دانلود و خرید کتاب منسفیلد جین آستن ترجمه فاطمه صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منسفیلد اثر جین آستن

کتاب منسفیلد

نویسنده:جین آستن
امتیاز:
۱.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب منسفیلد

کتاب منسفیلد نوشته جین آستن است. این کتاب با ترجمه فاطمه صالحی منتشر شده است. هنری شخصیت داستان با خودش گفت: «چه دختر عجیبیه! یعنی می ‌تونم دلش رو به دست بیارم!» او تصمیمش را گرفته بود تا هر طور شده فانی را راضی کند. حتی توماس که معمولاً متوجه این رفتارها نمی ‌شد از علاقه‌اش باخبر شد. این کتاب ماجرای زندگی دختری به اسم فانی است که با یکی از اقوامش زندگی می‌کند.

کتاب‌های انتشارات آرمان رشد مناسب کودکان است و با هدف بالا بردن توانایی‌ها و تخیلات کودکان نوشته شده است. این کتاب‌ها هم جنبه آموزشی دارد و هم سرگرمی و به والدین کمک می‌کند با آسودگی خیال کتاب مورد علاقه فرزندشان را برایش بخوانند.

خواندن کتاب منسفیلد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جین آستن
جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که برای اولین بار از طریق رفتارش با مردم عادی در زندگی روزمره‌ی آن‌ها، شخصیت کاملا مدرن خود را در رمان‌هایش بازتاب داد. او در طول زندگی خود چهار رمان منتشر کرد: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما. در این رمان‌ها و همچنین رمان‌های ترغیب و نورثنگر ابی (که پس از مرگ او در سال ۱۸۱۷ منتشر شدند)، آستن زندگی طبقه‌ی متوسط​​ انگلیسی را در اوایل قرن نوزدهم به تصویر کشید. رمان‌های او به آثار کلاسیک جاودانی تبدیل شدند که بیش از دو قرن پس از مرگ او، همچنان موفقیت‌های مختلفی کسب می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان