرچه بیشتر زنده باشی، بهتره" کاربران گرامی:شما دارین همچین کسی را؟

baktash99
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

متاسفانه دنیا داره روز به روز سطحیتر و مبتذلتر میشه. پرچمداران و قهرمانان این دنیا شیادها و احمقها میشن. مردم چون مطالعه ای ندارن و افکارشون عمقی نداره اسیر دست کالاهای سطحی و بنجل میشن. جیگر آدم آتیش میگیره از

- بیشتر
z.b.m
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

کتاب خیلی خوبی است و در زندگی من خیلی اثر گذاشت و باعث شد قدر نعمت های خوبی که خدا به من داده رو بدونم

محمد سعید حقیقی فرد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

این کتاب "شبه‌علم" است و ذهن شما را مسموم می‌کند. برای آگاهی و بیداری ذهنتان مطالعه کنید، نه برای به خواب رفتن، توهم و مسموم شدن اندیشه‌هاتان. چنین کتاب‌هایی با بهره‌جویی از روش‌های مختلف "شبه‌علم"، شما را مسموم می‌کنند. همانطور که

- بیشتر
وحید
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

کتاب زرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۴۹)
اگر می‌خواهید نعمتی را در زندگی‌تان افزایش دهید؛ در ابتدا باید به دلیل داشته‌های کنونی زندگی‌تان از خداوند سپاس‌گزاری کنید.
Amir
حضرت محمد (ص) فرمود: ”سپاس‌گزاری از خداوند به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت‌هایی فراوان در زندگی درحقیقت بهترین تضمین است برای این‌که بهره‌مندبودن از این نعمت‌های بیکران در آینده نیز در زندگی شما ادامه خواهد یافت. “
mohaddese
گاهی بسیاری از نعمت‌های ارزشمند زندگی‌مان برای ما عادی می‌شوند.
معجزه ی سپاسگزاری
”انسان‌هایی که معجزه را باور ندارند هرگز آن را در زندگی‌شان نخواهند یافت. “ رولد دال (۱۹۹۰- ۱۹۱۶)
Hosna
”و چنین بود که پروردگارتان اعلام فرمود، اگر شکر کنید، بر نعمت شما می‌افزایم و، اگر کفران بورزید، بدانید که عذاب من سخت و سنگین است. “
معجزه ی سپاسگزاری
خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
معجزه ی سپاسگزاری
شما باید هر روز برای رفتن به محل کارتان از شگفتی سرشار باشید. هرگز نباید به کم‌تر از این احساس راضی شوید. شاید درباره‌ی شغل کنونی‌تان چنین احساسی ندارید یا شاید به انجام‌دادن شغل رؤیایی و دلخواه‌تان سرگرم نیستید؛ پس، بدانید برای دستیابی به شغل رؤیایی و دلخواه‌تان باید در ابتدا به دلیل بهره‌مندبودن از شغل کنونی‌تان از خداوند سپاس‌گزاری کنید.
Amir
وقتی ما نعمت‌های زندگی‌مان را نمی‌شماریم؛ ممکن است ناخواسته در دام شمارش امور منفی زندگی‌مان گرفتار شویم.
Dexter
”وقتی صبح‌ها از خواب برمی‌خیزید؛ به دلیل روشنایی روز از خداوند سپاس‌گزاری کنید، به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت زندگی و همه‌ی توانایی‌های بی‌نظیرتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. به دلیل غذایی که برای خوردن دارید یا شادی ناشی از زنده‌بودنتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر برای سپاس‌گزاری‌کردن دلیلی نمی‌یابید؛ ایراد و اشکال کار بی‌تردید در وجود خودتان نهفته است. “
Dexter
باید انسان‌های دیگر را نیز، همان‌گونه که هستند، بپذیرید و حضورشان را در زندگی‌تان قدر بدانید. تصور کنید یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانتان به شما چنین بگوید: ”من تو را، همین‌طور که هستی، دوست دارم. “ در این صورت، چه احساسی خواهید داشت؟
Amir

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان