دانلود و خرید کتاب شجاعت منفور بودن ایچیرو کیشیمی ترجمه علی سلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت منفور بودن اثر ایچیرو کیشیمی

کتاب شجاعت منفور بودن

معرفی کتاب شجاعت منفور بودن

کتاب شجاعت منفور بودن، نوشته ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا است که با ترجمه علی سلامی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه خود را رها کنید و به سعادت واقعی دست یابید.

درباره کتاب شجاعت منفور بودن

زیگموند فروید، کارل یونگ و آلفرد آدلِر غول‌هایی در جهانِ روان‌شناسی هستند. این کتاب برگرفته از اندیشه‌ها و تعالیم فلسفی و روان‌شناسی آدلر است که به شکل گفت‌وگویی روایی بین یک فیلسوف و یک مرد جوان اتفاق می‌افتد.

روان‌شناسی آدلر در اروپا و امریکا حامیان بسیاری از طیف‌های مختلف دارد و پاسخ‌های ساده و صریحی به این پرسش فلسفی ارائه می‌دهد: انسان چگونه می‌تواند خوشبخت باشد؟ روان‌شناسی آدلر شاید کلید این پرسش باشد. خواندن این کتاب می‌تواند زندگی شما را متحول کند. 

خواندن کتاب شجاعت منفور بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام غلاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهت مثبت و شناخت روان‌شناختی این فیلم پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شجاعت منفور بودن

فیلسوف: در آنچه می‌گویم تغییری به وجود نخواهد آمد. دنیا ساده است و زندگی نیز ساده است.

جوان: چطور؟ برای همه آشکار است که دنیا توده‌ای پرآشوب از تناقضات است.

فیلسوف: به این دلیل دنیا پیچیده نیست بلکه به این دلیل است که شما آن را پیچیده می‌کنید.

جوان: من؟

فیلسوف: هیچ‌یک از ما در دنیایی عینی زندگی نمی‌کنیم بلکه در عوض، در دنیایی ذهنی زندگی می‌کنیم که ما به آن معنا می‌بخشیم. دنیایی که می‌بینید با دنیایی که من می‌بینم متفاوت است و محال است بتوانید دنیای خود را با دیگران سهیم شوید.

جوان: چطور چنین چیزی ممکن است؟ من و شما در یک کشور و یک دوران زندگی می‌کنیم و چیزهای یکسانی می‌بینیم. غیرازاین است؟

فیلسوف: شما به نظرم خیلی جوان هستید. اما آیا تاکنون از آب چاهی که به‌تازگی بیرون کشیده شده نوشیده‌اید؟

جوان: آب چاه؟ اوووم. خیلی وقت پیش؛ اما چاهی در خانهٔ مادربزرگم در روستا وجود داشت. یادم می‌آید که یک روز گرم تابستان از آب تازه و خنکی که از چاه کشیده شد نوشیدم.

فیلسوف: شاید این را بدانید اما آب چاه تمام طول سال تقریباً در یک دما باقی می‌ماند که حدود شصت درجه است. این یک عدد واقعی است، برای هرکس که آن را اندازه‌گیری کند همین‌طور باقی می‌ماند؛ اما وقتی در تابستان آب را می‌نوشید، خنک به نظر می‌رسد و وقتی همان آب را در زمستان می‌نوشید گرم به نظر می‌رسد. با اینکه همان آب است و طبق دماسنج شصت درجه است، خنکی یا گرمای آب به این بستگی دارد که فصل زمستان است یا تابستان.

جوان: پس این توهمی است که به خاطر تغییر محیطی ایجاد می‌شود.

فیلسوف: نه، توهم نیست. ببینید، برای شما، در آن لحظه، سرما یا گرمای آب چاه واقعیتی انکارناپذیر است. زیستن در دنیای غیرواقعی این‌گونه است. راه گریزی از ذهنیت شما وجود ندارد. در حال حاضر، دنیا برای شما پیچیده و اسرارآمیز به نظر می‌رسد اما اگر شما متحول شوید، دنیا ساده‌تر به نظر می‌رسد. مسئله این نیست که دنیا چگونه است بلکه این است که شما چگونه هستید.

نظرات کاربران

مهي
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

خیلی وقت بود که این کتاب یه گوشه افتاده بود و به خاطر اسمش برام جذاب نبود که شروعش کنم اما بالاخره خوندمش و از این بابت بی نهایت خوش حالم ! شاید تنها کتابی بود که بلافاصله بعد از

- بیشتر
علی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

این کتاب در مورد روان شناسی آدلر هست و بصورت گفتگو بین یک جوان و یک فیلسوف روایت میشود. . کتاب میخواهد به این سوال جواب بدهد که چگونه می توانیم احساس خوشبختی کنیم؟ . روان شناسی آدلر در مورد شجاعت است و در

- بیشتر
ندا بانو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

بهترین و جذاب ترین کتاب برای دوستداران فلسفه و روان شناسی آدلری

محمّد
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

بسیار برای زندگی آموزنده است.

Maryam
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

حقیقتش عنوان کتاب باعث شد شروع به خوندنش کنم ، در ادامه دیدم نویسنده در قالب یک گفت و گو بین یک فیلسوف و یک جوان ، بخشی از نظرات روانشناسی آدلر رو به زبان ساده بیان کرده ، این

- بیشتر
matilda
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

برهه هایی در زندگی همه ما وجود دارند که حس می کنیم رخت سرنوشت بر تنمان یا زیاده تنگ است و یا مضحکانه زار میرند... گویی آنچه برایمان نوشته اند به کل املایش غلط است. آنگاه با مخلوطی از نومیدی و اضطراب

- بیشتر
کاربر 296877
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

"شجاعت مطلوب نبودن" ترجمه مناسبتر و جذب کننده تری می تونه باشه. ممنون

selena
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

کتاب فوق العاده ای بود و حس میکنم خیلی با آدمی که قبل این کتاب بودم فرق کردم و چیزهای جدیدی به درک من اضافه شد. ترجمه متوسط بود و چند تا از جملات و کلمات ناقص ترجمه شده بود

- بیشتر
shark
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

یکی از چیزهایی که خیلی از مردم جهان ازش رنج می‌برند قربانی بودنه.این کتاب برای انسان ها شعور و حق انتخاب قائله و به فرد کمک می‌کند تا مسئولیت یکسری از کارهاش رو برعهده بگیرد.عقاید کاربردی‌ای دارد که می‌توند راهگشا

- بیشتر
فرامرز
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

در حدود ١٢٠ صفحه از کتابو خوندم و به نظرم اکثر نظریاتش چرت بود و اکثرش مثل همین کتابای زرد روانشناسی و موفقیت بود. اگر بخوایم با نوسنده موافق باشیم پس باید نظر وزیر امور خارجه پیشین که گفت: «مردم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
‫جوان: پس زندگی یک مسابقه نیست؟ ‫فیلسوف: درست است. زندگی حرکت‌کردن در یک مسیر به سمت جلو است بدون اینکه از دیگران سبقت بگیریم؛ و البته، نیازی نیست خود را با دیگران مقایسه کنیم.
Aryan
هیچ‌یک از ما در دنیایی عینی زندگی نمی‌کنیم بلکه در عوض، در دنیایی ذهنی زندگی می‌کنیم که ما به آن معنا می‌بخشیم. دنیایی که می‌بینید با دنیایی که من می‌بینم متفاوت است و محال است بتوانید دنیای خود را با دیگران سهیم شوید.
Sparkle KL
اگر بخواهم از آدلر نقل‌قول کنم باید بگویم: «مسئله مهم این نیست که انسان با چه خصلتی به دنیا می‌آید بلکه این است که از این قابلیت چگونه بهره می‌گیرد.» شما می‌خواهید آقای وای یا هر کس دیگری باشید چون کاملاً بر آنچه تمرکز دارید که با آن زاده شده‌اید. در عوض، باید روی این تمرکز کنید که چگونه می‌توانید از قابلیت‌های خود استفاده کنید.
Sparkle KL
ما نمی‌توانیم واقعیت‌های عینی را تغییر دهیم؛ اما تعبیرهای ذهنی را به‌دلخواه می‌توانیم تغییر دهیم. ما ساکنین یک دنیای ذهنی هستیم.
AliGharian
آنچه در رابطه با زندگی‌تان می‌توانید بکنید این است که بهترین مسیر را انتخاب کنید که به آن باور دارید. از طرف دیگر، مردم نسبت به تصمیم شما چه قضاوتی خواهند کرد؟ این وظیفهٔ مردم است و مسئله‌ای نیست که شما به آن بیندیشید.
Aryan
اما مادامی‌که انسان از بدبختی‌اش به نفع خودش استفاده کند تا «خاص» باشد، همیشه به آن بدبختی نیاز دارد.
AliGharian
آدلر نمی‌گوید که تجربهٔ یک بدبختی عظیم یا بدرفتاری در دوران کودکی یا حوادث دیگر تأثیری بر شکل‌گیری شخصیت ما ندارند؛ تأثیرات آنها بسیار قدرتمند هستند. اما مسئلهٔ مهم این است که هیچ‌چیز واقعاً به‌واسطهٔ این تأثیرات تعریف نمی‌شود. ما زندگی‌مان را طبق معنایی که به تجربیات گذشته می‌بخشیم تعریف می‌کنیم. زندگی شما چیزی نیست که کسی به شما بدهد بلکه چیزی است که خودتان انتخاب می‌کنید و این شما هستید که نحوهٔ زندگی‌تان را تعیین می‌کنید.
.
فیلسوف: وقتی سعی می‌کنیم سبک زندگی‌مان را تغییر دهیم تمام شجاعت خود را محک می‌زنیم. نگرانی با تغییرکردن همراه است و نومیدی و سرخوردگی با تغییر نکردن. من مطمئنم که شما گزینهٔ دوم را برگزیده‌اید. جوان: صبر کنید... همین حالا، شما از کلمهٔ «شجاعت» استفاده کردید. فیلسوف: آری. روان‌شناسی آدلر، روان‌شناسی شجاعت است. بدبختی شما را نمی‌توان به گردن گذشته یا محیط انداخت؛ و به این معنی نیست که شما فاقد کارایی و توانایی لازم هستید. شما فاقد شجاعت هستید. شاید بتوان گفت شما شجاعت خوشبخت بودن را ندارید.
Sparkle KL
«مردم تحت کنترل تجربیات گذشته نیستند بلکه به سمت اهدافی حرکت می‌کنند که خودشان وضع می‌نمایند»
Sparkle KL
مسئله این نیست که دنیا چگونه است بلکه این است که شما چگونه هستید.
mehdiesmaeilinasab

حجم

۲۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان