دانلود و خرید کتاب کتابخانه ارواح ریچارد دنی ترجمه نحله رحمانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابخانه ارواح اثر ریچارد دنی

کتاب کتابخانه ارواح

نویسنده:ریچارد دنی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتابخانه ارواح

کتاب کتابخانه ارواح نوشتهٔ ریچارد دنی و ترجمهٔ نحله رحمانیان است. انتشارات اردیبهشت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر داستان پسر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که از ویژگی خاصی برخوردار است و به کمک آن تلاش می‌کند ارواح خبیث را از بین ببرد؛ مأموریت جدید او نابودکردن ارواح شیطان‌صفت در کتابخانه‌ٔ عمومی شهر است. این اثر اولین جلد از یک مجموعهٔ چندجلدی ترسناک است.

درباره کتاب کتابخانه ارواح

کتاب کتابخانه ارواح داستان «سایمون» ۱۳ساله است که پدر و مادرش را در یک تصادف از دست داده و در یک آژانس روح‌گیری مشغول فعالیت است. او یک ویژگی عجیب و منحصربه‌فرد دارد؛ حرف‌زدن با مردگان! شغل او این است که شر ارواح شیطان‌صفت را از دنیا کم کند و اکنون قرار است در مأموریت جدیدش به یک کتابخانه برود و روح‌های مستقر در کتابخانه را نابود کند. این کتابخانه در ماساچوست واقع شده و حوادث عجیب‌وغریبی در آن رخ می‌دهد. ازآنجاکه سایمون دائم در سفر و انجام مأموریت است، نتوانسته با کسی ارتباط دوستی برقرار کند و تنها دوستانش کتاب‌ها هستند؛ به همین خاطر علاقه‌مند می‌شود تا مأموریت کتابخانه را با موفقیت به پایان برساند. ترس و اضطراب سایمون در این رمان در جریان حضور در کتابخانه به تصویر کشیده شده و نشان داده می‌شود که او چگونه با ارواح کتابخانه ارتباط می‌گیرد، اما ارواح حاضر در کتابخانه به او هشدار می‌دهند که آنجا را ترک کند؛ چرا که راز بزرگی در این کتابخانه پنهان است. رمان «کتابخانهٔ ارواح» همچون دیگر آثار ژانر وحشت، توجه زیادی به نمادها دارد.

خواندن کتاب کتابخانه ارواح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ترسناک و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتابخانه ارواح

«از دفتر خاطرات سایمون سانتیاگو کتابخانه خیلی خیلی بزرگ بود، طوری که مجبور شدم برای دیدن همه‌ی ساختمان چند قدم عقب بروم و همین باعث شد روی مانع وسط خیابان زمین بخورم. تحقیقات اولیه را از طریق اینترنت انجام داده بودم؛ بررسی ده‌ها فیلم از تجربیات مردم در کتابخانه و چندین مقاله‌ی قدیمی از دهه‌ی پنجاه، راجع به بچه‌هایی که توی کتابخانه رفته و هیچ‌وقت برنگشته بودند. کتابخانه‌ی عمومی چیلدِرمَس در سال ۱۸۸۶ توسط جاناتان. آر. چیلدِرمَس ساخته شده و حتی خود شهر هم به اسم او نام‌گذاری شده بود. البته آن کتابخانه روی یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین قبرستان‌های آمریکا بنا شده بود و این جان می‌داد برای یک داستان روحی بسیار عالی. جاناتان جسدها را بیرون کشیده و به قبرستانی در همسایگی آن جا فرستاده بود؛ اما به خاطر زیادی جنازه‌ها، هنوز خیلی از آن‌ها همان‌جا مانده بودند و بعضی از آن‌ها هم تنها خاکستر و استخوان‌هایشان به جا مانده بود. با وجود هشدار خیلی‌ها به او، درباره‌ی نحس‌بودن ساخت‌وساز روی یک قبرستان و همچنین مرگ اسرارآمیز سه‌تا از دخترهایش، جاناتان باز هم از آرزوی ساختن کتابخانه‌ی عظیمش دست برنداشته بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان