دانلود کتاب صوتی هر برند یک قصه است با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر برند یک قصه است اثر دانلد میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی هر برند یک قصه است

نویسنده:دانلد میلر
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هر برند یک قصه است

کتاب صوتی هر برند یک قصه است نوشتهٔ دانلد میلر و ترجمهٔ رسول بابایی با صدای سلمان ظاهری است و آوانامه آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی، «قصه‌گویی» برای معرفی و بهبود وضعیت کسب‌و‌کارتان را یاد می‌گیرید؛ آن هم در دنیایی که همه قصه می‌گویند.

درباره کتاب صوتی هر برند یک قصه است

کتاب هر برند یک قصه است، آموزش قصه‌گویی است. اما قصه‌گویی که به شما کمک کند تا روایت صحیحی از کسب‌وکارتان ارائه دهید و بتوانید پیامتان را به طور واضح و شفاف به مردم برسانید. در حقیقت دانلد میلر در این اثر به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را معرفی کنید. با مخاطبان و مشتریانتان ارتباط بگیرید و کسب و کارتان را پیشرفت بدهید.

کتاب هر برند یک قصه است را با یک کتاب خشک که در حوزه‌ٔ مدیریت و تولید محتوا و بازاریابی است اشتباه نگیرید. این کتاب مراحل هفتگانه‌ٔ قصه‌گویی موثر برای معرفی موفق یک محصول، کالا یا خدمت به شما یاد می‌دهد. 

این کتاب نمی‌خواهد قصهٔ کسب‌وکارتان را تعریف کند. آن‌طور کتاب‌ها فقط وقت آدم را تلف می‌کنند. مشتری‌ها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمی‌دهند؛ مهم داستان خودشان است. قهرمان داستان باید مخاطبتان باشد، نه برندتان. این همان رازی است که همهٔ کسب‌وکارهای ابَرموفق می‌دانند. آنچه در یک چارچوب هفت‌بخشی در این کتاب می‌آید، نحوهٔ سخن گفتن شما دربارهٔ کسب‌وکارتان و احتمالاً نحوهٔ انجام‌دادن کارتان را تغییر می‌دهد. این روش هر سال به بیش از سه هزار کسب‌وکار کمک می‌کند پولشان را برای بازاریابی هدر ندهند و با شفاف کردن پیام‌شان، کسب‌وکارشان را توسعه دهند. این چارچوب در هر صنعتی که فعالیت کنید، به شما کمک می‌کند. 

بازاریابی تغییر کرده است. کسب‌وکارهایی رشد می‌کنند که قصه‌ای قهرمان‌محور برای مشتری‌هایشان بسازند. شرکت‌هایی که این روش را در پیش نگیرند از یادها خواهند رفت. بهترین پاداش را وقتی دریافت می‌کنیم که قصه‌های مخاطبانمان را مهم‌تر از قصه‌های خودمان بدانیم.

شنیدن کتاب صوتی هر برند یک قصه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کسب‌و‌کاری دارید که دوست دارید، موفق شود، کتاب هر برند یک قصه است را بشنوید. کتاب هر برند یک قصه است همچنین به فعالان در حوزه‌ٔ کسب‌و‌کار آنلاین، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی هر برند یک قصه است

«زمانی شاهد تعامل بیشتر مشتریان خواهیم بود که برندنامهٔ استوری‌برند را در تمام ابزار و مواد پیام‌رسانی و مطالب بازاریابی‌مان اجرا کنیم. برندنامه‌ای که ساخته‌اید باید در وب‌سایت، کارزارهای تبلیغاتی ایمیلی، ارائه‌های آسانسوری و سناریوهای فروش‌تان به چشم بیاید. باید ابزار و مواد بازاریابی فعلی‌تان را ویرایش کنید و ابزار و مواد بهتر و جدیدتری تدوین کنید و سپس آن‌ها را به دست مشتری‌های بالقوه برسانید.

به میزانی که برندنامهٔ استوری‌برند را پیاده‌سازی کنید، مردم هم به همان اندازه متوجه می‌شوند که به محصول شما نیاز دارند. هر چه بیشتر اصول را اجرا کنیم، توجه مشتری‌های بیشتری جلب می‌شود. هر چه بیشتر موارد برندنامه را اجرا کنید، ارتباطات روشن‌تری خواهید داشت و برندتان متمایزتر خواهد شد.

بخش سوم این کتاب هم به شرکت‌های بزرگ و هم به شرکت‌های کوچک، مراحل عملی و ملموسی پیشنهاد می‌دهد تا در برندنامه‌شان استفاده کنند. فرقی نمی‌کند که فروشگاه کوچک خانوادگی، استارت‌آپ، برند شخصی، یا حتی سازمانی چندمیلیارددلاری داشته باشید، از هزاران شرکتی که برندنامهٔ استوری‌برندشان را تدوین و اجرا کرده‌اند، سرمشق بگیرید تا نتایج تغییرات اساسی را ببینید.

از وب‌سایت‌تان شروع کنید

بیشتر ما نمی‌توانیم میلیون‌ها دلار خرج کارزار بازاریابی کنیم، اما اشکالی ندارد. این روزها فقط با تمرکز روی حضور دیجیتالی می‌توانیم کشش خوبی ایجاد کنیم و مورد توجه قرار بگیریم. حضور دیجیتالی عالی از ایجاد یک وب‌سایت گویا و اثرگذار آغاز می‌شود. وب‌سایت تنها ابزاری نیست که برای ترغیب خریداران نیاز داریم اما معمولاً سخت‌ترین بخش کار را برایمان انجام می‌دهد.

مردم ممکن است در صحبت‌های دیگران یا در رسانهٔ اجتماعی دربارهٔ ما بشنوند، اما قطعاً برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت‌مان سر می‌زنند. وقتی که مشتری‌ها وارد وب‌سایت ما می‌شوند، «نباید امیدشان را ناامید کنیم» و باید متقاعد شوند که راهکاری برای حل مشکل‌شان داریم. خلاصه، به وب‌سایتی نیاز داریم که در آزمون زمزمه موفق باشد و جست‌وجوگران آنلاین را به خریدار تبدیل کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان