دانلود و خرید کتاب بازی های روانی مردم علی شمیسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازی های روانی مردم

کتاب بازی های روانی مردم نوشتهٔ علی شمیسا است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را در حوزهٔ روان‌شناسی روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بازی های روانی مردم

چگونه در روابط اجتماعی فریب نخوریم؟ کتاب بازی های روانی مردم به این موضوع پرداخته است. بازی روانی یعنی چه؟ در روابط انسانی، مجموعه‌ای از بازی‌های روان‌شناختی وجود دارد که به ۲ دستهٔ بازی‌های خوب، بد و یا به عبارتی، بازی‌های روانی منطقی و غیرمنطقی تقسیم می‌شوند. منظور از بازی‌های بد، روابطی است که قصد آن ضربه‌زدن و حُقه‌زدن به دیگران باشد. فرد می‌خواهد با کلام بد و زخم زبان، دیگران را آزار دهد؛ پس طوری حرف می‌زند که دیگری، سال‌ها به یاد حرف او، در درونش خشم و نفرت ایجاد می‌شود. گاه بازی روانی آن‌چنان بین ۲ نفر شدت می‌گیرد که سرانجام، کارشان به دادگاه و زندان می‌کشد. پایان هر بازی بد و غیرمنطقی، ناخوشایند و تلخ است؛ زیرا احساس فریب‌خوردگی، شکست و ناکامی به یک فرد و یا به هر دو دست می‌دهد.

بازی‌های روانی، باتلاق‌هایی برای فرورفتن در لجن‌زار روابط انسانی است. از کودکی همیشه روابط بین انسان‌ها سؤال‌برانگیز بوده است. چرا انسان‌ها نمی‌توانند با هم کنار بیایند؟ شاید پاسخ این باشد که زمانی که انسان‌ها در انبوه احساسی بازی‌ها گیر می‌کنند، متوقف می‌شوند و عمر خویش را تباه می‌سازند. بسیاری از انسان‌هایی که در زندان به سر می‌برند، افرادی هستند که خود یا دیگران را بازی داده‌اند؛ یا بازی خورده‌اند. شما با شناخت انواع بازی‌های شدید و خفیف روانی، ایمنی خود را در زندگی روزمره تضمین می‌کنید. بازی‌ها شاید به‌ظاهر سهل و آسان می‌آیند، اما خیلی از ما چوب همین بازی‌ها را خورده‌ایم. برای شناخت بهتر این بازی‌ها به مطالعهٔ این کتاب بپردازید.

نسخهٔ چاپی این کتاب را می‌توانید از طاقچه سفارش دهید. برای آشنایی با شیوهٔ خرید کتاب بازی های روانی مردم می‌توانید راهنمای خرید و پرداخت آنلاین در بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

خواندن کتاب بازی های روانی مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روابط میان‌فردی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازی های روانی مردم

«من کودک شیطان، بازیگوش و خودنماست . بیشتر زنان و دختران فرصت طلب از این بازی استفاده می کنند، چون نقطه ضعف مردان را می دانند، که با عشوه و ناز در حرف زدن و راه رفتن، می توانند دل آنها را به دست آورند و بعد دست به اخاذی و امتیاز گرفتن از آنها بکنند . این رفتارهای آنان در محدوده زندگی زناشویی بازی نیست، چون به قصد ضربه زدن و تخریب نیست؛ ولی در محیط های اداری و یا تجاری این بازی ها بارها اتفاق افتاده، که در واقع بازی من کودک با من کودک دیگران است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان