دانلود و خرید کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم) جو ویتالی ترجمه مژگان جمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم)

کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم)

معرفی کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم)

کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم) نوشتهٔ جو ویتالی و ترجمهٔ مژگان جمالی است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راز نهایی محدودیت صفر است.

درباره کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم)

کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم) داستان جذاب شفایافتن یک بخش پر از مجرمان روانیِ یک آسایشگاه است که به کمک یک درمان‌گر اتفاق می‌افتد. این درمانگر تاکنون توانسته به ده‌ها هزار خواننده در سرتاسر جهان ‌قدرتی ارزانی کند تا به هر آنچه تاکنون آرزو داشته‌اند دست یابند.

خواندن کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حضور در وضعیت صفر (جلد دوم)

«این روش ساده‌ی درمان، زندگی‌ها را زیر و رو می‌کند. شما به کمک فرایند «پاکسازی» و تکرار عبارات «دوستت دارم»، «متاسفم»، «لطفا مرا ببخش» و «سپاسگزارم» موفق خواهید شد همه‌ی برنامه‌هایتان و همه‌ی باورهایی را که از وجودشان بی‌خبرید، از ناخودآگاه‌تان پاک کنید و سفر سراسر ماجرای زندگی را به سهولت بپیمایید. هرچه بیشتر پاک کنید به وضعیت صفر، معجزه‌وار و سِحرگونه‌ی زندگی، نزدیک‌تر خواهید شد و از محدودیت‌ها فارغ‌تر!

زندگی همیشه چالش‌های جدیدی برایتان دارد. هواوپونوپونو ابزارهایی را که برای رهایی از قید و بندها و گشودن درهای وجودتان به‌روی فرصت‌های بیکران الهی نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد و در طول سفر زندگی راهنمای‌تان خواهد بود.»

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۷۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان