دانلود و خرید کتاب استادی در عشق دون میگوئل روئیز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز

کتاب استادی در عشق

معرفی کتاب استادی در عشق

کتاب استادی در عشق نوشته دون میگوئل روئیز با ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی منتشر شده است. این کتاب راهنمایی عملی در هنر ارتباطات است.

 درباره کتاب استادی در عشق

هزاران سال پیش تولتک‌ها در سرتاسر جنوب مکزیک به عنوان «مردان و زنان خرد» شناخته می‌شدند. انسان‌شناسان از تولتک‌ها به‌عنوان یک قوم یا یک نژاد یاد می‌کنند، اما درواقع تولتک‌ها دانشمندان یا هنرمندانی بودند که جامعه‌ای تشکیل دادند تا به کشف و حفظ خرد معنوی و آیین‌های کهن بپردازند. آنها به‌عنوان استاد (ناوال) و شاگرد در تئوتی هواکان، شهر باستانی اهرام در خارج از مکزیکوسیتی که به «بشر خدا می‌شود» مشهور است، گرد هم آمدند. پس از گذشت سال‌های طولانی، ناوال‌ها مجبور به پنهان کردن خرد باستانی و نگهداری از آن در خفا شدند. فتح قاره توسط اروپایی‌ها به همراه سوءاستفادهٔ افراطی تعدادی از شاگردان این ضرورت را ایجاب کرد که آن دانش را از کسانی دور نگه دارند که آمادگی استفادهٔ عاقلانه از آن را نداشتند، یا آنهایی که ممکن بود عمدآ از آن خرد برای اهداف شخصی خود سوءاستفاده کنند.

خوشبختانه، دانش پنهان تولتک توسط دودمان ناوال‌ها جمع‌آوری و نسل‌به‌نسل منتقل شد. گرچه همچنان در طول صدها سال در پرده‌ای از اسرار پنهان ماند، پیشگویان کهن پیشگویی کردند که هرگاه بازگشت خرد به مردم ضروری باشد، این خرد باز خواهد گشت. 

حالا، دون میگوئل روئیز (ناوالی از تبار ایگل نایت) در این کتاب آماده است تا آموزه‌های قدرتمند تولتک را با ما در میان بگذارد.

خرد تولتک همچون تمام سنت‌های محرمانهٔ موجود در سراسر جهان مقدس، از یکپارچگی ذاتی حقیقت برخاسته است. این مکتب گرچه یک مذهب نیست، به تمام استادان روحانی و معنوی که با علم خود انسان‌ها را آموزش داده‌اند، احترام می‌گذارد. درحالی‌که روح را در بر می‌گیرد و به معنویت می‌پردازد، به‌درستی به‌عنوان راهی برای زندگی و به‌ویژه در دسترس قرار دادن شادکامی و عشق، تعریف شده است.

خواندن کتاب استادی در عشق  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی درباره عشق، معنویت و آگاهی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم

بخشی از کتاب استادی در عشق

شما نیرویی هستید که با ذهنتان بازی می‌کنید و جسم‌تان را همچون اسباب‌بازی مورد علاقه‌تان به‌کار می‌گیرید تا با آن سرگرم شوید و لذت ببرید. این دلیل بودن شما در اینجاست: بازی کنید و خوش بگذرانید. ما با حق شاد بودن و لذت بردن از زندگی زاده شده‌ایم. برای زجر کشیدن به اینجا نیامده‌ایم. هرکس که می‌خواهد رنج ببرد، به رنج و درد خوش آمده است، اما ما مجبور به رنج کشیدن نیستیم.

پس چرا رنج می‌کشیم؟ زیرا تصور می‌کنیم که رنج بردن امری طبیعی است. بعد، نظام باورها را برای حمایت از آن «حقیقت» خلق می‌کنیم. برخی آموزه‌های تحریف‌شده به ما القا می‌کنند که به این دنیا آمده‌ایم تا زجر بکشیم، که زندگی وادی اشک است. اما حقیقت و تقدیر الهی غیر از این است.

ما انتخاب کرده‌ایم که زجر بکشیم، زیرا رنج کشیدن را آموخته‌ایم. اگر به چنین انتخابی ادامه دهیم، به رنج کشیدن ادامه خواهیم داد. رؤیای سیاره، افسانهٔ انسانیت و تکامل انسان‌ها را در خود دارد و رنج کشیدن در نتیجهٔ این تکامل است. انسان زجر می‌کشد چون می‌داند، چون این آگاهی را کسب کرده است. ما آنچه را باور داریم، در ذهن خود پرورده‌ایم. ما تمام آن دروغ‌ها را می‌شناسیم و چون نمی‌توانیم همهٔ آن دروغ‌ها را به انجام برسانیم، رنج می‌کشیم.

بهشت یا دوزخ حالا و اینجاست. نیازی نیست که منتظر مرگ بمانید. اگر مسئولیت زندگی و اعمالتان را به عهده گیرید، آن‌گاه آینده در دستان شماست و تا هنگامی‌که جسم‌تان زنده است، می‌توانید در بهشت زندگی کنید.

رؤیایی که اغلب انسان‌ها در این سیاره خلق می‌کنند، مشخصآ دوزخ است. این درست یا غلط، خوب یا بد نیست و کسی را نباید سرزنش کرد. آیا می‌توانیم والدین‌مان را سرزنش کنیم؟ نه. هنگامی‌که آنها شما را در کودکی برنامه‌ریزی می‌کردند، تمام تلاش خود را به‌کار بردند. پدر و مادر آنها نیز همین کار را با آنها کردند، یعنی تمام تلاش خود را به‌کار بردند. اگر بچه دارید، شما هم نمی‌توانید بفهمید که چه کار دیگری باید بکنید.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

معجزه شهود
فلورانس اسکاول شین
سکون سخن می گوید
اکهارت تله
چه بر تو گذشته است؟
اپرا وینفری
انسان؛ فرمانروای ذهن، بدن و پیشامدها
جیمز آلن
عشق بدون بیداری ممکن نیست
آدیا شانتی
راز گشوده
تونی پارسونز
وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا
مو جی
وقتی خدا وارد شود، معجزه می شود
نیل دونالد والش
بیولوژی باور
بروس لیپتون
تجلی خواسته ها
استر هیکس
هفت قانون معنوی موفقیت
دیپاک چاپرا
کافه ای بر لبه جهان
جان استرلکی
زیستن در قلب (مدیتیشن پیشرفته)
درونوالو ملچیزدک
پاسخ
آلن پیز
آناتومی روح
کارولین میس
احساس کلید تحقق آرزوست
نویل گادارد
کارما
ساد گورو
بخشش
دو زانتاماتا
هو اوپونوپونو
ناتالی بادین
حلقه‌ی آتش
دون میگوئل روئیز
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

F N
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

واقعا کتاب عالی هست . به نظرم خوندن این کتاب برای همه واجبه مخصوصا کسانی که در روابطشون مشکل دارن.

عبدالهی (یعنی بنده ی خدا)
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

فکر میکنم همون کتاب تسلط بر عشق ورزی باشه

کاربر ۴۷۰۷۵۴۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
واقعیت این است که هر یک از شما زیبا هستید. تنها فرق زیبایی بین این شخص با زیبایی شخصی دیگر، مفهومی است که مردم در ذهن دارند. زیبایی چیزی نیست جز یک مفهوم، جز یک باور، ولی شما می‌توانید آن مفهوم را باور کنید و تمام اقتدار خود را براساس آن بنا نهید.
seemorgh
رابطه‌ای که با خودتان دارید، در روابطتان با دیگران نیز منعکس می‌شود. اگر شما بدن خود را پس بزنید، هنگامی‌که عشقتان را با شریک زندگی‌تان سهیم می‌شوید، احساس شرمساری می‌کنید. در دل می‌گویید: بدن مرا ببین. وقتی چنین بدنی دارم، او چگونه می‌تواند مرا دوست داشته باشد؟ سپس خود را پس می‌زنید و تصور می‌کنید که دیگران نیز بابت همان مسئله‌ای که شما خودتان را طرد کرده‌اید دست رد به سینهٔ شما خواهند زد. و هنگامی‌که فردی دیگر را نمی‌پذیرید، او را درست به همان دلیلی رد می‌کنید که خود را نپذیرفته‌اید.
seemorgh

حجم

۱۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان