دانلود و خرید کتاب شجاعت تایید نشدن ایچیرو کیشیمی ترجمه دنیا مملکت‌ دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت تایید نشدن اثر ایچیرو کیشیمی

کتاب شجاعت تایید نشدن

معرفی کتاب شجاعت تایید نشدن

کتاب شجاعت تأیید نشدن با عنوان فرعی چگونه زندگی‌تان را تغییر دهید و به سعادت واقعی دست یابید نوشتۀ ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا است. این کتاب را انتشارات فانوس دنیا منتشر کرده است. کتاب شجاعت تأیید نشدن به روایت سرگذشت فیلسوفی می‌پردازد که در اطراف شهری قدیمی می‌زیست و اعتقاد داشت که شادی و خوشبختی در دسترس همگان قرار دارد، فقط کافی است که راه به دست آوردنش را یاد بگیرید.

درباره کتاب شجاعت تأیید نشدن

زیگموند فروید، کارل یونگ و آلفرد آدلر، همگی غول‌های روان‌شناسی هستند. این کتاب برگرفته از افکار و تعالیم فلسفی و روان‌شناسی آدلر است که به شکل گفت‌وگویی روایی بین یک فیلسوف و یک مرد جوان اتفاق می‌افتد. روان‌شناسی آدلر از حامیان بسیاری از طیف‌های مختلفی در اروپا و آمریکا برخوردار می‌باشد و پاسخ‌های ساده و صریحی به این پرسش فلسفی ارائه می‌دهد:

انسان چگونه می‌تواند خوشبخت باشد؟ شاید کلید این پرسش در دستان روان‌شناسی آدلر باشد. خواندن این کتاب می‌تواند شما را دچار تحول کند. حال بیایید همراه این مرد جوان شویم و به فراسوی این "در" گام بگذاریم.

در اطراف شهری به قدمت هزار سال، فیلسوفی زندگی می‌کرد که به دیگران یاد می‌داد که جهان ساده است و خوشبختی در دسترس هر انسانی قرار دارد.

مرد جوانی که از زندگی رضایت نداشت، نزد این فیلسوف رفت. این جوان این جهان را توده‌ای بی‌نظم از تناقضات و در نگاه مضطربش، هرگونه مفهوم خوشبختی کاملاً پوچ بود.

خواندن کتاب شجاعت تأیید نشدن را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

افرادی که می‌خواهند بدانند که چطور با عدم محبوب بودن در میان دیگران، کنار بیایند، می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند.

درباره نویسندگان

ایچیرو کیشیمی در سال ۱۹۵۶ در کیوتو متولد شد، جایی که هم اکنون ساکن است. او نویسنده و سخنران در زمینة روان‌شناسی است و مشاور جوانان در کلینیک‌های روانپزشکی. او همچنین مشاور معتبر انجمن روان‌شناسی آدلریان ژاپن می‌باشد.

فومیتاکه کوگا نویسنده‌ای تواناست که موفق شده جوایز متعددی را کسب کند. وی آثار پرفروش مختلفی در زمینة روان‌شناسی عمومی و غیرداستانی منتشر کرده است. اواخر بیست‌سالگی بود که با روان‌شناسی آدلر آشنا شد و عمیقاً تحت‌تأثیر ایده‌های او قرار گرفت.

بخش‌هایی از کتاب شجاعت تأیید نشدن

جوان: لحظاتی پیش، کلمات "فلسفه دیگر" را به کار بردید. اما من شنیده‌ام که تخصص شما در فلسفه یونانی است.

فیلسوف: همین‌طور است، فلسفه یونانی از همان اوایل نوجوانی برای من مهم بوده است. متفکران بزرگی همچون سقراط، افلاطون، ارسطو. در حال حاضر، در حال ترجمه اثری از افلاطون هستم، و می‌خواهم بقیه عمرم را صرف مطالعه اندیشه کلاسیک یونان کنم.

جوان: بسیار خب. پس این "فلسفه دیگر" چیست؟

فیلسوف: این یک مدرسه کاملاً جدید است که توسط روانپزشک اتریشی، آلفرد آدلر، در آغاز سده بیستم تأسیس شد. به‌طورکلی، از آن به‌عنوان "روان‌شناسی آدلر" یاد می‌شود.

جوان: اوه. هرگز تصور نمی‌کردم که یک متخصص در فلسفه یونان به روان‌شناسی علاقه داشته باشد.

فیلسوف: من با مسیری که مدارس دیگر در آن گام گذاشته‌اند، خیلی آشنا نیستم؛ بااین‌حال، فکر می‌کنم شجاعت می‌خواهد بگویی که فلسفه آدلر به‌وضوح هم‌راستا با فلسفه یونان می‌باشد، و آن یک موضوع پژوهشی مناسب است.

جوان: من از دانش سطحی از روان‌شناسی فروید و یونگ برخوردار هستم. آن یک موضوع جذاب برای مطالعه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
برای یک انسان، بزرگترین بدبختی این است که نتواند خودش را دوست داشته باشد.
کاربر ۵۰۹۷۶۲۸
"هیچ تجربه‌ای به نوبه خود دلیل موفقیت یا شکست ما نیست. ما از شوک ناشی از تجاربمان - به اصطلاح ضربه روحی - رنج نمی‌بریم؛ بلکه در عوض از آن‌ها هر آنچه را که مناسب اهداف ماست، می‌سازیم. ما با توجه به تجارب خود تعریف نمی‌شویم، بلکه معنایی که به آن‌ها می‌بخشیم، خود را تعریف می‌کنند."
Anahid
این فرق میان علت‌شناسی (مطالعه علیت) و فرجام‌گرایی (مطالعه هدف یک پدیده و علت آن) است. هر چیزی که به من می‌گویید براساس علت‌شناسی است. تا وقتی که در علت‌شناسی هستیم، حتی یک قدم هم جلو نمی‌رویم.
Anahid

حجم

۲۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۳ صفحه

حجم

۲۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان