دانلود و خرید کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) بهزاد اصغری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) اثر بهزاد اصغری

کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰)

معرفی کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰)

کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) اثری پژوهشی است که به همت بهزاد اصغری منتشر شده است. در این کتاب به سیر تاریخی معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی می‌پردازیم و عملکرد آن را در دوره‌های مختلف مدیران مختلف، می‌سنجیم. 

درباره کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰)

کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بخشی از طرح جامعی است که با نام تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی منتشر شده است. در این مجموعه که جلدهای مختلفی از آن هم به انتشار رسیده است، به بررسی تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه از زمان شکل‌گیری این نهاد می‌پردازیم. تاریخ تاسیس آن به پس از انقلاب اسلامی و به سال ۱۳۶۰ برمی‌گردد. هدف از تدوین این مجموعه به طور کلی، ثبت و ضبط تجربیات در این حوزه و انتقال آن به آیندگان است. به این ترتیب با مستندسازی تجربیات نهاد پژوهشگاه به عنوان یکی از نهادهای دانش در بستر تاریخ معاصر ایران، به منبع جامعی از اطلاعات در زمینه مدیریت پژوهش، تولید و انتقال دانش، دست خواهیم یافت. 

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی یک سازمان دولتی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است. این سازمان مرکزی پژوهشی، قدیمی‌ترین و بزرگترین پژوهشگاه علوم انسانی در کشور ایران است که به مطالعه و تحقیق در حوزه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌پردازد و در حال حاضر چهارده پژوهشکده تخصصی در حوزه‌های مختلف مطالعات علوم انسانی دارد: پژوهشکده‌های آن به شرح زیرند: پژوهشکده زبان و ادبیات، پژوهشکده زبان‌شناسی، پژوهشکده علوم تاریخی، پژوهشکده مطالعات اجتماعی،  پژوهشکده اقتصاد و مدیریت، پژوهشکده غرب‌شناسی و علم پژوهی،  پژوهشکده اندیشه سیاسی، انقلاب و تمدن اسلامی،  پژوهشکده مطالعات قرآنی، پژوهشکده حکمت معاصر،  پژوهشکده اخلاق و تربیت، پژوهشکده نظریه‌پردازی سیاسی و روابط بین‌الملل، پژوهشکده فرهنگ معاصر، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات  و پژوهشکده دانشنامه نگاری. 

در کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) به تبیینی از جایگاه این نهاد در سیر تاریخ مدیریت دانش می‌پردازیم و توصیف و تحلیلی از عملکرد آن در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۸-۱۳۶۰ ارائه می‌کنیم. در طول این بازه زمانی، افراد زیادی مدیریت موسسه را به عهده داشتند و هرکدام با بخشی از فعالیت‌ها و عملکرد خود، ارزشی را به ارزش‌های موسسه افزودند.

در این کتاب به بررسی عملکرد دوره سرپرستی احمد فخاری، مهدی حجت، دکتر محمود بروجردی، دکتر نسرین حکمی، دکتر مهدی گلشنی، دکتر حمیدرضا آیت‌اللهی، دکتر صادق آیینه‌وند و دکتر حسین‌علی قبادی می‌پردازیم.

کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب تاریخ معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (۱۳۹۸-۱۳۶۰) اثری است برای تمام پژوهشگران و تمام کسانی که دوست دارند با تاریخ این موسسه علمی پژوهشی و دستاوردهای آن در طی سال‌ها آشنا شوند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان