دانلود و خرید کتاب ساختمان موفقیت فرناز زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختمان موفقیت اثر فرناز زارع

کتاب ساختمان موفقیت

نویسنده:فرناز زارع
انتشارات:نشر سیوند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساختمان موفقیت

فرناز زارع در کتاب ساختمان موفقیت، با بیانی واضح و روشن، ما را با مفاهیم بسیاری که زیربنای رسیدن به موفقیت هستند، آشنا می‌کند و به ما کمک می‌کند تا هر کدام از این مفاهیم را در زندگی خود درونی کنیم.

درباره‌ی کتاب ساختمان موفقیت

اگر موفقیت شبیه به یک ساختمان پنج‌طبقه باشد، چطور می‌توان به طبقه‌ی پنجم رسید؟ حتما باید مسیری را طی کنیم چون دستیابی به موفقیت بدون انجام دادن کاری، بدون داشتن هدف و انگیزه و بدونش شناخت خودمان حاصل نمی‌شود. حال که می‌دانیم برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشت چطور می‌توانیم آن را پیدا کنیم؟ هدف برای هر فردی متفاوت است. ما برای اینکه هدف زندگی خودمان را شناسایی کنیم، لازم است که خودمان، توانایی‌ها، علایق و باورهایمان را بشناسیم. در این صورت است که می‌توانیم هدفی پیدا کنیم که به ما انگیزه‌ی کافی برای قدم برداشتن و رسیدن به آن را بدهد. 
نکته‌ی مهم دیگری که نباید هرگز فراموش کنیم این است که هیچ موفقیتی آسان به دست نمی‌آید. موفقیت‌های ما مستلزم تلاش بسیار و از میان برداشتن موانع و مشکلاتی است که در مسیرما قرار می‌گیرند. 

فرناز زارع، در کتاب ساختمان موفقیت، ما را به ساختمانی می‌برد که هر طبقه‌ی آن یکی از مراحلی است که باید برای رسیدن به موفقیت طی کنیم. پیدا کردن انگیزه، شناخت خود، هدف و هدف‌گذاری و مقابله با مشکلات، موضوعات فصل‌های مختلف کتاب ساختمان موفقیت است.

کتاب ساختمان موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم در طول روز به رویاپردازی درباره‌ی موفقیت مشغول هستید و در واقعیت نمی‌دانید چه‌کاری باید انجام دهید، کتاب ساختمان موفقیت، راهنمایی عالی برای شما است. 

بخشی از کتاب ساختمان موفقیت

جنس خواسته‌های انسان با یکدیگر فرق دارد، یکی از جنس ابریشم است و دیگری از نخ. کدام یک باارزش‌تر است؟ شما برای خرید کدام یک، حاضر به پرداخت بهای بیشتری هستید؟ پس خواسته‌های بزرگ ما باید دو ویژگی داشته باشند:

۱. آنقدر رسیدن به آن خواسته، برای ما لذتبخش باشد که حاضر به انجام آن کار با تمام قوا باشیم و با تمام سختی‌ها مبارزه کنیم. (انگیزه ما در اینجا، دستیابی به شیرینیِ رسیدن به خواسته است.)

۲. تلخی نرسیدن به آن خواسته، آنقدر زجرآور و غیرقابل تحمل باشد که ما با تمام قوا برای نچشیدن آن تلخی، دست‌بکار شویم و قدم در راه رسیدن به خواسته‌هایمان بگذاریم. (انگیزه ما در اینجا، فرار از تلخیِ نرسیدن به خواسته است.)

اگر خواسته ما دو ویژگی بالا را شامل نشود، آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند به مغز تنبل ما دستور تغییر و تکان خوردن اساسی از سر جایش را دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۴۹۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان