دانلود و خرید کتاب بازاریابی عصبی آناهیتا خرمی بنارکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی عصبی اثر آناهیتا خرمی بنارکی

کتاب بازاریابی عصبی

معرفی کتاب بازاریابی عصبی

«مغز اقتصادی‌چگونه‌ تصمیم‌می‌گیرد؟» کتابی از دکتر آناهیتا خرمی بنارکی(۱۳۵۰) با همکاری آذر محمدزاده در زمینه نورومارکتینگ و ساختار تصمیم‌گیری در مغز افراد است.

مدیریت، فرایند تصمیم‌گیری و به‌کارگیری منابع مختلف برای دست‌یابی به اهداف گوناگون و نتیجه‌گیری است. تصمیم و انتخاب هر فرد، جهت‌دهنده و شکل‌دهندهٔ موفقیت یا شکست او در زندگی است و تصمیمات اقتصادی نقش بسیار مهمی در نتایج و دستاوردها دارند. اما آن‌چه در شرایط امروز اندیشمندان و پژوهشگران را به خود مشغول کرده است، ریشه‌یابی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌هاست و این که چه عوامل ناشناخته و نایافته‌ای سبب تصمیم‌گیری می‌شوند.

اقتصاد رقابتی و بازاریابی آینده، نیازمند مزیت‌های تازه بر اساس ایده‌ها وپدیده‌های نوین و کشف نایافته‌های گوناگون است. رقابت آینده در اقتصاد و بازاریابی مبتنی بر ریشه‌یابی «تصمیم، اقدام و نتیجه» بسیار فراتر از دانش، معلومات و یافته‌های کنونی است. اقتصاد آینده خواستار هم‌اندیشی و هم‌یاری رشته‌های گوناگون برای پاسخگویی بهتر به نیازها و نیازمندان است.

کتاب نورومارکتینگ و تصمیم‌گیری منبع مناسبی برای کسانی است که علاقمند به یادگیری، فراگیری و به‌کارگیری علوم و فنون تازه و دستیابی به اهداف زندگی و کسب‌وکار در مسیری متفاوت و شیوه‌ای نوین هستند.

این کتاب ضمن معرفی تصمیم‌گیری از دیدگاه روان‌شناسی و در شرایط خطرپذیری و عدم قطعیت، به کالبدشکافی تصمیم‌گیری و تعامل نورومارکتینگ و تصمیم‌گیری می پردازد تا بتواند عوامل و دلایل تصمیم‌گیری و رفتار خریداران را بیابد. در ادامهٔ مباحث مفیدی که ارائه شده است، مؤلفان کوشیده‌اند تا تصمیم‌گیری مدیران در امور مالی و تجاری را با عنوان امور مالی عصب‌پایه یا نوروفاینانس معرفی کنند. فصل پایانی این کتاب مربوط به ارتباط نورومارکتینگ با تصمیم‌گیری در خرید اینترنتی و در دنیای کودکان است که نکات گوناگونی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

vahid5
۱۳۹۶/۰۵/۲۴

این کتاب برخلاف اسمش مطلقا در مورد نورو فایننس هیچ حرف به درد بخوری ندارد

کاربر 5874933
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

مضخرف

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۹۲۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان