دانلود و خرید کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین فلورانس اسکاول شین ترجمه نشمیل مشتاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین، مجموعه چهار کتاب برجسته او به نام‌های بازی زندگی و چگونگی انجام آن، کلام تو عصای جادویی توست، در مخفی کامیابی، قدرت کلام است که در یک مجموعه گردآمده‌اند.

درباره کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین کتابی است که راهی برای نگاه عاشقانه به جهان در اختیارتان قرار می‌دهد و کمکتان می‌کند تا دنیا را طور دیگری ببینید. این چهار کتاب عبارتند از: بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو، عصای جادویی توست!، در مخفی کامیابی و قدرت کلام.

هر کدام از این کتاب‌ها نگاهی متفاوت را به دنیا به شما هدیه می‌دهند. به شما می‌آموزند که قوانین و اصول بازی زندگی را فرابگیرید و بتوانید بر اساس آن پیش بروید. کمکتان می‌کنند تا به دنیا عشق و نیکی ببخشید تا همان را هم از آن دریافت کنید. کمک می‌کنند تا با کمک قدرت کلاممان، چیزهایی را که می‌خواهیم به دست بیاوریم و دری مخفی را پیدا کنیم که خوشبختی، توفیق و کامیابی آن، پشت آن در پنهان شده است.

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به تمام کسانی که به نگاهی نو و بدیع نیاز دارند تا در ادامه مسیر زندگی موفق باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ فلورانس اسکاول‌ شین

فلورانس اسکاول‌ شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او که از میانه عمرش به فرقه اندیشه نو پیوست و دانش الهی را تدریس می‌کرد، با زبان طنز و کلام ساده و صمیمی خودش موفق شد گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های مشهور اسکاول‌شین یعنی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و کلام تو عصای معجزه‌آسای تو به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

فلورانس اسکاول‌ شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

بخشی از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کسی که به قدرت گفتار آگاهی دارد، سعی می‌کند مراقب حرف زدنش باشد. او با بررسی اثر گفتارش درمی‌یابد، پیامد سخنانش «بی‌هدف و بیهوده» نیست. انسان به‌طور پیوسته و از طریق گفتارش قانون‌هایی را در مورد خود وضع می‌کند.

مردی را می‌شناختم که می‌گفت: «همیشه از اتوبوس جا می‌مانم. محال است در هنگام توقف اتوبوس در ایستگاه به آنجا برسم.» دخترش می‌گفت: «همیشه به موقع به ایستگاه می‌رسم. اتوبوس دقیقاً همان لحظه‌ای به ایستگاه می‌رسد که من در آنجا باشم.» این امر سالیان سال تکرار شد. هر یک از این پدر و دختر قوانین مخصوص به خود را وضع کرده بودند. یکی از آن‌ها قانون شکست و دیگری قانون کامیابی را. این روان‌شناسی خرافات است.

هر چند نعل اسب و یا پای خرگوش به خودی خود دارای هیچ قدرت خاصی نیستند، اما اعتقاد و باور به خوش‌یمنی این اشیا، سبب پیدایش چشمداشت‌هایی در ذهن نیمه هشیار انسان شده و مقدمه‌ای بر شرایط خوش‌شانسی گردیده‌اند. در هر حال خرافات به حال کسی که از لحاظ معنوی تکامل یافته و اصول متعالی را باور داشته باشد، مفید نیست. انسان نباید به دنبال مسائل پوسیده و کهنه خرافی باشد و باید همهٔ این «بت‌ها» را درهم‌بشکند.

اوضاع کاری دو تن از شاگردانم که تجار موفقی نیز بودند، به یکباره دگرگون شد. با تجزیه و تحلیل اوضاع مشخص گردید که هر یک از آن‌ها، به جای استفاده از نیروی خداوند و توسل به گفتار مثبت، «میمون‌های شگون‌دار» خریده بودند.

به آن‌ها گفتم: «می‌بینم که در عوض ایمان به خداوند یکتا به این میمون‌ها دل بسته‌اید. میمون‌هایتان را دور بیندازید و از خداوند طلب بخشایش کنید.» چرا که انسان در اثر توبه، از شر گناهان خود رهایی می‌یابد. آن‌ها «میمون‌های شگون‌دار» خود را دور انداختند و دوباره کارشان رونق گرفت. البته ضرورتی ندارد که همهٔ زیورآلات و اشیای شگون‌آور و یا نعل اسب‌ها را نابود کرد، بلکه باید تشخیص داد که قدرت همه این ابزارآلات، قدرت خداوند یگانه است و همه این اشیا نمادی برای امیدواری انسان به رحمت خداوند هستند.

روزی به همراه دوستی پریشان حال از خیابان عبور می‌کردیم. او متوجه نعل اسبی شد و آن را از زمین برداشت و قلبش مالامال از امید و شادی گردید: «خداوند این نعل اسب را برای من فرستاده تا به من قوت قلب بدهد.» هر چند این پندار یک تصور شخصی بود اما کمک کرد که امیدش تبدیل به ایمان شده و نتیجه شگفت‌انگیزی برایش به ارمغان آورد. این زن به نیروی حقیقی نهفته در پس نعل اسب یعنی به خداوند اعتقاد داشت. (برعکس آن دو مردی که فقط خوش‌یمنی میمون‌هایشان را باور داشتند.)

از آنجا که اعتقاد به «نحس» بودن بعضی از اتفاقات و اشیاء اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد، رهایی از حس ناامیدی و دلسردی ناشی از این باورها بسیار مشکل است. تنها راهی که به‌نظر می‌رسد سودمند باشد، باور این گفتار است که: «تنها قدرت مطلق متعلق به خداوند بزرگ است. بنابراین سرخورده شدن و ناامیدی بی‌معنی است و یاد خدا به انسان اطمینان و شادمانی می‌بخشد.» و به مجرد تغییر دادن ذهن نیمه هشیار، قلب انسان به سوی شادی و خوشبختی گشوده می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

مهرناز
۱۴۰۰/۰۳/۱۳

امید و ایمانتون رو زیاد میکنه.خیلی قشنگه هزار بارم بخونم باز تکراری نمیشه

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

این کتاب در کتابراه ۳۰ هزار تومان که با کد تخفیف حدود ۲۰ تومان میشود!

فِ . الف . تا
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

کتاب کاملا در مقابل اعتقادات من بود که از کودکی با آن بزرگ شدم . با خواندن کتاب فهمیدم تا به امروز اشتباه فکر میکردم که خداوند برای هر کس تقدیر و سرنوشتی را نوشته .اشتباه می اندیشیدم که کسی

- بیشتر
Dorsaa ashoori
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خیلی ترجمه خوبی داشت من نشر پیکان بهترن ترجمه میدونستم‌اینو خوندم فهمیدم این عالی تره بینظیر بود

ملیحه
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

اگر بدنبال تغییرات مثبت در زندگی هستید حتما این کتاب رو بخونید (مخصوصا با ترجمه گیتی خوشدل)

کاربر 2437437
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

خییییلی عالی ، اگر می خواهید امید و ایمانتون رو محکم کنید توصیه می کنم . اگر چندین بار گوش کنید و بخونید هر بار نکته ای مرموز کشف می کنی .

m.sohrabi
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

بسیار گیرا و زیباست

کاربر 7594549
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتابیست مبنی برتوکل کردن به خداوند ودر اون مذهب مسیح جریان دارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
ضرب‌المثلی است که می‌گوید: «هیچ‌کس دوست تو نیست و هیچ‌کس دشمنت نمی‌باشد، بلکه همهٔ انسان‌ها آموزگارت هستند.»
کاربر ۳۲۱۲۶۳۷
انگار خیر و صلاح به ظاهر محالم دارد برآورده می‌شود. اینک آن (اتفاق) غیرمنتظره رخ می‌دهد!
کاربر ۳۳۶۸۴۵۶
هم‌اکنون عشق الهی هر گونه اوضاع نامطلوب را از جسم، ذهن و زندگی‌ام محو می‌کند. عشق خداوندی قوی‌ترین عنصر کائنات است و هر آنچه را که از جنس او نباشد نابود می‌کند.
کاربر ۴۲۵۲۳۷۷
«وقتی که دعا می‌کنید، باور کنید که به مراد دل‌تان خواهید رسید
کاربر ۵۹۰۸۳۱۰
«در انجیل کلمهٔ کامیابی تنها دوبار و هر دو بار در کتاب یوشع به کار رفته است.» «تنها کافی است که خیلی دلیر و قوی باشی تا بتوانی از فرامین پیامبران من پیروی کنی، دستور چنین است: «از جایت تکان نخور - نه به سمت چپ و نه به سمت راست - تو اجازه داری که تنها از چیزی بهره‌مند شوی که به تو داده می‌شود. ذکر خدا را از یاد نبر و شب و روزت را به عبادت و تفکر بگذران و در مورد هر آنچه که در این کتاب نوشته شده است بیندیش و تنها بدین گونه است که راه کامیابی و رستگاری را می‌یابی و موفق خواهی شد. پس نه به چپ نگاه کن و نه به راست.» جادهٔ موفقیت یک صراط مستقیم و از مو نیز باریک‌تر است، این راه، جادهٔ دلبستگی عاشقانه و توجه همه جانبه است. «هر چه را که مدام به آن فکر کنید به سوی خود می‌کشید.» پس اگر مدام به فقدان و تنگدستی فکر کنید آن را به خود جذب می‌کنید و هنگامی که مدام به بی‌عدالتی بیندیشید، همیشه با ستمکاری روبه‌رو می‌شوید
کاربر ۲۲۹۹۷۵۹
«چشم انتظار تحقق یافتن غیرمنتظرهٔ خواسته‌ام هستم. اینک سعادت با شکوهم از راه می‌رسد.» «پروردگار جاوید پشت و پناه‌تان بوده و بازوهای ابدی‌اش شما را دربرگرفته است.»
کاربر ۴۲۵۲۳۷۷
کم خونی (برآورده نشدن آرزوها و فقدان شادمانی مسبب کم‌خونی هستند.) عبارت تأییدی به پروردگار درونم تکیه کرده و ذره‌ذرهٔ وجودم سرشار از نور است. خدا را به‌خاطر این تندرستی تابناک و شادمانی بی‌منتها شکر می‌گویم. (می‌توان از این گفتار برای شفای تمام بیماری‌ها سود جست.)
کاربر ۷۳۷۱۲۰۲
م خونی (برآورده نشدن آرزوها و فقدان شادمانی مسبب کم‌خونی هستند.) عبارت تأییدی به پروردگار درونم تکیه کرده و ذره‌ذرهٔ وجودم سرشار از نور است. خدا را به‌خاطر این تندرستی تابناک و شادمانی بی‌منتها شکر می‌گویم. (می‌توان از این گفتار برای شفای تمام بیماری‌ها سود جست.)
کاربر ۷۳۷۱۲۰۲
یادم می‌آید که یک‌بار شنیدم نقاشی دربارهٔ همکارش می‌گفت: «چون فلانی مال و منالی دارد،
کاربر ۴۳۰۲۲۴۱
آرزوهایمان معمولا در «یک آن» برآورده می‌شوند! طبق مشیت الهی هر یک از خواسته‌های راستین سر وقت به حقیقت می‌پیوندن
کاربر ۴۳۰۲۲۴۱

حجم

۴۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۵۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان