دانلود و خرید کتاب بازاریابی به زبان ساده دونالد میلر ترجمه سجاد شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی به زبان ساده اثر دونالد میلر

کتاب بازاریابی به زبان ساده

معرفی کتاب بازاریابی به زبان ساده

کتاب بازاریابی به زبان ساده نوشتهٔ دونالد میلر و جی.جی. پترسون و ترجمهٔ سجاد شریفی و مهسا اکبری و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای گام‌به‌گام ساخت داستان برند برای تمام کسب‌وکارهاست.

درباره کتاب بازاریابی به زبان ساده

بازاریابی باید ساده و اثربخش باشد. هر کسب‌وکار کوچک یا بزرگی که داشته باشید، نخستین مرحله برای تهیهٔ بهترین و آسان‌ترین طرح بازاریابی، طراحی قیف فروش است.

مهم نیست چه چیزی می‌فروشید، اگر از کلمات برای فروش محصولاتتان استفاده می‌کنید، قیف فروش کارتان را راه می‌اندازد. قیف فروش پایه و اساس هر طرح خوب بازاریابی دیجیتال است. پس از طراحی و ساخت قیف فروش، تبلیغاتتان می‌تواند پشتیبان قیف فروش باشد.

درحالی‌که بازاریابی چیزی فراتر از یک طرح بازاریابی دیجیتال است، راهبرد دیجیتالی‌تان، ازجمله وب‌سایت، جذب مشتری راغب و کمپین ایمیلتان، پایه و اساس دیگر منابع کمکی بازاریابی و فروشتان محسوب می‌شود.

ولی دستیابی به قیف فروش مؤثر مهم‌تر از همهٔ این‌هاست و کتاب بازاریابی به زبان ساده به شما یاد می‌دهد چطور چنین قیفی بسازید. قیف فروش راهی برای جذب مشتریان راغب و تبدیل آن‌ها به خریدار است.

همهٔ کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و بازاریابان باید با سازوکار قیف فروش آشنا باشند. چه خودتان بخواهید قیف فروش طراحی کنید چه شخص دیگری بخواهد آن را برای شما طراحی کند، در چک‌لیست این کتاب همهٔ نکاتی که برای طراحی قیف فروش اثربخش لازم است بدانید، بیان می‌شود. در هر یک از فصل‌های این کتاب، نکات و راهبردهای لازم برای ساخت بخش‌های مختلف قیف فروش ارائه شده‌اند.

هدف کتاب این است که اجرای راهبرد بازاریابی را آسان کند. می‌توانیم کل روز راجع به بازاریابی صحبت کنیم، ولی فقط زمانی درآمد کسب می‌کنید که راهبرد بازاریابی‌تان را اجرا کنید.

خواندن کتاب بازاریابی به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی به زبان ساده

«به‌طور خلاصه، پنج کار مهم وجود دارد که بیست سال پیش باید برای روی غلتک انداختن مسیر حرفه‌ام انجام می‌دادم. پس از انجام دادن این پنج کار، باید آن‌ها را دوباره و دوباره تکرار می‌کردم.

این پنج کار که بسیار کاربردی‌اند، عبارت‌اند از:

۱. نوشتن متن‌برند (برند اسکریپت). باید پیام خود را به‌طور واضح منتقل می‌کردم.

۲. نوشتن پیام تبلیغاتی تک‌خطی (لاینرسازی). باید آن پیام را در قالب تک‌جمله‌ای ارائه می‌دادم.

۳. طراحی صفحه فرود. باید دربارهٔ آن پیام بیشتر توضیح می‌دادم و با ارائهٔ پیام در صفحه فرودی جذاب و واضح، به آن جان می‌بخشیدم.

۴. ساخت فایل پی‌دی‌اف با هدف جذب مشتری راغب. باید فایل پی‌دی‌افی برای جلب توجه مخاطبان و دریافت ایمیل آن‌ها تهیه می‌کردم.

۵. ساخت کمپین ایمیلی. باید اعتماد مخاطبانی را که آدرس ایمیل خود را به من داده بودند، با فرستادن ایمیل‌های مفید و مشکل‌گشا جلب می‌کردم.

کتاب حاضر به اهمیت ایجاد بستری برای رشد شرکت‌ها می‌پردازد. در این کتاب سعی بر آن است که مفاهیم تخصصی در نهایت سادگی بررسی شوند.

امروزه بیشتر کتاب‌های ارائه‌شده در حوزهٔ کسب‌وکار، کمتر کاربردی‌اند و بیشتر به مفاهیم نظری پرداخته‌اند. ولی من و جی.جی می‌خواهیم به شما بگوییم چه کاری باید انجام دهید و به چه منظور باید این کار را انجام دهید تا بازاریابی‌تان مؤثر باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۴۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان