دانلود و خرید کتاب هنر رهاسازی دیمن زهاری یدس ترجمه مندی نجات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رهاسازی اثر دیمن زهاری یدس

کتاب هنر رهاسازی

انتشارات:نشر قطره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هنر رهاسازی

کتاب هنر رهاسازی نوشتهٔ دیمن زهاری یدس و ترجمهٔ مندی نجات است. نشر قطره این کتاب روان‌شناسانه را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هنر رهاسازی

کتاب هنر رهاسازی درمورد نحوهٔ رهاسازی گذشته، انتظار مشتاقانه برای آینده و لذت‌بردن از آزادی عاطفی سخن گفته است. این کتاب یک روند خودشمول است. بخشی از آن، حالت خودآموز دارد و بخش دیگر نیز به‌صورت کارگاه آموزشی فردی است که ما را مرحله‌به‌مرحله پیش می‌برد تا به موجب اتخاذ ذهنیت ناوابسته، کل روند رهاسازی عاطفی را پشت سر بگذاریم. نویسنده در این کتاب در چشم‌اندازی عملی به این مقوله پرداخته و این تضمین را داده است که این رویکرد، به‌سادگی قابل دستیابی است و درجا نیز قابلیت عملیاتی‌شدن را دارد.

تصور کنید که بتوانید از آشفتگی عاطفی که بر شما سنگینی می‌کند، رها شوید. تصور کنید که بتوانید در نهایت افکار منفی و خاطرات دردناکی را که بر شما سنگینی می‌کنند، رها کنید. هنر رهاسازی یک ابزار کامل به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای غلبه بر اضطراب عاطفی که کیفیت زندگی شما را خراب می‌کند، استفاده کنید. پس در این کتاب راهبردهای متعددی را یاد خواهید گرفت که می توانید از آن‌ها برای معکوس‌کردن سال‌ها شرطی‌سازی ذهنی منفی استفاده کنید. 

خواندن کتاب هنر رهاسازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر رهاسازی

«چیدمان صحنه را انجام داده‌ایم. شالوده را پی‌ریزی کرده‌ایم. حالا نوبت ماست که کار را انجام دهیم. در این بخش از کتاب هنر رهاسازی، کار ما به‌طور جدی شروع می‌شود. صفحاتی که در ادامه می‌خوانید، سرشار از نکاتی است که می‌توانید پیگیری‌شان کنید و همچنین سرشار از ابزارهایی که می‌توانید فوراً آن‌ها را به کار بگیرید.

قصد داریم که گام‌به‌گام دسته‌بندی شیوه‌ها را کشف کنیم. این شیوه‌ها به منزلهٔ کمکی به ما خواهد بود تا خاطرات زجرآور را بررسی کنیم، و به خنثی‌سازی خشم، رنجش، نومیدی‌ها، قضاوت‌ها و رشک‌های فردی بپردازیم که در حال حاضر مانع پیشرفت ما می‌شود.

این عمل، فقط شامل مقولهٔ خودارزیابی نمی‌شود. قصد داریم در ادامه حتی جسارت بیشتری هم به خرج بدهیم. هدف نهایی ما وارونه‌سازی سال‌های شرطی‌شده‌مان است که باعث می‌شود بی‌دلیل به روابط زهرآگین مضر، تصمیمات حسرت‌بار، فقدان‌های اندوهناک و خشم بابت توقعات بربادرفته چنگ بزنیم.

راهکارهایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، کمکمان می‌کند تا از الگوی ذهنی حسرت، احساس گناه و خوداتهامی عبور کنیم، آن هم نظر به اینکه بعضی اتفاقات را نیز نمی‌توانیم تغییر دهیم. این راهکارها به ما اجازه می‌دهد تا رفته‌رفته حس خودشفقتی را جایگزین احساس ندامت، شرم و نارضایتی کلی کنیم. این راهکارها تشویقمان می‌کند تا طرز فکری را ایجاد کنیم و بسط دهیم که بر خودهمدلی، و صبر و بخشش تأکید دارد.

و درنهایت، کمکمان می‌کند تا شهامتی را کسب کنیم که آخرسر برای رهاسازی مواردی نیاز داریم که باعث می‌شود احساس بدبختی و اندوه کنیم. و بعد از اینکه موفق بشویم این کار را بکنیم، بالاخره می‌توانیم ادامهٔ مسیر بدهیم و زندگی‌ای را خلق کنیم که سزاوارش هستیم.

هشدار نسبی: هر یک از بخش‌های آتی شامل یک تمرین می‌شود. طراحی این تمرین‌های ساده به گونه‌ای است که به‌سرعت قابل اجراست. اما این تمرین‌ها را دست کم نگیرید. چون این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا مفاهیمی را به کار ببندید که داریم بررسی‌شان می‌کنیم و بعد نیز توصیه‌ها را کاربردی می‌کنیم.

آماده‌اید که این احساس را کنار بگذارید که به دام گذشته و حال افتاده‌اید؟ و بعد رهایی راستین عاطفی و آزادی پیشروی را تجربه کنید؟ اگر چنین است، بیایید آستین‌ها را بالا بزنیم و کارمان را شروع کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان