دانلود و خرید کتاب آری به زندگی ویکتور فرانکل ترجمه پروانه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آری به زندگی اثر ویکتور فرانکل

کتاب آری به زندگی

معرفی کتاب آری به زندگی

کتاب آری به زندگی نوشتهٔ ویکتور فرانکل با ترجمهٔ پروانه طاهری در انتشارات عطر کاج چاپ شده است.

درباره کتاب آری به زندگی

اگر نتوانیم سرنوشت خود را تغییر دهیم دست کم می‌توانیم آن را بپذیریم، با آن سازگار شویم و احتمالاً بر مشکلات درونی غلبه کنیم. این رویکرد بخشی از مکتبی به نام «درمان اگزیستانسیالیستی» است که به مسائل مهم زندگی مانند مقابله با رنج و مرگ می‌پردازد. فرانکل تصریح می‌کند وقتی شخص تعریف واضح و روشنی از هدف داشته باشد عملکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت. درمان‌های وجودی‌ از جمله نسخهٔ ارائه‌شده توسط فرانکل‌، بخشی خاص از جنبش روان‌شناختی اومانیستی است که در دههٔ ۱۹۷۰ شکوفا شد و در دهه‌های بعدی ادامه یافت‌.

این کتاب یک سال بعد از پایان‌یافتن آشویتس نوشته شده اما از‌آنجاکه نسخه‌های آن بسیار محدود بود، ترجمه نشد و خیلی زود فراموش شد تا این که بعد از سال‌ها یک نسخه از آن پیدا شد و یک ناشر تصمیم به ترجمه و انتشار‌ آن به زبان انگلیسی گرفت که خیلی زود مورد استقبال مردم قرار گرفت. آری به زندگی یک راهنمای انگیزه‌بخش است و بهمان کمک می‌کند که جای خود را در بحبوحهٔ هر بحرانی پیدا کنیم و رو به جلو قدم برداریم.

کتاب آری به زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

 درباره ویکتور فرانکل

دکتر ویکتور فرانکل روان‌پزشک و عصب‌شناس معروف و مطرح اتریشی است. او در طول سال‌های جنگ جهانی دوم به‌دلیل اشغال کشورش توسط نازی‌ها از سال ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۶ در اردوگاه کار اجباری زندانی شد. دکتر فرانکل به «اصالت وجود و معناداری زندگی» اعتقاد داشت و بعد از آزادی از زندان هم به «معنادرمانی» پرداخت و به‌صورتی گسترده در همه‌جای دنیا سخنرانی کرد تا بتواند انسان‌ها را با معنای حقیقی زندگی آشنا کند و دوباره آن‌ها را به زندگی برگرداند. او در سال ۱۹۹۷ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس ویکتور فرانکل
ویکتور فرانکل
اتریشی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۹۷

ویکتور امیل فرانکل روانپزشک و نویسنده اتریشی است که اوایل قرن بیستم در وین به دنیا آمد و از سال‌های دبیرستان در مسیر روانکاوی و خلق تئوری‌های جدید آن گام برداشت و تا پایان قرن بیستم در همین مسیر حرکت کرد؛ او زاده ۲۶ مارس سال ۱۹۰۵ است و در سال ۱۹۹۷ در سن نودودوسالگی بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۴۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان