دانلود و خرید کتاب کارخانه محتوا جو پولیتزی ترجمه شایان تقی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارخانه محتوا اثر جو پولیتزی

کتاب کارخانه محتوا

نویسنده:جو پولیتزی
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کارخانه محتوا

کتاب الکترونیکی «کارخانه محتوا» نوشتهٔ جو پولیتزی با ترجمهٔ شایان تقی نژاد و ویراستاری علیرضا خاکساران در انتشارات آموخته چاپ شده است. کارخانهٔ محتوا به ما می‌گوید که راه بهتر و مدل بهتری وجود دارد، مدلی که به زندگی بهتری برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها می‌انجامد.

درباره کتاب کارخانه محتوا

پولیتـزی در ایـن کتـاب توضیـح می‌دهد که چرا امـروزه بهترین راه برای شـروع یـک کسب‌وکار ایجـاد یک محصول نیسـت، بلکه ایجاد بسـتری بـرای جذب و حفظ مخاطب اسـت. کتابی که پیش رویتان است، بیشـتر شبیه کلاسی برای حرفه‌ای‌شـدن در فرایندی شـش مرحله‌ای به نام مدل کارخانهٔ محتوا اسـت که با اسـتفاده از آن می‌توانید شـرکتتان را به ابزار تولید محتوا و جذب مخاطب مجهز کنید. در مـدل کارخانـهٔ محتـوا صبـر کلیـد اصلی اسـت. باید دانش یا مهـارت خود را با اشـتیاقتان ترکیب کنید تا مخاطبانتان جایگزینی برایتان نداشـته باشـند. همچنین تولید محتوا باید نوآورانه باشد. اگر محتوایتان داسـتانی متفاوت نگوید، به‌احتمال زیاد نادیده گرفته می‌شـود. 

عناوین بخش‌های اصلی کتاب به این ترتیب است:

بخش یک: شروع سفر

بخش دو: نقطهٔ مطلوب

بخش سه: جهت‌گیری محتوا

بخش چهار: ایجاد پایگاه

بخش پنج: جمع‌کردن مخاطب

بخش شش: متنوع‌سازی

بخش هفت: درآمدزایی

بخش هشت: در ادامه چه باید کرد؟

کتاب کارخانه محتوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کارخانه محتوا

«پس از سه سال کار و چند ترفیع در شرکت بیمه‌ای، شغلم را برای فرصت جدیدی در پنتون، بزرگ‌ترین شرکت رسانه‌ای مستقل B2B در آمریکای شمالی، ترک کردم. در این مدیا شرکت بود که توانستم آموخته‌های دانشگاهی‌ام را بسط دهم و با جهان ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات بازاریابی و تولید محتوای تجاری آشنا شوم. در پنتون بود که قدرت گوش‌دادن به مخاطب را یاد گرفتم و با مدل‌های مختلف کسب‌وکار شرکت‌های رسانه‌ای آشنا شدم. در مارس ۲۰۰۷،تصمیم گرفتم پنتون مدیا را ترک کنم نایب‌رئیس رسانهٔ سفارشی بودم (دلیل اصلی‌ام این بود که احساس می‌کردم هیچ تأثیری بر مسیر حرکت شرکت ندارم )یکی از اهدافی که نوشته بودم این بود: در هر کاری که هستم تأثیرگذار باشم پس این شغل را رها و کاری را شروع کردم که در نهایت به مؤسسه بازاریابی محتوایی تبدیل شد. انجام در همان سال در دانشگاه دومینیکن کالیفرنیا تحقیقی توسط دکتر گیل متیوز شـد که نشـان می‌داد افرادی که اهداف خود را می‌نویسند، آن را با یکی از دوسـتان خـود بـه اشـتراک می‌گذارند و هر هفته دربارهٔ پیشرفتشـان با دوستشـان صحبت می‌کنند، در دسـتیابی بـه اهدافشـان به طور متوسـط ۳۳درصد موفق‌تر از کسانی‌اند کـه فقـط اهداف خـود را فرمول‌بندی می‌کنند. پس اشتراک‌گذاری اهدافم را با دیگران شـروع کردم، اما مهم‌تر از آن اینکه این اهداف را روزانه بررسـی می‌کردم. درسـت اسـت، هر روز اهدافم را می‌خواندم و مطمئن می‌شدم که در مسـیر درست قرار دارم. چند سـال بعد، پس از خواندن کتاب قاعدهٔ ده برابر از گرنت کاردون، اهداف خود را به این شـش دسـته تقسیم کردم: . اهداف اقتصادی؛

. اهداف خانوادگی؛

. اهداف معنوی؛

. اهداف ذهنی؛

. اهداف فیزیکی؛

. اهداف خیرخواهانه

تغییر مسیر زندگی‌ام از آن زمان به بعد بسیار فوق‌العاده بود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۱۹۶,۰۰۰
تومان