دانلود و خرید کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم... تنسی ویلیامز ترجمه فرید قدمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم... اثر تنسی ویلیامز

کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم...

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم...

کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم... به‌قلم تنسی ویلیامز و ترجمهٔ فرید قدمی را انتشارات سیب سرخ منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای است از نمایشنامه‌هایی از تنسی ویلیامز، نمایشنامه‌نویس شهیر آمریکایی.

درباره کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم...

پیش از ایجاد و فراگیر شدن رسانه‌های جمعی، سالن‌های نمایش و تماشا‌خانه‌ها محلی برای تجمع مردم و فرصتی برای انتقال اندیشه و پیام و یا سرگرم کردن آن‌ها بودند. به‌ همین دلیل نمایشنامه‌نویسی نیز از اهمیتی به‌سزا برخوردار بود و بهترین امکان برای خلق اثری هنری و جاودان به شمار می‌رفت. کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم... مجموعه‌ای است از چند نمایشنامه به‌قلم تنسی ویلیامز، نمایشنامه‌نویس مطرح آمریکایی که آثارش بارها مورد اقتباس سینمایی و تئاتری قرار گرفته است. این کتاب با ترجمهٔ فرید قدمی در دسترس علاقه‌مندان است.

خواندن کتاب همچون باران با من حرف بزن و بگذار گوش کنم... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوستداران هنرهای نمایشی و علاقه‌مندان به خواندن نمایشنامه‌های خارجی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره تنسی ویلیامز

تنسی ویلیامز با نام کامل «توماس لانیر تنسی ویلیامز» در ۲۶ مارس ۱۹۱۱ به دنیا آمد و در ۲۵ فوریهٔ ۱۹۸۳ درگذشت. او یک نمایشنامه‌نویس مشهور آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۲۹ برای تحصیل در رشتهٔ روزنامه‌نگاری به دانشگاه میزوری رفت. تنسی ویلیامز به امید به‌دست‌آوردن پول بیشتر، اشعار، مقالات، داستان‌ها و نمایشنامه‌های خود را در مسابقات مختلف نویسندگی عرضه می‌کرد. پس از گذشت سال‌هایی نه‌چندان موفق، ناگهان به‌خاطر نوشتن نمایشنامهٔ مشهور «باغ‌وحش شیشه‌ای» به شهرت رسید و دوران نویسندگی موفق خود را آغاز کرد. تنسی ویلیامز همراه با «آرتور میلر» و «یوجین اونیل» در زمرهٔ برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسان قرن بیستم آمریکا قرار دارد. از دیگر نمایشنامه‌های او می‌توان به اتوبوسی به نام هوس، گربه روی شیروانی داغ، تابستان و دود، پرندهٔ شیرین جوانی و نمایشنامهٔ دو شخصیتی اشاره کرد. نمایشنامهٔ گربه روی شیروانی داغ به قلم این نویسنده، در سال ۱۹۵۵ میلادی برندهٔ جایزهٔ پولیتزر شد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۵۰
تومان