دانلود کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی اثر حسین قرائتی ستوده

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

معرفی کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی نوشتهٔ حسین قرائتی ستوده و رومینا مصطفایی است. سبحان اکرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی کتابی تخصصی در حوزهٔ آموزش جنسی است که اطلاعات موردنیاز برای شناخت فردی و بین‌فردی جنسی از پیش از تولد تا پایان زندگی را در بر گرفته است. این کتاب صوتی از بحران‌های تغییرات مختص به هر دوره سخن گفته است. این کتاب که می‌تواند مورد استفادهٔ عموم مردم و متخصصان این حوزه قرار گیرد، کوشیده بخشی از بی‌توجهی نظام آموزشی ایران به آموزش جنسی را پوشش دهد و جبران کند. فقدان آموزش در این زمینه می‌تواند موجب معضلات فرهنگی و اجتماعی شود. روان‌شناسی جنسی، بررسی و تحلیل رفتارها، افکار، احساسات، شهوت‌ها، هویت‌ها و تجربیات جنسی انسان‌ها را مطالعه می‌کند. این حوزه به بررسی عوامل روانی، اجتماعی، فرهنگی و بیولوژیکی که بر رفتارهای جنسی تأثیر می‌گذارد، می‌پردازد. انتشارات دیجیتال موج کتاب با‌توجه‌به فقدان منابع علمی آموزشی در این حوزه، بر آن شد تا برای کمک به ارتقای دانش عمومی و فرهنگی در حوزهٔ آموزش جنسی، این کتاب صوتی را وارد بازار کند.

تدوین‌گر صوتی این کتاب (میکس و مسترینگ) «شایان الهی‌فرد» بوده است.

شنیدن کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مسائل جنسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زندگی جنسی از نگاه روانشناختی

«تهدید سقط: به خون‌ریزی یا گرفتگی رحم، زمانی که آزمایش بارداری مثبت است گفته می‌شود که علائمی شبیه به بارداری نابه‌جا دارد ولی باید بین آن‌ها افتراق قائل شد.

سقط ناقص: به خروج خودبه‌خودی بخشی از تخمک بارور و ماندن قطعاتی از جفت که منجر به خون‌ریزی مداوم می‌شود می‌گویند.

سقط انتخابی یا القایی: به استفاده از روش‌های پزشکی مانند جراحی برای خاتمه دادن به بارداری پیش از آنکه جنین توان زنده ماندن بیابد گفته می‌شود که با روش‌های مختلف انجام می‌گیرد.

روش‌های سقط جنین انتخابی: این روش‌ها، بسته بر مدتی که از بارداری گذشته متفاوت است. در سه ماه اول، معمولاً از دارو و جراحی، و در اواخر بارداری از روش‌های دیگر استفاده می‌شود که توسط پزشک با انجام سونوگرافی و معاینه‌ی وضعیت بارداری تشخیص داده می‌شود.

روش‌های سقط جنین در سه ماهه‌ی اول بارداری:

استفاده از داروی متروتکزات یا ام‌تی‌ایکس: فقط در این بازه‌ی زمانی قابل تجویز است و ممکن است نتایج ناقص داشته باشد یا باعث خون‌ریزی شود.

اسپیراسیون قاعدگی با وکیوم دستی: روشی کم‌تهاجم که از هفته‌ی سوم تا هفته‌ی دوازدهم بعد از آخرین قاعدگی با بی‌حسی موضعی دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. اما امکان خارج نشدن تخمک از رحم و در موارد نادر سوراخ شدن رحم وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان