دانلود کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر با صدای حامد کیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر اثر جیمز هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر

نویسنده:جیمز هالیس
گوینده:حامد کیان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر

کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر نوشتهٔ جیمز هالیس و ترجمهٔ اشکان دانشمند و با صدای حامد کیان است و بنیاد فرهنگ زندگی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر

بحران میان‌سالی یکی از دغدغه‌های مهم برای کسانی است که به نیمهٔ دوم عمر خود می‌رسند. کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر دقیقا به همین مسئلهٔ مهم می‌پردازد و راهکارهای درخور برای کنارآمدن با این شرایط پیشنهاد می‌دهد. 

این کتاب یک کتاب عملی روش انجام کارها نیست. اصلی‌ترین هدف جیمز هالیس از نوشتن این کتاب این است که شما را به فکر وادار کند، خواب شما را مختل کند و بدین ترتیب دید وسیع‌تری را برای شما فراهم کند. این کتاب به شما نخواهد گفت مثلاً چگونه خدا را پیدا کنید، چگونه با همسر ایدئالتان ملاقات کنید، یا اینکه چگونه با دیگران دوست شوید و بر آن‌ها تأثیر بگذارید. این کارها وظیفهٔ خودتان است. این کتاب، کتابی است که به نیروهای شما احترام می‌گذارد، بیش از آنچه که خودتان تاکنون برای نیروهایتان احترام قائل بوده‌اید. این کتاب می‌داند که شما بااین‌حال مجبور هستید از میان همه مشکلات و سختی‌ها بگذرید، اینکه شما با عوامل پرت‌کننده حواس زیادی احاطه شده‌اید و اینکه شما به‌واسطهٔ ترس و پیشینه قدرتمند تکراری‌تان تضعیف می‌شوید. این کتاب معتقد است که اگر قرار باشد شما راه خودتان را بپیمایید، مجبور خواهید بود بیشتر از آنچه اکثر ما دوست داریم، مسئولیت‌پذیر باشیم. این کتاب اهمیت فوق‌العاده معنویت در فرایند بازستاندن حیات خویشتن را تشخیص می‌دهد، هرچند ادعا نمی‌کند که برای این کار لازم است اعتقادات خاصی داشته باشید. این نیز کار خود شماست. این کتاب به شما احترام می‌گذارد و از شما می‌خواهد که شما نیز همین کار را بکنید تا بدین ترتیب با هم زندگی دارای صداقت و یکپارچگی وجودی بیشتر و هدف متعالی‌تری را تجربه کنیم.

بزرگ‌ترین راز این نیست که ما به طور تصادفی در غنای زمین و کهکشان پرستاره پرتاب شده‌ایم، بلکه این است که در این زندان ما می‌توانیم تصوراتی دربارۀ خودمان ایجاد کنیم که به اندازۀ کافی نیرومند است که بتواند ناچیز بودنمان را نفی کند.

شنیدن کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که به میان‌سالی رسیده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی یافتن معنا در نیمه دوم عمر

«آیا تاکنون این احساس را داشته‌اید که سر شب در حالی که در اوج ترافیک از سر کار به منزل می‌روید یا در حالی که کنار ساحل نشسته‌اید، یا ساعت ۳ صبح، در دل شب (ساعت گرگ‌ها)، ندانید چه کسی هستید؟ یا این که به چه کاری مشغولید؟ اگر چنین لحظات گیجی، سردرگمی و تردید را نداشته‌ایم، احتمالاً زندگی‌مان را بر اساس هدایت خودکار تنظیم کرده‌ایم. اخیراً از یک وکیل شنیدم که تعریف می‌کرد چگونه یک شرکت بیمه‌ای که او نمایندگی آن را داشت، مجبور شده بود به آقایی غرامت سنگینی بپردازد. این آقای باشخصیت یک خانۀ قابل‌حمل‌ونقل خریده بود و در حالی که در مسیر بین دو ایالت سفر می‌کرد در خانه‌اش، می‌خواست یک فنجان قهوه برای خودش درست کند. وقتی اتومبیل تصادف می‌کند و او صدمه می‌بیند، ادعا می‌کند که مقصر نبوده است؛ چراکه دلال یا فروشندۀ این خانۀ قابل‌حمل‌ونقل توضیح نداده بود که «کنترل خودکار» نیست. به طرزی باورنکردنی، هیئت منصفه دادگاه طرف او را گرفتند. چقدر جالب است وقتی کسی برای حماقت‌مان، برای ناآگاه ماندن‌مان و برای نپذیرفتن مسئولیتِ قرار گرفتن در پشت فرمان زندگی‌مان به ما جایزه بدهد! بزرگ‌ترین گناه ما می‌تواند این باشد که انتخاب کنیم همچنان ناآگاه باقی بمانیم، علی‌رغم تمام شواهدی که در طول سال‌ها روی هم انباشته می‌شود که نشان می‌دهد عناصر دیگری درون ما به طرزی فعال از طرف ما تصمیماتی می‌گیرند، تصمیماتی که اغلب پیامدهای ناگواری دارد.»

معرفی نویسنده
جیمز هالیس

درباره نویسنده جیمز هالیس

جیمز هالیس روان‌شناس، نویسنده و روانکاو است که سال‌ها بر روی آثار یونگ تحقیق می‌کند. هالیس چندین کتاب بر اساس بینش‌های شخصی در روان‌شناسی تحلیلی یونگ نوشته که خوانندگان زیادی را به خود جذب کردند.

نظرات کاربران

Nirvana
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

لطفا نسخه صوتی این کتاب را هم همانند نسخه چاپی در بی‌نهایت قرار بدید .

Benjamin
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

جیمز هالیس بزرگترین یونگین زنده حال حاضر...

armina
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

کتاب خوبیه ولی زیاد برای من مفید نبود مطالب خیلی زیاد رو در قالب جملات سنگین گنجانده و کمی درک و مفهوم سختی داره ولی ارزش مطالعه دارد.

کاربر 7605150
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

بینظیره

زمان

۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان