دانلود و خرید کتاب سیستم سازی در کارآفرینی سم کارپنتر ترجمه عفت عالی مراد خرم آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم سازی در کارآفرینی اثر سم کارپنتر

کتاب سیستم سازی در کارآفرینی

معرفی کتاب سیستم سازی در کارآفرینی

کتاب سیستم سازی در کارآفرینی نوشتهٔ سم کارپنتر با ترجمهٔ عفت عالی مراد خرم آباد در انتشارات طاهریان منتشر شده است.

درباره کتاب سیستم سازی در کارآفرینی

کتاب سیستم‌ سازی در کارآفرینی ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای برداشتن گام‌های بزرگ در افزودن ارزش به کسب‌وکارتان و آزادی به زندگی‌تان نیاز دارید. این کتاب بررسی واقعیتی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و مدیران دپارتمان‌هایی است که در حال دست‌وپنجه نرم‌کردن برای رسیدن به موفقیت هستند. سم کارپنتر شاخص‌ترین و بهترین شیوه‌های شرکت‌ها را گرد هم آورده است تا به شما کمک کند در کسب‌وکار کوچک خود موفق شوید. 

هدف اصلی کتاب سیستم‌ سازی در کارآفرینی این است که شما را به راهی جدید برای درک زندگی‌تان راهنمایی کند تا بتوانید کنترل بهتری بر آن داشته باشید و در نتیجه بهتر بتوانید به اهداف موردنظرتان برسید.

خواندن کتاب سیستم سازی در کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیستم سازی در کارآفرینی

«بسیاری با شنیدن نوعی جمله قصار مانند «برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهید، باید کنترل بیشتری داشته باشید»‌ ناخودآگاه این واکنش در آن‌ها برانگیخته می‌شود که به دنبال کنترل چیز بدی هستند. آن‌ها مخالف این هستند که فرد باید آرام باشد و با جریان حرکت کند، بی‌خیال باشد، و آنقدر نگران جزئیات نباشد... واینکه به دنبال کنترل بیشتر بودن تنها می‌تواند به این معنا باشد که فرد در حال تبدیل شدن به یک فرد وسواسی در کنترل اوضاع و فردی عصبی است. حسی تقریبا کیهانی وجود دارد، بدون شک انتقالی از دهه ۶۰ میلادی، که «ما همه یکی هستیم» و مشکلات زندگی ما و دنیای اطرافمان توسط افرادی ایجاد می‌شوند که با برند ما از لحاظ امور معنوی مشترک نیستند. اگر رئیس من، همسرم، پدر و مادرم، فرزندانم، همسایه‌ام و دولت من اینقدر مسائل را جدی نگیرند و مثل من معقول و منطقی باشند، آن وقت همه خوشحال خواهند بود!

ما که به حقیقت آن اطمینان داریم، اما با واقعیت گیج شده‌ایم، و مشتاقیم اعلام کنیم که وضعیت زندگی ما و اوضاع در جهان خوب نیست. اصرار داریم که مردم خیلی عصبی هستند و بیش از حد نگران جزئیات کوچک هستند.

به من اجازه بدهید که پاسخ بدهم.

علیرغم حقیقت متافیزیکی احتمالی عبارت «ما همه یکی هستیم»، ادعای من این است که اگر می‌خواهیم به صلح و کامیابی برسیم و اگر می‌خواهیم خوشبختی را پیدا کنیم، کنترل جزئیات زندگی‌مان الزامی است. برعکس، در حالی که ما بر روی عواملی تمرکز می‌کنیم که تحت کنترل ما هستند، باید در مورد عواملی که در کنترل ما نیستند زیاد سخت‌گیری نکنیم. اگر بخواهیم بر رویدادهایی تأثیر بگذاریم که دور از دسترس ما هستند، در معرض ناامیدی قرار می‌گیریم.

آیا تعیین اینکه چه چیزی را می‌توانیم و چه چیزی را نمی‌توانیم کنترل کنیم دشوار است؟ نه اینطور نیست.

نسل من بر حقیقتی بزرگ و مفید تأکید کرده است: آنچه اکنون در حال رخ دادن است مهم‌ترین دارایی است. اما همچنین می‌دانم رضایتی که در هر لحظه خاص احساس می‌کنم، ارتباط زیادی با جزئیاتی دارد که در روزهای گذشته به دقت مدیریت کرده‌ام. بله، من خیلی تلاش کرده‌ام که اکنون اینجا باشم، اما بخشی از این زمان را صرف تمرکز بر اعمالی می‌کنم که تضمین می‌کنند که لحظات آینده همان چیزی باشند که دلم می‌خواهد.

غوطه‌ور شدن

من به همراه برادر کوچکترم به عنوان هم خون، در خانه پدربزرگ و مادربزرگم در شهر کوچک پورت لیدن در شمال نیویورک بزرگ شدم. خانواده‌ای که آشفتگی و هرج و مرج در آن داد می‌زد.

در هفده سالگی، در خیابان‌های منطقه هایت در سانفرانسیسکو ساکن بودم.

در تابستان سال ۶۹ میلادی من به نمایشگاه موسیقی و هنر وودستاک، به گردهمایی معروف پانصد هزار نفری در روستایی در شمال ایالت نیویورک رفتم. با خودم گفتم معرکه است. پس از آن، من بیهوده و بی‌هدف به جستجوی وضعیت بهتر ذهنی خود ادامه دادم و یک سال بعد جستجو به پایان رسید. من آیینه تمام‌نمای یک فرد بی‌بندوبار در دهه ۶۰ بودم.»

تهیه و تولید مواد و وسایل پیشرفته‌ی آموزش محیط زیست
سیدمحمد شبیری
گربه در جوراب زنانه؛ قصه‌های غرب وحشی ۳
شهرام شفیعی
آشنایی با مفاهیم محیط زیست
محسن رضوانی
آشنایی با پایگاه های معتبر علمی و روش های جستجوی اطلاعات
ابوالفضل فراهانی
۱۰۱ نکته در مورد چیستی معماری
راسموس وارن
انحصار در حقوق کیفری ایران
صغری مهدی‌نژاد
ساعت بی عقربه
کارسون مک کالرز
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری و مهمانداری
روبرتا مینازی
مدیریت کنترل کیفیت (براساس استاندارد سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور گروه شغلی مدیریت و صنایع)
اقبال جباری
بال‌های تمنا؛ شرحی تصویری بر چستی چرایی و چگونگی بال در منابع اساطیری
منصوره کردی
راهنمای جامع کوچینگ
جاناتان پاسمور
تغییر زندگی با جادوی مرتب سازی
ماری کوندو
ارزیابی محیط زیست
سیدعلی‌اصغر میرجلیلی
اکسیژن
امیر علی محمدزاده
میکروب شناسی نیتریفیکاسیون و دنیتریفیکاسیون
محمد ارجمندزادگان
اصول و مفاهیم آموزش محیط زیست
مریم لاریجانی
مدیریت ژاپنی
محسن گل‌پور
اسرار فروشندگان حرفه ای
مایک کاپلان
تصاویری از بازارهای اصفهان
سیدمسعود سیدبنکدار
عشق خامه ای
شهرام شفیعی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
برای خود مراحل خطی خاص، اعم از مکانیکی و انسانی را که در یافتن یک مشتری بالقوه، ارائه پیشنهاد و بستن فروش دخیل است، توصیف کنید. به فرایند مصاحبه و استخدام کارمند جدید فکر کنید و سپس به این فکر کنید که چه کاری باید انجام دهید تا این شخص را برای طولانی مدت نگه دارید و در عین حال سهم او را به حداکثر برسانید. به تقویت رابطه با همسر، مقابله با بیماری لاعلاج والدین و زایمان فکر کنید. بعد هم فرایندهای پیش پا افتاده‌ای مثل تهیه یک گزارش مالی، نوشتن مقاله برای یک دوره دانشگاهی، تمیز کردن حیاط، ریختن زباله، یا شستشو وجود دارد. به مکانیزم معجزه‌آسای بدن انسان فکر کنید که شما را در این دنیای مادی به زیرسیستم‌های بیولوژیکی و مکانیکی بی‌شمار خود سوق می‌دهد، که تقریبا همه آن‌ها بدون هیچ راهنمایی آشکارا عمل می‌کنند، اما می‌توانید از بسیاری از آن‌ها سوءاستفاده کنید یا آن‌ها را تقویت کنید.
کاربر ۲۳۹۷۹۶۷
کتاب سیستم‌سازی در کارآفرینی این است که شما را به راهی جدید برای درک زندگی‌تان راهنمایی کند تا بتوانید کنترل بهتری بر آن داشته باشید و در نتیجه بهتر بتوانید به اهداف موردنظرتان برسید. دوست دارم اسم آن را همان‌طور که از هدفش برمی‌آید «هشیاری جزئی» بگذارم، و در بخش اول در مورد چیستی و چگونگی دستیابی به آن توضیح خواهم داد.
کاربر ۲۵۲۰۴۹۹

حجم

۲۸۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۲۸۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان