دانلود و خرید کتاب کسب و کار به زبان ساده دونالد میلر ترجمه پریسا تراب زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار به زبان ساده اثر دونالد میلر

کتاب کسب و کار به زبان ساده

معرفی کتاب کسب و کار به زبان ساده

کتاب کسب و کار به زبان ساده نوشتهٔ دونالد میلر و ترجمهٔ پریسا تراب زاده است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب از این قرار است: ۶۰ روز جهت تسلط بر رهبری، فروش، بازاریابی، اجرا، مدیریت، بهره‌وری شخصی و فراتر از آن.

درباره کتاب کسب و کار به زبان ساده

کتاب کسب و کار به زبان ساده برای این طراحی شده است که خواننده را به فردی حرفه‌ای با ارزش اقتصادی تبدیل کند که این ویژگی‌ها را داراست:

۱) نحوهٔ عملکرد حقیقی یک کسب‌وکار را می‌داند. او با اهمیت نسبت فعالیت با خروجی و همچنین با اهمیت جریان نقدینگی مثبت در هر بخش ساده‌لوحانه برخورد نمی‌کند.

۲) رهبری صریح و جذاب است. او می‌تواند از طریق هدایت اعضای تیم در طول یک فرایند در راستای خلق بیانیهٔ ماموریت و دستورالعمل‌های راهنما، آن‌ها را تبدیل به تیمی همسو و هماهنگ کند.

۳) شخصاً بهره‌ور است. بر یک سیستم ویژه تسلط دارد و هر روز آن را پیاده‌سازی می‌کند تا در کمترین زمان بیشترین کار را انجام دهد.

۴) می‌داند که چگونه یک پیام را شفاف‌سازی کند. او همچنین می‌تواند اعضای تیم را از طریق یک چارچوب برای خلق پیام شفاف جهت تبلیغ هر نوع محصول یا بینش به‌گونه‌ای هدایت کند که مشتریان و سهام‌داران جذب آن شوند.

۵) می‌داند که چگونه یک کمپین بازاریابی طراحی کند. او می‌تواند یک قیف فروش ایجاد کند تا سرنخ‌ها را به خریدار تبدیل کند.

۶) او می‌تواند بفروشد. این شخص بر چارچوبی تسلط دارد که طی آن محصولات به فروشندگان واجد شرایط معرفی می‌شوند و تا زمانی‌که یک قرارداد ارزشمند امضا شود با آن‌ها مشورت می‌کند.

۷) مهارت فوق‌العاده‌ای در برقراری ارتباط دارد. این شخص می‌تواند سخنرانی‌های آگاهی‌بخش و الهام‌بخش برای اعضای تیم انجام دهد تا درنهایت، به اقدامات صریحی ختم شوند که به‌صورت مثبت روی صورت سود و زیان شرکت تأثیر می‌گذارند.

۸) مذاکره‌کنندهٔ خوبی است. این شخص مجموعه‌ای از روش‌های ساده را دنبال می‌کند که او را به بهترین نتیجهٔ ممکن می‌رسانند.

۹) مدیر خوبی است. او می‌داند که چگونه می‌تواند یک فرآیند تولید ایجاد کند که از طریق شاخص‌های کلیدی عملکرد اندازه‌گیری شده و ضریب اطمینان و سودآوری را تضمین کند.

۱۰) می‌داند که چگونه یک سیستم اجرایی را اداره کند. این فرد بر چارچوبی تسلط دارد که تضمین می‌کند یک تیم توانمند کارهای درست را انجام دهد.

خواندن کتاب کسب و کار به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب‌وکار خود موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کسب و کار به زبان ساده

«هیچ قابلیت کلیدی توان فایق آمدن بر یک شخصیت بد را ندارد.

اگر شخصیت خوبی نداشته باشیم، در عرصهٔ کسب‌وکار و زندگی با شکست مواجه خواهیم شد. و هرگز به یک حرفه‌ای ارزش‌محور۳ تبدیل نخواهیم شد.

در پایان، حتی اگر بتوانیم یک شرکت را به درآمدزایی برسانیم؛ باز هم اگر شخصیت بدی داشته باشیم، تمام آن‌چه را که به دست آورده‌ایم، از دست خواهیم داد.

بر همین اساس ما قصد داریم با یک بررسی دقیق و عمیقِ دو هفته‌ای ویژگی‌های شخصیتی مورد نیاز جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و کارکنان را بررسی کنیم.

بنابراین، برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای ارزش‌محور چه ویژگی‌هایی لازم است؟

افراد موفق در کنار صداقت و اخلاق حرفه‌ای قوی چه تفاوت‌های دیگری با افراد ناموفق دارند؟ این چه کاری است که فردِ دارای ارزش اقتصادی بالا در محل کار، باور دارد که فرد دارای ارزش اقتصادی پایین، انجام نمی‌دهد؟

در پایان، افرادی که در میان نیروی کار سرآمد هستند، واقعاً خود را متفاوت از کارکنان معمولی می‌دانند. و با توجه به اینکه خود را متفاوت می‌بینند؛ پس متفاوت نیز عمل می‌کنند.

به‌عنوان یک نویسنده افتخار این را داشته‌ام که با افرادی صحبت کنم که ارزش فوق‌العاده‌ای برای دنیا خلق می‌کنند. برخی از این افراد به‌خوبی شناخته شده‌اند و نام برخی دیگر را هرگز نشنیده‌اید. اما هر یک از آن‌ها در کار خود سرآمد هستند. من شانس این را داشته‌ام که با روسای دولت‌ها، مربیان حرفه‌ای، ورزشکاران نامدار، مخترعان و قهرمانان عدالت اجتماعی صحبت کنم. چیزی که از این گفته‌ها دریافته‌ام این است که آن‌ها این واقعیت را پذیرفته‌اند که برای افزودن ارزش به هر مکانی که می‌روند، باید مجموعه‌ای نامتعارف از ویژگی‌های شخصیتی را در خود جای دهند.

آن‌چه در طول ده روز آینده مطرح می‌شود، ویژگی‌های مشترک حرفه‌ای‌های ارزش‌محور است.

ویژگی‌های شخصیتی که بیان می‌کنم، شما را غافل‌گیر خواهند کرد.

این لیست شبیه همان لیست‌هایی نیست که قبلاً خوانده‌اید؛ بلکه لیستی است که با سخت‌کوشی و تلاش شروع می‌شود. زمانی‌که صحبت از موفقیت می‌شود، آن ویژگی‌ها نیز مهم هستند؛ اما این ویژگی‌ها مهم‌تر هستند.

برای نمونه، هر شخص موفقی که من با او مصاحبه کرده‌ام، خود را به‌عنوان یک محصول ارزشمند در بازار آزاد تلقی می‌کرد. آن‌ها تمایل شدیدی به عمل‌گرایی داشتند. هیچ یک از آن‌ها هراسی از درگیری و چالش، به‌ویژه در رابطه با موضوعات حقوقی یا نابرابری‌ها، نداشتند. هر یک از آن‌ها ترجیح می‌دادند که به جای دوست داشته شدن مورد احترام قرار گیرند. و همچنین شباهت‌های بسیار دیگری نیز میان آن‌ها وجود داشت.

من این ویژگی‌ها را ده ویژگی یک حرفه‌ای ارزش‌محور می نامم.

شما، به‌عنوان یک شخص، پایه و اساس اصلی برای ایجاد مهارت‌هایی هستید که در بازار آزاد به ارزش محسوس تبدیل خواهند شد.

نکته قابل توجه در مورد ده ویژگی یک حرفه‌ای ارزش‌محور این است که می‌توان آن‌ها را یاد گرفت. تنها خواندن آن‌ها و در صورت تمایل تماشای فیلم‌های همراه باعث تغییر دید شما و جهان پیرامونتان خواهد شد.

هر بخش ورودی را خوانده و سپس هر فیلم را تماشا کنید. ده روز اول این کتاب شما را متعجب و آگاه کرده و به شما الهام خواهد داد.»




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۷۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان