دانلود کتاب صوتی درد و شادی (دو زبانه) با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درد و شادی (دو زبانه) اثر وحید کیان

دانلود و خرید کتاب صوتی درد و شادی (دو زبانه)

معرفی کتاب صوتی درد و شادی (دو زبانه)

کتاب صوتی دوزبانه درد و شادی کتابی است که جملاتی از گابریل گارسیا مارکز، نویسنده مشهور کلمبیایی را درباره درد و شادی این دو پدیده همیشه پیچیده و کمتر شناخته شده انسانی دربر دارد.

«شاید منظور از دل‌شکسته در بسیاری از داستان‌ها همان کسی است که قلبش تهی، شکمش خالی و تمام جانش دردآلود است».

شنیدن کتاب صوتی درد و شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با اندیشه‌های گابریل گارسیا مارکز یکی از بزرگترین نویسندگان دنیا، درباره درد و شادی بیشتر آشنا شوید، این کتاب را بشنوید.

درباره گابریل گارسیا مارکز

گابریل گارسیا ماركز در ششم مارس ۱۹۲۸ میالدی در شهر آراكاتاكای كلمبیا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. به دلیل ناتوانایی مالی خانواده، پدربزرگ و مادربزرگ سرپرستی‌اش را بر عهده گرفتند و همین پدربزرگ و مادربزرگ تأثیری شگرف بر شكلگیری شخصیت نویسنده داشتند.

پدربزرگ گابریل گارسیا ماركز، سرهنگی بازنشسته و كهنه سرباز جنگهای موسوم به جنگهای هزارروزه و مادربزرگش هم زنی به شدت خرافاتی و با افكاری عامیانه بود و چنین بود كه گابیتو (گابریل كوچك) كودكی‌اش را در میان داستان‌های پدربزرگ و عقاید خرافاتی مادربزرگ گذراند. گابریل گارسیا ماركز همانند دیگر نویسندگان بزرگ علاقه‌ای به رشته تحصیلی خود نداشت. او به جای حضور در کلاس دانشكده حقوق به پرسه زدن در خیابان‌های بوگوتا و خواندن شعر میپرداخت. در سال‌های پایانی دهه چهل و آغازین دهه پنجاه، ماركز به شدت به آثار فاكنر و سوفوكلس عالقه پیدا كرد و تحت تأثیر آن دو قرار گرفت. او از فاكنر آموخت چگونه به دوران كودكیاش رنگ و بوی اساطیری بدهد و از سوفوكل سوء استفاده از قدرت و توطئه‌های اجتماعی را آموخت .

ماركز در سال ۱۹۵۵ نخستین كتاب داستانهای كوتاه خود طوفان برگها را منتشر كرد. از آثار بعدی او می‌توان كسی به سرهنگ نامه نمینویسد (۱۹۶۱) در ساعت پلیدی (۱۹۶۲) صد سال تنهایی (۱۹۶۷) پاییز پدرسالار (۱۹۷۵) عشق سالهای وبا (۱۹۸۵) و از عشق و دیگر شیاطین (۱۹۹۴) و خاطرات دلبركان غمگین من (۲۰۰۴)را نام برد.

در سال ۱۹۸۱ مدال لژیون دونور به ماركز اعطا شد و یك سال پس از آن در سال ۱۹۸۲ ماركز جایزه نوبل ادبیات را به خاطر كتاب صد سال تنهایی دریافت كرد. این جایزه نوبل پایانی بود برای سیطره نویسندگان غربی بر جایزه نوبل ادبیات و سرآغازی بر موفقیت‌های دیگر نویسندگان لاتین.

از ویژگی‌های آثار ماركز، نقش تاریخ و فرهنگ كلمبیا در نوشته‌های اوست و همواره به زیبایی ردپای این تاریخ و فرهنگ در نوشته‌های او یافت می‌شوند. سرزمین داستان‌های بلند و كوتاه ماركز خاستگاه رئالیزم جادویی اوست. سرزمینی زیبا كه در آن واقعیت و خیال به گونه‌ای ماهرانه و لطافتی شاعرانه در هم می‌آمیزند. آنچنان زیبا كه خواننده خود را در سرزمینی می‌یابد به دور از مرزهای میان واقعیت و خیال، حقیقت و رؤیا، زمین و آسمان.

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان