دانلود و خرید کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) مارتین م. آنتونی ترجمه سامان نونهال
کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) اثر مارتین م. آنتونی

کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)

معرفی کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)

چاپ سوم کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) نوشتهٔ مارتین م. آنتونی و ترجمهٔ سامان نونهال (دانشجوی دکتری روا‌ن‌شناسی سلامت در دانشگاه خوارزمی تهران) است. انتشارات ارجمند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر اطلاعاتی دربارهٔ راهبردهای مؤثر برای رهایی از کم‌رویی به خوانندهٔ خود ارائه می‌کند. کتاب حاضر در مهر ۱۳۹۸ منتشر شده است.

درباره کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)

کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) [چاپ سوم] دربارهٔ احساسی است که ممکن است گاه به هر یک از افراد دست دهد؛ احساس خجالت. گفته شده است که اضطراب اجتماعی و کم‌رویی پدیده‌هایی کاملاً طبیعی هستند؛ با‌این‌حال برخی افرادْ اضطراب و کم‌روییِ فزاینده‌ای احساس می‌کنند، به‌قدری که پریشان می‌شوند یا زندگی روزمره‌شان مختل می‌شود. کتاب رهایی از کمرویی به گفتهٔ نویسندهٔ آن، به ۲ دلیل با کتاب‌های دیگری که در زمینهٔ کمرویی و اضطراب اجتماعی چاپ شده، فرق دارد. نخست اینکه برخلاف برخی از کتاب‌ها، مبتنی بر درمان‌هایی‌ است که پژوهش‌ها نشان داده‌اند برای مبتلایان به اضطراب اجتماعی، سودمند هستند. راهبردهایی که در این کتاب توصیف شده، مشابه راهبردهایی‌ است که متخصصان حوزهٔ اضطراب اجتماعی به‌کار می‌گیرند. دوم اینکه کتاب حاضر در مقایسه با کتاب‌هایی که دربارهٔ غلبه بر کمرویی نوشته شده‌اند، مختصرتر است. راهبردهای کتاب مارتین م. آنتونی باید بارها و بارها تمرین شوند؛ صرف مطالعهٔ کتاب نمی‌تواند دردی از کم‌رویی خوانندهٔ آن دوا کند.

مجوز رسمی کپی‌رایت ترجمهٔ فارسی این کتاب از سوی نیوهاربینگر به انتشارات کتاب ارجمند واگذار شده است (Copyright © 2004 by Martin M. Antony New Harbinger publications, Inc. 5674 Shattuck Avenue Oakland, CA 94609 ).

خواندن کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند با راهبردهای برچیدن اضطراب اجتماعی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رهایی از کمرویی (۱۰ راه حل ساده)

«داوطلب شدن

با کار داوطلبانه می‌توان بسیاری از مزایای اجتماعی را که با کار غیر داوطلبانه به دست می‌آید، حاصل کرد. فرصت‌های مربوط به داوطلب شدن تقریباً به اندازهٔ فرصت برای کارهای دیگر، متنوع است. از آن جمله می‌توان به کارهای داوطلبانه در دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، و سازمان‌های خیریه اشاره کرد. شماری از کارهای داوطلبانه را نیز می‌توان در زمینه‌های آفرینشی (مانند تئاتر و هنرهای تجسمی) انجام داد؛ برای مثال، کنترل‌چیِ برنامه‌ها شد، شکل‌ها را رنگ‌آمیزی کرد، لباس‌ها را دوخت، کمک کرد تا فلان نمایشگاه سر و سامان بگیرد، و جز اینها. اگر در سازمانی کار می‌کنید، چنانچه عضو کمیته‌ای شوید یا در اجرای چند پروژه همکاری کنید فرصت‌هایی برای ملاقات با افراد ناآشنا پیدا خواهید کرد. در پایگاه اینترنتی www.volunteermatch.org پیشنهادهایی در این باره مطرح شده که در مکان زندگی‌تان چه کارهای داوطلبانه‌ای می‌توانید انجام دهید.

دانشگاه

برای دانشجویان تمام‌وقت، ملاقات کردن افراد در دانشگاه ممکن است رایج‌ترین راه برای شکل‌دهی روابط و دوست‌یابی باشد. حتی اگر دانشجوی تمام‌وقت نباشید، گذراندن دوره‌ای در حوزهٔ مورد علاقه، روشی آرمانی برای گسترش روابطتان است. دانشگاه، مانند محل کار، به مرور زمان، فرصت‌هایی برای برقراری ارتباطِ مکرر با دیگران فراهم می‌کند. همچنین، اگر دوره‌ای که می‌گذرانید جزو علاقه‌مندی‌هایتان است (برای مثال، کلاس آشپزی، کلاس هنری، دورهٔ دانشگاهی در زمینهٔ ادیان، یا کلاس ایروبیک)، بهترین موقعیت برای ملاقات با افرادی‌ست که علایق مشترکی با شما دارند. البته، ممکن است دوره‌ای را تمام و کمال بگذرانید و احدی را ملاقات نکنید. برای شکل‌دهی روابط، باید مهارت‌هایی را که در سرتاسر این کتاب یاد گرفته‌اید و تمرین کرده‌اید، به کار گیرید. همچنین، لازم است هنگامی که در دانشگاه هستید دل را به دریا بزنید و درصدد ملاقات با افراد ناآشنا برآیید.»

نظرات کاربران

Milad Souri
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

من تجربه خوبی از کتاب داشتم . و حالا اعتماد به نفسم خیلی عالی تر از قبله روش های رویارویی خیلی موثره حتما پیشنهاد میدوم بخونیدش.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در واقع، حتی ممکن است اهمیت نداشته باشد که نامزدتان دیگر نخواهد ریخت‌تان را ببیند. در هر صورت، غیر طبیعی این است که گاه از جانب نامزدِ خود طرد نشوید. به همین ترتیب، ممکن است در حین سخن‌رانی رشتهٔ افکارتان پاره شود، گفت‌وگویی را ملال‌آور بیابید، و هنگام پس دادنِ جنسی که به اشتباه خریده‌اید بدون اینکه قصد و غرضی داشته باشید فروشنده را اذیت کنید. همه این موقعیت‌ها، هر از گاهی، برای اغلب آدم‌ها پیش می‌آید. آنها آشفته‌سازاند، اما پی‌آمدهایشان معمولاً ناچیز است.
Milad Souri

حجم

۶۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۶۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان