دانلود و خرید کتاب مهمان مهتاب فرهاد حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهمان مهتاب اثر فرهاد حسن زاده

کتاب مهمان مهتاب

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهمان مهتاب

کتاب مهمان مهتاب نوشتهٔ فرهاد حسن زاده در نشر افق منتشر شده است. این رمان اتفاقات زندگی ۲ برادر در زمان جنگ ایران و عراق را روایت می‌کند.

درباره کتاب مهمان مهتاب

کتاب مهمان مهتاب روایت جنگ است در زندگی خانواده‌های مهاجر. این رمان داستان سفر اجباری افراد در زمان جنگ در جنوب ایران است. بخش اول کتاب با آغاز سفر فاضل به آبادان شروع می‌شود. فاضل و کامل دوقلو هستند و با مادر و پدرشان و خواهرشان زحل و برادر بزرگ‌ترشان عادل در آبادان زندگی می‌کردند. با شروع جنگ به ماهشهر می‌روند و کمی بعد هم به شهری دیگر. با آزادشدن خرمشهر فاضل می‌خواهد به آبادان برگردد؛ اما کامل راضی نمی‌شود و همین موضوع باعث اولین درگیری جدی بین دو برادر می‌شود. کامل سیلی محکمی به صورت فاضل می‌زند و فاضل سوار اتوبوس می‌شود و راهی آبادان می‌شود. در آغاز سفر زنی را می‌بیند که به نظرش آشنا است و مطمئن است جایی در گذشته این زن را دیده است و همین آشنایی قدیمی آن‌ها را هم‌مسیر می‌کند. از طرف دیگر داستان کامل است که همراه برادرش نمی‌رود و باید اتفاقات دیگری را پشت سر بگذارد.

خواندن کتاب مهمان مهتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرهاد حسن‌ زاده

فرهاد حسن‌ زاده متولد سال ۱۳۴۱ آبادان است. او از سال ۱۳۶۸ فعالینت ادبی‌اش را آغاز کرده و تا کنون ۵۰ کتاب گوناگون داستان، افسانه، فانتزی، طنز و زندگی‌نامه نوشته است که بیشترشان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است.

آثار منتشر شده حسن‌ زاده در کانون پرورش فکری کودکان جزو شاخص‌ترین اثار این نویسنده اند. رمان‌های هستی و زیبا صدایم کن از مجموعه‌ی رمان نوجوان امروز علاوه بر موفقیت‌های داخلی به زبان‌های مختلفی مثل انگلیسی، ترکی استانبولی و عربی ترجمه شده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۳۰%
تومان