دانلود کتاب صوتی سوگ با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوگ اثر زهره مرصوص

دانلود و خرید کتاب صوتی سوگ

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سوگ

کتاب صوتی سوگ نوشتهٔ بریجیت مک نالتی و ترجمهٔ زهره مرصوص و با صدای معصومه عزیزمحمدی است و شادن پژواک آن را منتشر کرد است. این کتاب صوتی راهنمایی برای سخت‌ترین روزهای زندگی است.

درباره کتاب صوتی سوگ

کتاب راهنمای سوگ دستتان را می‌گیرد، همدل و همراهتان می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بدترین روزهای زندگی‌تان را پشتِ سر بگذارید.

اگر فقط یک چیز در زندگی همه‌مان قطعی باشد، این است که روزی عزیزانمان را از دست می‌دهیم: بهای عشق همین است. هرچند از بار غصه‌هایمان چیزی کم نمی‌کند. کتاب صوتی سوگ فضایی امن برای پی بردن به احساساتتان است. شاید عصبانی، غمگین، مضطرب، مأیوس یا سرگشته‌اید یا هنوز واقعیت را باور نکرده‌اید. هیچ اشکالی ندارد. کاملاً طبیعی است.

سوگ پدید‌ه‌­ای عجیب و ناخوشایند، هرچند همگانی‌ترین تجربه است ولی با تمام این اوصاف، تجربه­‌ای بی‌مثل و مثال و کاملاً شخصی است. سوگ تمام ابعاد زندگی‌­مان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد: احساساتمان، افکارمان، سلامت جسم و روحمان، و حتی نفس کشیدنمان و تاب آوردن ادامه‌ٔ زندگی.

ولی با این‌همه، انسان‌ها مهارت سوگواری را بلد نیستند. وقتی کسی فوت می‌کند نمی‌دانیم چی بگوییم، چطور رفتار کنیم یا اصلاً چه بکنیم. برای همین، انگار دیگر به عهده‌ٔ شخص سوگوار است که هرچه زودتر «با شرایط کنار بیاید» و باعث زحمت دیگران نشود. اما تو را به خدا این‌طور فکر نکنید. هر قدر زمان نیاز دارید برایش بگذارید و هر مقدار که لازم است غمتان را بروز بدهید

بریجیت مک‌نالتی خیلی ناگهانی مادرش را از دست داد. زمانی که سوگش تازه و اندوهش شدید بود داشت قدرت تحملش را از دست می‌داد، و این احساس تنهایی عمیقاً دردناک بود. کتاب راهنمای سوگ تاروپود تجربه‌های این نویسنده را همراه با دیدگاه‌های تخصصی روانشناختی و توصیه‌های عملی در هم می‌بافد تا بتوانید به سبک و سیاق خودتان راهتان را در مسیر سوگ باز کنید.

عزاداری روند تسکین مشخصی ندارد که همه دنبالش کنند. وقتی این مطلب را درک کنید که تک‌تک تجربه‌های سوگ منحصربه‌فرد هستند، دیگر احساساتتان دست‌پاچه‌تان نمی‌کند. این بده‌و‌بستانِ خاطرات مجالی است تا به شیوه‌ٔ خودتان احساساتتان را کندوکاو کنید و از شدت دل‌شکستگی‌تان خجالت نکشید.

برای آنکه سوگ را پشتِ سر بگذاریم، باید که احساساتمان را بشناسیم، حواسمان به نیازهایمان باشد و بدانیم که همه‌شان طبیعی هستند. سوگ چیزی نیست که «فراموشش کنید»، بلکه فقدانی است که باید بپذیریدش و با آن کنار بیایید.

نویسنده در کنار درک عمیقش از این تجربه، راهکارهای عملی و شدنی پیشنهاد می‌کند و درعین‌حال تأکید دارد که گزینه‌های موردعلاقه‌ٔ خودتان را جایگزینش کنید. چون هر کسی به شیوه‌ٔ خودش عزاداری می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی سوگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به‌تازگی سوگوار شده‌اید یا کسی در اطراف شما دچار سوگ شده، این کتاب را حتما بشنوید.

نظرات کاربران

کاربر 7323223
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

ویلیام پن جایی مینویسه: زندگی جاودانست و عشق نامیرا مرگ چیزی نیست جز یک افق و افق چیزی نیست جز مرزهای نگاهمان

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان