دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بزرگ دیوید جی. شوارتز ترجمه زینب عروجلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی. شوارتز

کتاب جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشتۀ دیوید جی. شوارتز با ترجمۀ زینب عروجلو در انتشارات آوای منجی به چاپ رسیده است. این کتاب که در دسته‌بندی کتاب‌های خودیاری و موفقیت قرار دارد، متنی کاربردی و قدرتمند است که نه‌تنها الهام‌بخش شما می‌شود؛ بلکه ابزاری به شما می‌دهد تا بتوانید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ اولین بار در ۱۹۵۹ به چاپ رسید. کتابی قدرتمند و کاربردی که می‌تواند برای خواننده الهام‌بخش باشد تا در زندگی‌اش تغییر ایجاد کند. این کتاب دستور عمل‌های گام‌به‌گام دارد که نشان می‌دهد چکار کنید تا: عدم باور و قدرت منفی حاصل از آن را از بین ببرید؛ ذهنتان افکار مثبت تولید کند؛ برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به هدف داشته باشید؛ قدر خلاقیتتان را فعال کنید تا بهتر و بیشتر کار کنید؛ روی زمان حال تمرکز کنید.

 در هر فصل کتاب جادوی فکر بزرگ، ایده‌های قابل اجرا، تکنیک‌ها و قوانینی وجود دارند که خواننده را قدر می‌سازند قدرت تفکر را تحت کنترل درآورد. هر تکنیک با یک مثال واقعی توضیح داده شده است.

 کتاب جادوی فکر بزرگ ۱۳ فصل دارد. برخی موضوعات آن عبارت‌اند از: چگونه قدرت باور را ارتقا دهیم؟؛ چهار نوع رایج بهانه‌تراشی؛ راه‌هایی برای بزرگ فکر کردن؛ من چطور فکر کنم؟؛ کاری کنید محیط اطرافتان باعث پیشرفتتان شود؛ از این قوانین استفاده کنید تا نتیجه‌اش را ببینید؛ عادت عمل کردن را در خود پرورش دهید؛ راهنمای پیشرفت سی روزه.

خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید جی. شوارتز

دیوید جوزف شوارتز در ۱۹۲۷ در آمریکا به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه نبراسکا و مدرک دکترایش را از دانشگاه اوهایو دریافت کرد و سال‌ها در دانشگاه جورجیا، درس بازاریابی را تدریس می‌کرد. او مسئولیت‌هایی مانند رئیس بخش و رئیس صندوق امور مالی مصرف‌کنندگان را در این دانشگاه بر عهده داشته است. شوارتز یکی از سخنرانان مشهور در حوزهٔ موفقیت در قرن بیستم است. او شرکت «creative educational service» را که یکی از اولین شرکت‌های مشاورهٔ جهان است، پایه‌گذاری کرده است. گفته می‌شود که دیوید جی شوارتز بیشتر شهرت خودش را به‌واسطهٔ کتاب «جادوی فکر بزرگ» به دست آورده است، اما آثار دیگری نیز دارد که هر کدام از آن‌ها به موضوعی در زمینهٔ موفقیت در کسب‌وکار پرداخته‌اند. از محبوب‌ترین کتاب‌های او می‌توان کتاب‌های «اسرار اعتمادبه‌نفس»، «جادوی خودجهت‌دهی»، «سیستم حق امتیاز برای ایجاد فروشگاه‌های مستقل خرده‌فروشی» و «یک نمایندهٔ حرفه‌ای برای فروشندگان» را نام برد. دیوید جی شوارتز در ۱۹۸۷ در آمریکا درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان