دانلود و خرید کتاب تشخیص کارما سرگئی نیکولاویچ لازارف ترجمه اسماعیل امیرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشخیص کارما اثر سرگئی نیکولاویچ لازارف

کتاب تشخیص کارما

معرفی کتاب تشخیص کارما

کتاب تشخیص کارما نوشتهٔ سرگئی نیکولاویچ لازارف و ترجمهٔ اسماعیل امیرخانی است و انتشارات فانوس دنیا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تشخیص کارما

کتاب تشخیص کارما قرار است چیزی بیش از تازه‌ترین کتاب در مورد یک موضوع محبوب باشد. این کتاب تلاشی است به منظور ارائه مفهوم جدیدی از قوانین جهان معنوی، یعنی قوانین حاکم بر جهان مادی و روشن کردن راه‌های ممکن برای ورود به جهان بیوانرژیتیک. هدف اصلی این کتاب، گسترش درک جهان پیرامون ما و درعین‌حال بررسی عملکرد درونی آن است. همچنین به موضوع ورود به حوزه بیوانرژیتیک می‌پردازد، زیرا پیشرفت معنوی بشر باید با درک قوانین جهان ما و آگاهی از خود به عنوان بخشی از ساختار یکپارچه جهان آغاز شود.

خواندن کتاب تشخیص کارما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید کارمای خود را پیدا کنید حتما این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب تشخیص کارما

«هر چیزی که پیرامون ما وجود دارد بر ما تأثیر می‌گذارد. ما تحت تأثیر فضای اطراف خود، موضوعات خانه‌داری، کتاب‌ها، فیلم‌ها و اجراهای تئاتر هستیم. هر یک از اینها میدان‌های اطلاعاتی - انرژی خود را دارند که با ساختارهای میدانی انسان‌ها در تعامل است.

با انجام آزمایش می‌توان میزان و کیفیت این تأثیر را تعیین کرد. اگر یک کتاب یا یک فیلم حاوی عنصر پرخاشگری باشد، می‌تواند ساختارهای میدانی انسان را با پیامدهای آشکار دچار تغییرشکل کند.

از اگوست ۱۹۴۵ پرخاشگری نیمه‌هشیار در ساختارهای اطلاعاتی زمین رو به افزایش بوده است. ذخایر راهبردی معنویت اکنون تقریباً به طور کامل تمام شده است و خودِ زندگی هر روز به میزان این پرخاشگری می‌افزاید.

سطح پرخاشگری در فرهنگ عامه غربی، که بر اصل رقابت و تمجید از خشونت استوار است، بسیار بالاست. وقتی سیل ویدئوهای خارجی در روسیه غیرقابل‌کنترل شد، تأثیر آنها بر نیمه‌هشیار ما نیز از کنترل خارج شد.

حتی کارتون‌های به ظاهر بی‌ضرر نیز حاوی برنامه‌های خشونت‌آمیز برای کودکان است و گرچه جذاب و بی‌ضرر به نظر می‌رسند؛ اما بسیار خطرناک هستند. اطلاعاتی که احساسات مثبت را برمی‌انگیزند، به راحتی وارد ضمیر نیمه‌هشیار می‌شوند، به عمق آن نفوذ می‌کنند و برای مدت‌های طولانی در آنجا باقی می‌مانند. ضمیر نیمه‌هشیار به صورت خودگردان عمل می‌کند و می‌تواند اطلاعات را مستقل و بدون هرگونه انتقادی بپذیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۱۹۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان