دانلود و خرید کتاب شبکه امنیتی هاینریش بل ترجمه محمدتقی فرامرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه امنیتی اثر هاینریش بل

کتاب شبکه امنیتی

معرفی کتاب شبکه امنیتی

کتاب شبکه امنیتی نوشتهٔ هاینریش بل با ترجمهٔ محمدتقی فرامرزی در نشر نو منتشر شده است.

درباره کتاب شبکه امنیتی

رمان شبکه امنیتی از دید چند شخصیت روایت می‌شود. ابتدای کتاب مانند نمایشنامه‌ها شخصیت‌های رمان معرفی شده‌اند و هر بخش کتاب از زبانی یکی از این آدم‌ها است. در این کتاب شخصیت‌های زیادی می‌بینید که بدون هیچ هشداری وارد زندگی‌شان می‌شوید، اما موضوع اصلی کتاب مشترک است؛ مصیبت‌ها یا عدم امنیت خارجی و داخلی. 

طرح داستان حول محور یک نجیب‌زادهٔ سالخوردهٔ آلمانی روایت می‌شود که به‌تازگی به یک موقعیت سیاسی مبهم ارتقا یافته است. او و خانواده‌اش تحت تهدید دائمی یک گروه عجیب هستند. یک ترس مداوم در زیربنای این رمان وجود دارد، عدم اطمینان از ایمنی، ناتوانی در اعتمادکردن حتی به اعضای خانواده یا هر چیز دیگری در جهان. کیک‌های انفجاری و پرندگان رباتی کنترل از راه دور بعضی از چیزهایی است که خانواده با آن روبه‌رو هستند. این کتاب رمانی از شک و ترس است.

خواندن کتاب شبکه امنیتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هاینریش بل

هاینریش بل متولد ۱۹۱۷ است و در ۱۹۸۵ از دنیا رفته است. این نویسندهٔ آلمانی برنده نوبل بیش‌تر کتاب‌هایش دررابطه‌با جنگ جهانی است.

در ۲۰ سالگی پس از اخذ دیپلم در یک کتاب‌فروشی مشغول به کار شد اما سال بعد هم‌زمان با آغاز جنگ جهانی دوم، به خدمت سربازی فراخوانده شد و تا ۱۹۴۵ را در جبهه‌های جنگ بود.

با این‌که خانواده‌اش با نازی‌ها و حزب ناسیونال سوسیالیسم مخالف بودند، او در ابتدا با آن‌ها همدلی داشت. نامه‌هایی که بل از جبهه جنگ به دوست دختر و همسر آینده‌اش، آنه ماری، می‌نوشت به‌خوبی این مدعا را اثبات می‌کند. اما پس از زخمی شدن در جبهه شرق، دیدگاهش تغییر کرد و به عمق فاجعه جنگ و جنایت رژیم نازی پی برد.

در ۱۹۴۷ اولین داستان‌های خود را منتشر کرد و با چاپ «قطار به موقع رسید»، در ۱۹۴۹ مشهور شد. بل در ۱۹۵۱ با برنده‌شدن در جایزه ادبی گروه ۴۷ برای داستان «گوسفند سیاه» موفق به دریافت اولین جایزه ادبی خود شد.

در ۱۹۷۱ ریاست انجمن قلم آلمان را بر عهده گرفت و تا ۱۹۷۴ ریاست انجمن بین‌المللی قلم را پذیرفت. او در ۱۹۷۲ به عنوان دومین آلمانی، بعد از توماس مان، جایزه ادبی نوبل را از آن خود کرد.

هاینریش بُل عاشق مردمان ساده و بی‌غل‌وغش است و قهرمانان داستان‌های او درماندگان و شکست‌خوردگان‌اند، اما بُل آنها را شکست‌خورده نمی‌داند.

از جمله مهم‌ترین آثار وی می‌توان به این موارد اشاره کرد: «قطار به موقع رسید»، «بیلیارد در ساعت نه و نیم»، «عقاید یک دلقک»، «سیمای زنی در میان جمع»، «آبروی از دست رفته کاترینا بلوم» و «شبکه امنیتی».

معرفی نویسنده
عکس هاینریش بل
هاینریش بل

هاینریش بل با نام کامل هاینریش تئودور بل (زاده‌ی ۲۱ دسامبر ۱۹۱۷، کلن، آلمان - درگذشته در ۱۶ جولای ۱۹۸۵، بورنهایم-مرتن، نزدیکی کلن، آلمان غربی)، نویسنده‌ی آلمانی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات در سال ۱۹۷۲ است. رمان‌های کنایه‌آمیز بل در باب رنج‌های زندگی آلمانی‌ها در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن، روان‌شناسی ملت در حال تغییر آلمان را به تصویر می‌کشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۴۶,۰۰۰
تومان