دانلود و خرید کتاب دختری با هفت اسم هیئون سئو لی ترجمه زهرا صابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختری با هفت اسم اثر هیئون سئو لی

کتاب دختری با هفت اسم

نویسنده:هیئون سئو لی
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دختری با هفت اسم

کتاب دختری با هفت اسم نوشتهٔ هیئون سئو لی و ترجمهٔ زهرا صابری است. انتشارات مبین اندیشه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر داستان فرار دختری از کرهٔ شمالی را روایت کرده است.

درباره کتاب دختری با هفت اسم

کتاب دختری با هفت اسم نامزد جایزهٔ بهترین اتوبیوگرافی (خودزندگی‌نامه) در سال ۲۰۱۵ میلادی و به انتخاب «گودریدز» بوده است. این کتاب که داستان فرار دختری از کرهٔ شمالی را شرح داده، از پرفروش‌های «نیویورک‌تامز» هم بوده است. بخش اول این کتاب «بهترین کشور روی زمین» نام دارد، بخش دوم آن «در قلب اژده» و فصل سوم هم «سفر به تاریکی». هیئون سئو لی در این ۳ بخش توضیح می‌دهد که ترک‌کردن کرهٔ شمالی و مهاجرت از آن به جایی دیگر، به ترک‌کردن هیچ کشور دیگری شبیه نیست. کرهٔ شمالی کشوری است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. نویسنده حتی به خواننده اجازه می‌دهد که از خودش بپرسد چطور و چرا چنین کشوری هنوز روی کرهٔ زمین وجود دارد؟ بااین‌حال او عاشق کشورش هم هست. این نویسنده، کتاب خود را، داستان بیداری‌اش نامیده است. سرگذشت پرفرازونشیب او را در کتاب «دختری با هفت اسم» بخوانید.

خواندن کتاب دختری با هفت اسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودزندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب دختری با هفت اسم

«با صدای گریه‌ی مادرم از خواب بیدار شدم. مین‌هو، برادر کوچکترم، هنوز روی زمین کنار من خواب بود. فقط یادم می‌آید، پدر سراسیمه وارد اتاق شد و فریاد زد: بیدار شین! همینطور که فریاد می‌زد، دست‌هایمان را کشید، بلندمان کرد و از اتاق بیرون‌مان کرد. مادرم پشت سر او ایستاده بود  و جیغ می‌کشید. دم غروب بود و هوا تقریباً تاریک شده بود. آسمان صاف بود. مین‌هو هنوز گیج خواب بود. به خیابان رفتیم و به خانه نگاه کردیم. تنها چیزی که به چشم می‌خورد دود سیاهی بود که از پنجره آشپزخانه بیرون می‌زد و شعله‌های سیاه آتش که به دیوارهای بیرون خانه هجوم می‌آوردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان